دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش سفره هفت سین جدید و زیبا ویژه سال ۹۵

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

با استفاده از آموزش سفره هفت سین جدید و شیک که در این مطلب ارائه می دهیم می توانید زیباترین سفره هفت سین را برای سال جدید بچینید و از ایده های خلاقانه و متنوع برای چیدمان و تزیین سفره هفت سین استفاده نمایید.

برای چیدمان سفره هفت سین می توانید از ظروف های مختلف و تزیینات متعددی استفاده نمایید. طراحی و دیزاینی که در این مطلب برای شما ارائه خواهیم داد مربوط به تزیین و چیدمان هفت سین با جام است که به دلیل در دسترس بودن انواع جام طرفدارهای زیادی دارد. ایده های مختلفی برای تزیین هفت سین در جام وجود دارد که در ادامه به معرفی یکی از پرطرفدارترین ایده ها و روش ها در این زمینه می پردازیم.

آموزش سفره هفت سین با جام های شیشه ای :

با دقت در نحوه دیزاین سفره هفت سینی که در ادامه مشاهده می فرمایید، با ایده و طراحی جدیدی برای تزیین سفره هفت سین آشنا می شوید که به راحتی انجام می گیرد و می تواند الگوی جذاب و متنوعی برای هفت سین سال نو شما باشد. تصویر زیر نمونه تکمیل شده این هفت سین زیبا را نشان می دهد که در ادامه به ارائه آموزش تزیین آن می پردازیم.

تزیین جدید سفره هفت سین

اولین اقدام برای چیدن این مدل سفره هفت سین، تزیین جام های شیشه ایی ساده است که در اینجا سعی شده است با استفاده از مقداری تور و روبان تزیین گردد. برای ایجاد تنوع شما نیز می توانید جام های شیشه ایی را به صورت برعکس قرار داده و سپس آن را با تور بپوشانید و از انواع گل و روبان برای تزیین آن استفاده کنید. در این روش سعی شده سین های هفت سین بر روی کار قرار بگیرد تا زیبایی و جلوه بیشتری داشته باشد. در ادامه تصاویر تزیین هر کی از اجزا هفت سین را که شامل : سیب، سنجد، سیر، سماق، اسپند  و سکه است، ملاحظه می فرمایید که به زیبایی تزیین شده اند و شما نیز با استفاده از تور و روبان با رنگ های دلخواه می توانید این تزیینات را انجام دهید.

آموزش سفره هفت سینهفت سین جدیدسفره هفت سینتزیین سفره هفت سینآموزش سفره هفت سینمدل سفره هفت سین با جام

برای تزیین تخم مرغ هفت سین سعی کنید از رنگ های موجود در سفره استفاده کنید و با رعایت هماهنگی تزیین زیبایی را ارائه دهید. همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید، تخم مرغ های هفت سین و همچنین شمع های موجود در سفره هفت سین به زیبایی تزیین شده اند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سفره هفت سینسفره هفت سین 95

همانطور که مشاهده نمودید مدل سفره هفت سین انتخاب شده، به صورت طبقه ایی و با استفاده از میزهایی در ابعاد مختلف چیده شده است که روی میزها نیز با ساتن و حریر پوشانده شده است و در قسمت های مختلف این چیدمان هفت سین سعی شده است تمامی اجزا در محل مناسب قرار بگیرند تا جلوه و زیبایی خاص و ویژه ایی داشته باشند. در ادامه این آموزش لازم است این نکته را مطرح نماییم که در چیدمان این سفره هفت سین سعی شده از سین های طبیعی استفاده شود تا زیبایی و جلوه بیشتری به تزیین سفره هفت سین ببخشد. تصاویر زیر محل و نحوه چیدمان اجزا را به خوبی نشان می دهد.

تزیین هفت سینچیدمان سفره هفت سین

در بالا چیدمان و دیزاین سفره هفت سین را به صورت مرحله به مرحله و کامل مشاهده نمودید، در ادامه مجددا تصویر نمونه تکمیل شده این سفره هفت سین زیبا را قرار داده ایم تا با الگوبرداری از چیدمان آن، بتوانید سفره هفت سین دلخواه و مناسب را بچینید.

چیدمان سفره هفت سین جدید

امیدواریم از این نوع سفره هفت سین و نحوه چیدمان و تزیین سفره هفت سین جدید با جام های شیشه ایی لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش سفره هفت سین از دیگر طرح ها و ایده ها نیز دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *