دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اطلاعات دارویی قرص فیتو و ویژگی های آن

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

قرص فیتو تولید برند فرانسوی به همین نام می باشد که نوعی مکمل تقویت موو ناخن است و ویتامین های مورد نیاز برای سلامت مو را تامین می کند. در این مطلب با ویژگی ها و نحوه مصرف قرص فیتو آشنا می شوید.

قرص فیتو فانر مکمل غذایی برای مو و ناخن می باشد که حاوی ترکیبات منحصر به فردی بوده و علیرغم تامین سلامت موها به رشد و استحکام ناخن ها هم کمک می کند. برای اطلاع از ویژگی ها و نحوه مصرف این قرص با ادامه مطلب همراه ما باشید.

ویژگی ها و نحوه مصرف قرص فیتو فانر

امروزه مراقبت و رسیدگی به آن ها از نیازهای روزمره افراد می باشد . سلامت مو نه تنها بیانگر سلامت بدن است بلکه زیبایی را به همراه می آورد. مراقبت از موها و رسیدگی به آن ها با توجه به تنوع محصولات مراقبت مو در بازار دیگر کاری محال نیست. در این راستا قرص فیتو فانر که محصولی فرانسوی است می تواند علیرغم کاهش ریزش مو سبب نرمی بافت مو و بهبود سلامت مو گردد.

گفتنی است فیتو یک مکمل دو منظوره بوده که هم سبب تقویت موها شده و هم به رشد و استحکام ناخن ها کمک می کند. قیمت این محصول با توجه به کیفیت بسیار ترکیبات آن، مناسب و اقتصادی می باشد. مکمل فیتو برای قوی و سالم نگهداشتن موها و ناخن ها تولید شده است.

در حقیقت این محصول و عناصر تقویتی هم طبیعی بوده و هم بی خطر که استفاده آن گزینه خوبی برای درمان موهای کم پشت و نازک محسوب می شود. مکمل فیتو با حفظ تعادل کامل اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و آنتی اکسیدانهای ضروری دریافتی روزانه، موجب تقویت مو و ناخن ها می شود.

زیرا با تامین مواد ضروری مغذی برای سلول ها، به استحکام، پر شدن و براق شدن مو و ناخن بسیار کمک می کند. برخی منابع اشاره می کنند که این مکمل صد درصد طبیعی برای افرادی که دارای ریزش مو بوده یا حس می کنند رشد موها خیلی کند است، انتخاب کاملا مناسبی می باشد.

  •  آرون گروپس

در ضمن اگر موهای نازک، ظریف، موهای کم پشت، پوست کدر و بی حال و ناخن های شکننده نیز دارند این مکمل توصیه شده است. این قرص به خاطر سایز کوچکی که دارد بلع آن راحت بوده و حتی برای افرادی که دارای مشکل بلع هستند نیز مشکلی به وجود نمی آورد.

گزارش شده مکمل غذایی فیتو بر پایه گیاهان ساخته شده و به عنوان درمانی برای موهای بی جان و ناخن های شکننده معرفی شده است. ترکیبات رایج در این محصول در غذاهای طبیعی مانند روغن جوانه گندم، روغن هویج؛ روغن ماهی، روغن گل گاو زبان، ویتامین آ، ویتامین ای و مخمر آبجو پیدا می شوند.

یک دوره مصرف این قرص موجب رشد مو، تقویت ناخن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می گردد و ظاهری جوان، شاداب و سالم تر ایجاد می کند. هر چند بیشتر مواد غذایی دارای این مواد می باشند ولی معمولا دوز کافی برای تاثیرگذاری فوق العاده روی رشد مو، ناخن و پوست ندارند.

از این رو مکمل فیتو روشی آسان تر برای افرادی است که می خواهند از خواص دارویی این مواد بی اندازه مغذی بهره مند شوند.

ویژگی های مکمل فیتو

مکمل فیتو فانر همانطور که اشاره شد از ترکیبات منحصر به فردی تولید شده که تاثیر شایانی بر تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو دارند. از ویژگی های این محصول عبارت است از:

  • پرپشت کننده، تقویت کننده و افزایش رشد موی سر
  • لطافت بخشیدن و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و مو
  • کاهش ریزش مو و ازدیاد ضخامت مو
  • مکمل فوق العاده برای پوست و ناخن
  • سرشار از ویتامین ای، ث، ب ۶ّ ب۸، ب ۵ و ب۲
  • ویتامین ب ۶ موجب تولید ماده سازنده کراتین می شود.
  • ویتامین ب۸ به زیبایی و کیفیت مو کمک می کند.
  • دارای اسیدهای چرب ضروری استخراجی از روغن گاو زبان
  • شادابی و نشاط موها
  • تامین ویتامین های مورد نیاز برای سلامت مو
  • نرم کننده بافت مو

این محصول پارابن نداشته و حاوی سولفات، سیلیکون و روغن معدنی است. حدود ۹۵ درصد مصرف کنندگان این قرص اشاره کرده اند که شاهد بهبود سلامت موهای خود بوده اند.

نحوه مصرف مکمل فیتو

بهترین تایم مصرف مکمل فیتو موقع صبح است. این مکمل را به طور روزانه در صبح دو عدد همراه با یک لیوان آب میل شود. اندازه قرص کوچک بوده از این رو موجب ناراحتی در افرادی که مشکل بلع دارند، نمی گردد. با تغییرات فصل، رشد موها کاسته می شود و ممکن است ریزش مو ایجاد شود.

بنابراین مکمل فیتو توصیه شده که در فصول بهار و پاییز استفاده شود تا بهترین نتیجه را شاهد باشید. می توانید از این مکمل به مدت ۳-۴ ماه استفاده و پس از ۴ ماه تغییرات این محصول را بر روی سلامت موهای خود مشاهده کنید. و در صورت تمایل برای استفاده مجدد، ابتدا یک ماه مصرف مکمل را قطع و سپس دوباره از آن استفاده کنید.

عوارض مکمل فیتو

تا کنون برای استفاده از این مکمل عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است. در صورت ابتلا به بیماری خاصی یا استفاده از دارویی خاص قبل از مصرف این مکمل ابتدا با پزشک مشورت نمایید. این قرص هضم راحتی داشته و مصرف دو عدد از آن در روز مشکلی ایجاد نمی کند.

توصیه شده قرص مکمل فیتو را در دمای مناسب و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. و در صورت بارداری یا شیردهی تحت نظر پزشک استفاده شود.

عملکرد مکمل فیتو

نداشتن رژیم غذایی مناسب سبب کمبود ویتامین های مورد نیاز بدن می گردد که یکی از پیامدهای فقدان ویتامین کافی، ریزش و شکنندگی موها است. به این ترتیب مکمل فیتو با دارا بودن انواع ویتامین (از جمله ویتامین های گروه ب) و مواد مغذی در این زمینه بسیار موثر است و سبب تقویت مو و ناخن می گردد.

در صورت استفاده منظم قرص فیتو فانر این محصول سبب براق، ضخیم شدن و ایجاد ظاهری سالم در موها می گردد.  در ضمن به علت داشتن عناصر مغذی و تقویت کننده بر روی پوست و مژه ها نیز تاثیر مطلوبی می گذارد. برند سازنده مدعی است این مکمل تراکم موها را بازیابی نموده و به صورت فعال با ریزش مو مقابله می کند.

آزمایش بالینی این مکمل بر ۲۰ داوطلب با موهای کم پشت در طول سه ماه نشان داد که ۹۵ درصد افراد متوجه بهبود وضعیت موها و ۹۰ درصد قوی تر شدن موها شدند. در خاتمه برای آشنایی با اطلاعات دارویی قرص مولتی دیلی و قرص هیربرست در رشد مو روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *