دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تزیین سکه برای کادو و هدیه عروس با خلاقیت های زیبا

  • مهلا بستگان
  • ۱ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

هدیه دادن رسم خوب و زیبایی است که از گذشته تا به امروز در بین اکثریت مردم جهان رواج دارد. حالا اگر در شکل ظاهری هدیه هم کمی سلیقه به خرج دهیم ارزش معنوی هدیه را افزایش می دهیم. و اگر این هدیه و این تزیینات برای زوج های جوان باشد که دیگر نور علی نور می شود. ما در این مطلب از تزیین سکه برای عروس و داماد نوشته ایم.

ما ایرانی ها ید طولانی ای در رسم و رسومات داریم و یکی از رسم های ارزشمند ما هدیه دادن می باشد. مخصوصا هدیه به عروس و داماد ها که شگون هم دارد. هدیه هر چیزی می تواند باشد و مهم ارزش معنوی این کار است. اما بسته به بضاعت مالی فرد هدیه ها متغیر هستند. افرادی هم هستند که هدیه عروس و داماد ها را سکه در نظر می گیرند و برای هدیه خود به دنبال یک تزیینات مناسب می گرند. ما در ادامه این مطلب عکس های انواع تزیینات سکه برای هدیه عروس و کادوهای مختلف رسمی همچون هدایای سازمانی را قرار داده ایم.

تزیین سکه برای کادوهای مختلف

برای تزیینات سکه هدیه عروس و کادوهای متفاوت، بیشترین شیوه ای که استفاده می شود جعبه کادو و پاکت های دیزاین شده است. این جعبه کادو ها می توانند بسته به سلیقه فرد و مراسم از اشکال و انواع و طرح ها و رنگ های مختلفی برخوردار باشند. اکثرا اگر سکه را برای مراسم عروسی در نظر بگیرند به دنبال پاکتها و جعبه کادو ها و باکس های تزیینی هستند که طرح لباس عروس و داماد را داشته باشد تا هم جالب باشد و هم جذابیت بیشتری با تزیین کادوی عروس بدهد.

باکس های قلبی عروس و داماد برای تزیین سکه

استفاده از عروسک های عروس و داماد در تزیین سکه

باکس های جالب و شیک برای تزیین سکه

تزیین سکه و جعبه کادو آن

  •  آرون گروپس

باکس های لباس عروس و داماد برای تزیینات سکه

عده ای هم خلاقیت به خرج می دهند و با کاغذ های رنگی روی پاکت طرح کت و کروات و لباس و تاج و تور عروس می زنند و بعد از این پاکت های زیبا جهت تزیینات سکه برای هدیه عروس استفاده می کنند.

پاکت های جالب برای تزیین سکه

طراحی دیدنی پاکت تزیین سکه

دیزاین سکه با باکس های جذاب

اگر قرار باشد سکه را بر روی سفره عقد قرار دهند معمولا سکه را برای تزیینات داخل یک جام آب و یا یک کاسه شکیل که درونش را با آب و عطر و گلبرگ و مروارید پر کرده اند، می اندازند. تزیینات سکه ها در دیگر مراسم برای هدیه به عروس داماد می تواند در جعبه کادو های ام دی اف جذاب، باکس هایی به رنگ قرمز و طلایی، سفید و صورتی و … صورت بگیرد.

بسته بندی و دیزاین سکه برای کادو

دیزاین شکیل جعبه کادو برای سکه

تزیین جعبه کادو برای سکه

پاکت های جالب هدیه که با انواع روبان و گل و مروارید دیزاین شده اند هم می تواند برای تزیینات سکه مناسب باشند. استفاده از طرح و شکل قلب هم که دیگر جای خودش را دارد و باید بگویم شاید بیشترین کاربرد را در این گونه تزیینات برای مراسم داشته باشد.

تزیین باکس سکه برای هدیه

دیزاین جعبه کادو برای عروس

طراحی های ساده و زیبا برای سکه

تزیین سکه و جعبه کادو های مناسب آن

اگر تعداد سکه ها بالا باشد می توان آنها را به هم زنجیر کرد و یک آویز و یا گردنی بسیار زیبا ساخت و به گردن عروس انداخت. بنا بر مکان و محیطی که قرار است هدیه داده شود می توان سکه را در وسط یک گل سرخ زیبا، در دست عروسکی که لباس عروس پوشیده است و یا بر روی سبد مجسمه هایی که بر سر سفره عقد هستند، گذاشت.

همانطور که برای تزیین صابون عروس و تزیین شیشه حبوبات عروس ایده های جالب و شیک بسیار سورپرایز کننده هستند تزیینات کادو هم به جذابیت این کار می افزاید. ما در ادامه این مطلب تعدادی از انواع تزیینات برای کادو هایی همچون سکه و طلا را برایتان به نمایش گذاشته ایم.

تزیین جعبه هدیه برای سکه

تزیینات جالب و دیدنی سکه

طراحی جالب باکس سکه

طراحی های بی نظیر و زیبا برای کادو عروس و داماد

جعبه کادو های شیک برای تزیین سکه

طراحی ای جالب برای سکه کادو دادن

استفاده از تور در دیزاین سکه

استفاده از گل برای تزیین سکه

تزیینات سکه برای عید غدیر

یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان عید غدیر می باشد که در این روز پیامبر اکرم (ص) به امر پروردگار متعال حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین و وصی خود معرفی نمود. در این روز فرخنده بسیاری از سالادت به یمن این روز مبارک اقدام به هدیه دادن می نمایند و اغلب این هدایا شامل گیفت عید غدیر است که معمولا با دیزاین سکه با تکه پارچه ها یا روبان های سبز رنگ تبرک شده همراه می باشد. در واقع هدیه گرفتن از سادات در عید بزرگ غدیر برکت دارد و طبق اعتقاد قدیمی ها رزق و روزی را افزون می کند، ب همین خاطر بسیاری از شیعیان و محبین مولا علی (ع) دوستدار و علاقمند گرفتن این هدیه ارزشمند می باشند.

در بالا تصاویر متفاوتی از تزیینات سکه بهار آزادی برای کادو دادن را ملاحظه کردید. اما در ادامه این بخش قصد داریم مدل های جذاب از دیزاین سکه یا پول خرد را برای مناسبت عید غدیر در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم. با این تزیینات زیبا عزیزانی که سید هستند و یا از سادات می باشند در عید سعید غدیر بزرگترین عید مسلمان به عنوان کادو به نزدیکان و آشنایان خود تقدیم نمایند.

جدیدترین تزیین سکه

تزیینات جدید سکه برای عید غدیر

تزیینات خاص سکه برای عید غدیر

تزیینات متنوع سکه برای عید غدیر

تزیینات دوست داشتنی سکه برای عید غدیر

تزیینات منحصر به فرد سکه برای عید غدیر

قشنگ ترین تزیین سکه

تزیینات متفاوت سکه برای عید غدیر

دیزاین سکه برای عید غدیر با طرحی زیبا

دیزاین سکه برای عید غدیر با طرحی جالب

دیزاین سکه برای عید غدیر با طرحی متفاوت

جالب ترین تزیین سکه

دیزاین سکه برای عید غدیر با طرحی ایده آل

دیزاین سکه برای عید غدیر با طرحی دوست داشتنی

دیزاین سکه برای عید غدیر با طرحی مدرن

دیزاین سکه برای عید غدیر با طرحی منحصر به فرد

ضمن سپاس از همراهی با این بخش، امیدوارم طرح های ارائه شده در این مطلب یک ایده خوب برای تزیین سکه و دیزاین هدیه عید غدیر به شما داده باشد. همچنین برای الگو برداری از تزیین کادو برای مناسبت های گوناگون می توانید از مطالب پیشین بازدید نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *