دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل و طرح کاغذ دیواری سالن پذیرایی جدید و مدرن

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

امروزه تنوع زیاد در طرح های کاغذ دیواری توانسته است توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کند. در این مطلب انواع مدل کاغذ دیواری سالن پذیرایی با طرح های مدرن و جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

امروزه استفاده از کاغذ دیواری در منازل مسکونی و مکان های تجاری رونق زیادی پیدا کرده است و بیشتر افراد تمایل دارند برای پوشاندن دیوار ها از کاغذ دیواری ها با طرح های زیبا و شیک استفاده کنند. مدل کاغذ دیواری سالن پذیرایی دارای طرح های مدرن و متفاوتی است و شما می توانید با توجه به دکوراسیون پذیرایی منزل خود کاغذ دیواری با طرح و رنگ زیبایی را انتخاب کنید.

در گذشته برای پوشاندن دیوار ها از رنگ های ساختمانی استفاده می شد که دردسر و خرابکاری های نقاشی ساختمان باعث شده تا کاغذ دیواری ها طراحی شوند. کاغذ دیواری با طرح های متنوع توانستند جایگزین رنگ های ساختمانی شوند و علاوه بر این کاغذ دیواری خرابکاری رنگ را ندارند و به راحتی روی دیوار ها قابل نصب می باشند.

مدل کاغذ دیواری مدرن پذیرایی

مدل کاغذ دیواری سالن پذیرایی با طرح های شیک و زیبا

کاغذ دیواری ها در انواع طرح های ساده و سه بعدی و پوستری طراحی شده اند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و طراحی دکوراسیون منزل بستگی دارد. در ادامه تصاویری از انواع طرح های متنوع مدل کاغذ دیواری اتاق پذیرایی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

کاغذ دیواری سالن پذیرایی با طرح های ساده و سه بعدی

مدل های کاغذ دیواری برای پذیرایی

کاغذ دیواری نقش موثری در زیبایی و جذابیت سالن پذیرایی دارد. بهتر است قبل از انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری به سبک دکوراسیون پذیرایی و رنگ های مورد استفاده در اتاق پذیرایی منزل خود دقت کنید تا بتوانید کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون داخلی پذیرایی را انتخاب کنید. اگر رنگ کاغذ دیواری با رنگ وسایل موجود در دکوراسیون منزل شما مطابقت و همخوانی لازم را نداشته باشد دکوراسیون پذیرایی کسل کننده و بی نظم به نظر می رسد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب رنگ کاغذ دیواری پذیرایی به هماهنگ بودن رنگ های موجود در اتاق پذیرایی توجه لازم را داشته باشید.

کاغذ دیواری با طرح شیک برای سالن پذیراییمدل های شیک و فانتزی کاغذ دیواریانواع مدل های جدید کاغذ دیواریمدل های شیک و زیبا کاغذ دیواریکاغذ دیواری سالن پذیرایی شیکمدل کاغذ دیواری سالن پذیرایی طرحدار
علاوه بر مطابقت و هماهنگی رنگ و طرح کاغذ دیواری با وسایل موجود در سالن پذیرایی باید به طرح و رنگ کفپوش پذیرایی نیز دقت کنید. اگر کفپوش پذیرایی شما ساده است بهتر است برای ایجاد هیجان و نشاط در دکوراسیون پذیرایی از کاغذ دیواری ها با طرح های شلوغ و گل دار استفاده کنید و اگر از کفپوش طرح دار در سالن پذیرایی استفاده شده است استفاده از کاغذ دیواری با طرح های ساده می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 مدل های زیبا و متفاوت کاغذ دیواری    جدیدترین طرح های کاغذ دیواری پذیرایی انواع طرح های شیک و زیبا کاغذ دیواری کاغذ دیواری طرح دار سالن پذیرایی  کاغذ دیواری با جدیدترین طرح های مد سال کاغذ دیواری سالن پذیرایی مدل کاغذ دیواری مدرن سالن پذیرایی مدل کاغذ دیواری ساده انواع طرح های شیک و زیبا کاغذ دیواری مدل کاغذ دیواری سالن پذیرایی

مدل های کاغذ دیواری پذیرایی با طرح های سه بعدی و پوستری

کاغذ دیواری ها با طرح سه بعدی و پوستری تنوع زیادی دارند و اغلب افراد تمایل دارند از این مدل کاغذ دیواری ها برای دیوار پذیرایی استفاده کنند. کاغذ دیواری های سه بعدی در انواع مدل های خاص نظیر مناظر و اشکال هندسی و گل های زیبا طراحی می شوند و این مدل کاغذ دیواری ها می توانند به دکوراسیون پذیرایی جلوه خاص و متفاوتی ببخشند. کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری پوستری برای پذیرایی های کوچک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند زیرا این مدل کاغذ دیواری ها باعث می شوند تا فضای پذیرایی بزرگ تر از حد معمول به نظر برسد.

کاغذ دیواری با طرح های شیک

کاغذ دیواری سه بعدی برای سالن پذیرایی لوکس و مدرنطرح های زیبا و متفاوت کاغذ دیواریمدل کاغذ دیواری سه بعدیمدل کاغذ دیواری سالن پذیرایی سه بعدیکاغذ دیواری سه بعدی پذیراییکاغذ دیواری سالن پذیرایی با طرح های سه بعدیکاغذ دیواری زیبا و جذاب پذیراییانواع مدل های کاغذ دیواری سالن پذیراییکاغذ دیواری پوستری

نکاتی مهم درباره انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، انواع کاغذ دیواری با طرحهای شیک ساده و برجسته برای پذیرایی، کاغذ دیواری پشت تلویزیون، سرویس بهداشتی و … طراحی می شوند که می توان با توجه به فضا های مختلف منزل، مناسب ترین مدل کاغذ دیواری را انتخاب و استفاده کرد، حال در هنگام انتخاب و خرید کاغذ دیواری رعایت برخی نکات ضروری است که در زیر به معرفی این موارد می پردازیم.

رنگ کاغذ دیواری

در هنگام خرید، حتما باید به دکوراسیون پذیرایی و رنگ وسایل مختلف موجود در این فضا توجه داشته باشید و رنگی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با سایر وسایل سالن پذیرایی داشته باشد.

کاغذ دیواری سالن پذیرایی سلطنتی

طرح کاغذ دیواری

بهتر است به جای نقش و طرح های شلوغ، طرحی را انتخاب کنید که دارای شلوغی کمتری می باشد، زیرا طرحهای شلوغ معمولا زودتر از مد می افتند.

انتخاب ترکیبی

همچنین لازم نیست که دیوار ها را با یک طرح مثلا رنگهای شلوغ کاغذ دیواری بپوشانید، بلکه استفاده از کاغذ دیواری های ترکیبی پیشنهاد جذابی است؛ به عنوان مثال برای پشت تلویزیون می توان طرح شلوغ استفاده کرده و باقی فضا را از طرح ساده انتخاب کنید.

بلند جلوه دادن فضا

استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح عمودی و راه راه برای پذیرایی منزل می تواند موجب بلند جلوه دادن دیوار ها و سقف اتاق شود.

ایجاد حس پویایی و هیجان

به کار بردن کاغذ دیواری هایی با طرح های هندسی تیز و خطوط شکسته  می تواند موجب القای هیجان و انرژی و نیز ایجاد حس پویایی در فضا شود.

ایجاد آرامش بخشی در فضا

استفاده از طرح های کوچکتر با رنگ های ملایم می تواند در سالن پذیرایی شما حس آرامش ایجاد نماید.

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

به وجود آوردن فضای بزرگتر

استفاده از طرح هایی از کاغذ رنگی با خطوط افقی، فضا را بزرگتر و وسیع تر از آنچه که هست، نشان می دهد.

ایجاد فضای صمیمی و گرم

برای اینکه از فضای گرم و صمیمی در اتاق پذیرایی خود بهرمند شوید، بهتر است از کاغذ دیواری هایی با رنگ های گرم استفاده کنید.

ایجاد فضایی با حس تازگی و خنک

رنگهای آبی و سبز از جمله رنگهای سرد هستند که استفاده از آنها در فضای اتاق می تواند حس تازگی و خنکی ایجاد کند، بنابراین استفاده از کاغذ دیواری هایی با این رنگ برای مساحت های کوچک توصیه می شود.

هماهنگ بودن با کفپوش پذیرایی

در صورتی که کفپوش پذیرایی شما دارای طرحی شلوغ است، بهتر است از کاغذ دیواری با طرح ساده استفاده کنید و بالعکس.

کاغذ دیواری پذیرایی

در این مطلب انواع مدل کاغذ دیواری پذیرایی با طرح های شیک و جذاب را مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید کاغذ دیواری با طرح و رنگ جذابی را برای اتاق پذیرایی منزل خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح های متنوع و جدید کاغذ دیواری کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *