دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های آرایش چشم عروس ۲۰۱۵ به همراه روش های انتخاب رنگ سایه

  • پرستو محمدی
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

آرایش چشم عروس ۲۰۱۵ بسیار ساده تر از آرایش های قبل شده اند اما این آرایش ها با تمام سادگیشان زیبایی و جذابیت خاصی دارند و معمولا در این نوع آرایش روی گریم چهره و چشم ها تاکید بیشتری میشود تا چهره ی عروس طبیعی تر و جذاب تر به نظر برسد.

میکاپ چشم عروس ۲۰۱۵ نسبت به میکاپ های قبل بسیار متفاوت شده است و از میکاپ های غلیظ با سایه های رنگی و مدل دار به میکاپ هایی ساده و مدرن رسیده است در این مقاله بیش از بیست مدل عکس از میکاپ چشم عروس ۲۰۱۵ برایتان آورده ایم تا با مد روز آشنا شوید همچنین می توانید با دیدن آنها انتخاب را برای خودتان ساده تر کنید.

مدل های جذاب آرایش چشم عروس ۲۰۱۵ :

چشم ها یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند که معمولا وقت بیشتری را برای میکاپ آنها در نظر میگیرند هرچند نمیتوان از نقش پوست و مدل رژ لب و آرایش گونه ها غافل شد اما میتوان گفت نقش چشم و ابروی عروس در این آرایش نیز بسیار پر اهمیت است. برای میکاپ چشم عروس باید از نوع آرایشی استفاده شود که نقص های چشم و پلک را بپوشاند و چشم ها را فریبنده تر نشان دهد. شما برای اینکه آرایش شیک و جذابی را برای خود انتخاب کنید نیاز دارید مدل های زیادی از آرایش چشم عروس۲۰۱۵ را ببینید و بر اساس سلیقه خود و فرم چشم و ابرویتان مدل مناسبی را انتخاب کنید.
اگر ابرو هایتان بسیار کم پشت است و شما مدام نگران آرایش چشم و ابروی خود هستید باید بگوییم نگرانی هایتان بی دلیل است زیرا امروزه روش های جدیدی برای آرایش ابرو وجود دارد که این مشکلات را به راحتی حل میکند. برای دیدن این روش ها میتوانید به بخش آرایش صورت مراجعه کنید.

آرایش چشم عروس ساده

نحوه انتخاب رنگ سایه چشم عروس ۲۰۱۵ :

انتخاب سایه با توجه به رنگ چشم :

اگر دوست دارید برای جشن عروسیتان رنگ چشم های طبیعی خود را داشته باشید و از لنز های رنگی استفاده نکنید باید رنگ سایه چشم را با متناسب با رنگ چشم هایتان انتخاب کنید تا جذابیت چشم هایتان بیشتر شود زیرا هر رنگ چشمی رنگ سایه مخصوص به خود را میطلبد و در غیر این صورت آرایش زیبایی خود را از دست می دهد.

انتخاب رنگ سایه متناسب با رنگ رژ لب و رژ گونه :

هارمونی رنگ در آرایش صورت بسیار حائز اهمیت است و این موضوع مربوط به آرایش چشم ها و آرایش گونه و رنگ رژ لب است. بعضی از خانم ها تمایل زیادی به ست کردن رنگ سایه و رژ لب دارند که این ست زیبای آرایش صورت جذابیت فوق العاده ای به عروس خواهد بخشید. دو عکس زیر نمونه هایی از ست کردن رنگ سایه و رژ لب است.

ست کردن رنگ سایه و رژ لبست کردن رنگ سایه و رژ لب

انتخاب رنگ سایه چشم عروس بر اساس سایز چشم ها :

قبل ازاینکه بخواهید رنگی برای سایه چشم انتخاب کنید باید به فرم چشم هایتان توجه کنید و ببیندی که چشم های گردی دارید یا کشیده، درشت هستند یا ریز، پلک های پف کرده ای دارید و یا دارای پلک نازکی هستید. زیرا رنگ ها در فرم چشم تاثیر بسزایی دارند برخی از رنگ ها به درشتتر شدن چشم ها کمک میکند و برخی چشم ها را کشیده تر نشان میدهند پس یکی از نکات کلیدی در انتخاب رنگ سایه توجه به فرم صورت است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تصاویر زیبا و جذابی از میکاپ چشم عروس ۲۰۱۵ :

در مدل های زیر نمونه های زیبا و جذابی از آرایش چشم عروس ۲۰۱۵ آورده شده است.

آرایش چشم عروس 2015 آرایش چشم عروس 2015 آرایش چشم عروس 2015 آرایش چشم عروس 2015 آرایش چشم عروس جذاب و مدرن آرایش چشم عروس مدرن آرایش چشم مدرن عروس آرایش چشم عروس با سایه آبی آرایش مدرن چشم عروس  مدل آرایش چشم عروس مدل آرایش چشم عروس مدل آرایش چشم عروس آرایش چشم عروس با سایه آبی مدل آرایش چشم زیبا برای عروس  آرایش چشم عروس شیک و زیبا آرایش چشم شیک عروس 2015 آرایش چشم شیک عروس 2015 آرایش چشم شیک عروس 2015 آرایش چشم شیک عروس 2015

با مدل های زیبا و جذاب آرایش چشم عروس ۲۰۱۵ آشنا شدید امیدواریم عکس های این مقاله مورد پسندتان واقع شده باشند. موفق باشید.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *