دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین صابون عروس با چند ایده عالی

  • نرگس بستگان
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

اگر برای حمام نو عروس خود به دنبال ایده های جالب و زیبا می گردید در این بخش از مجله آرگا مطلب تزیین صابون عروس را به شما پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید و از نمونه های ارائه شده نهایت الگو برداری را داشته باشید.

برای شروع یک زندگی جدید باید همه چیز در عالی ترین حالت ممکن خود ظاهر شود و ما می توانیم این بهترین حالات را در خانه هر نو عروسی تماشا کنیم در این مطلب ایده های برای تزیین صابون عروس را قرار داده ایم تا بتوانید این کار را برای تازه عروس خود انجام دهید.

تصاویر تزیین صابون عروس با روش های متفاوت

هر تازه عروسی انتظار دارد تا وسایل زندگی اش در بهترین نحوه ممکن و زیبایی خاصی آماده شود در این مطلب برای تزیینات صابون عروس ایده های ساده ای را برای شما دوستان عزیز به اشتراک گذاشته ایم تا بتوانید تزیین حمام عروس را به زیبایی تدارک ببینید.

شما دوستان عزیز می توانید انواع مختلف صابون های معطر را با عسل، زنجبیل، دارچین و … خود درست کرده و تزیین کنید تا همراه با زیبایی ظاهری آن از عطر خوبی را نیز دارا باشد.

صابون در طرح های مختلف

البته می توانید از صابون های بسته بندی شده چند تایی نیز استفاده کنید که علاوه بر عطر و رایحه خوبی که به بدن می دهد فضای حمام را نیز معطر می کند.

  •  آرون گروپس

بسته بندی صابون

در ادامه گالری از عکس های تزیینات صابون عروس برای ایده گرفتن شما عزیزان قرار داده ایم.

تزیین صابون عروس 

تزیینات صابون برای عروس با حکاکی روی صابون ها نیز ایده بسیار کاربردی و جالبی است

کنده کاری روی صابون  تزیین صابون عروس

تزیین صابون عروس

تزیین صابون عروس

کنده کاری زیبا طرح گل روی صابون

ساخت سبد صابون عروس  تزیین صابون به شکل گل

تزیین صابون عروس

کنده کاری برای تزیین صابون

تزیین ساده صاون

صابون با طرح گل

تزیین صابون عروس

صابون ها با انواع اشکال مختلف و معطر موجود است که شما می توانید آن ها را خریداری کنید و یا با استفاده از مغار و چند چاقو ریز و درشت صابون ها را به اشکال مختلفی که می خواهید تزیین کنید و کنده کاری روی صابون ها انجام دهید.

تزیین کردن صابون ها به شکل بسته های چای نیز ایده جالبی است که می توانید از آن استفاده کنید، کیسه های چای را با پودر صابون های ملایم و معطر پر کنید و سپس به آن جوانه برگ نعناع و جوانه گل های بابونه اضافه کنید.

صابون هایی که روی آن ها طرح گل دارند نیز بسیار زیباست و شما می توانید در حمام عروس از این نوع صابون استفاده کنید.

تزیین صابون عروس

تزیینات صابون عروس با تور و روبان

استفاده از تور و روبان از جمله تزیینات پرکاربرد برای دیزاین جهیزیه عروس می باشند که تزئیناتی بسیار راحت و کم هزینه هستند، ضمن اینکه ایده های متنوع و فوق العاده زیبایی برای این کار وجود دارد، حال به هنگام دیزاین و چیدمان جهیزیه عروس، تزیینات حمام عروس و وسایل آن نیز اهمیت زیادی دارد، امروزه روشهای جذاب و زیبایی برای تزینات وسایل حمام از جمله صابون عروس به کار گرفته می شود؛ در تصاویر بالا انواع مدلهای تزئینی صابون عروس با استفاده از حکاکی روی صابون در طرح های زیبا و شکیل، هنر دکوپاژ، تزیینات با وسایل تزئینی مختلف و غیره را مشاهده کردید، اکنون در ادامه می توانید مدلهای دیگری از تزیینات صابون با استفاده از تور و روبان را ببینید و الگو بگیرید.

مدلهایی از تزیینات صابون عروس

در صورتی که علاقمند هستید تا جهیزیه خود و اطرافیانتان را با سلیقه و هنر خودتان به شکلی زیبا و چشم نواز تزیین و دیزاین نمایید اما ایده جذابی در این زمینه ندارید یا اینکه به دنبال ایده های جدیدتر و متنوع تری هستید، می توانید برای مشاهده و الهام از انواع تزیین جهیزیه عروس و تزیین جهیزیه عروس با نمد به اشتراک گذاشته شده در مطالب قبلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید، همچنین دعوت می نماییم از انواع ایده های دیگر تزیینات صابون، در اینجا دیدن کنید.

تزیینات صابون عروس با روبان

زیباترین تزیینات صابون عروس

جدیدترین تزیینات صابون عروس انواع تزیینات صابون عروس

ایده تزیینات صابون عروس

مدل تزیین صابون عروس

تزیینات متفاوت صابون عروس

تزیینات برای صابون عروس

تزیین صابون عروس با سلیقه

تزیینات جذاب صابون عروس

تزیینات ساده صابون عروس

تزیینات زیبای صابون عروس

تزیینات صابون عروس

تزیین صابون عروس شیک

امیدواریم از تماشای گالری عکس های تزیینات صابون عروس نهایت استفاده را برده باشید و توانسته باشید حمام عروس را به بهترین حالت دیزاین کنید. مجله آرگا آرزوی خوشبختی و به روزی برای تمام تازه عروسان عزیز دارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *