دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قرص هیربرست و میزان تاثیر آن در رشد موها

  • سحر بهرامی
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸
  • ۰

قرص هیربرست (HAIRBURST) از جمله مکمل های غذایی می باشد که می تواند هر آنچه که مو برای رشد به آن نیاز دارد در اختیارش بگذارد، این قرص می تواند با عملکرد خود به رشد هر چه بهتر مو و افزایش ضخامت موها کمک کند که در ادامه مطلب به بررسی تاثیر این قرص بر روی موها می پردازیم.

قرص هیربرست در واقع یکی از بهترین و کم عارضه ترین مکمل های مختص به افزایش رشد مو می باشد که در آن مواد مغذی و انواع ویتامین ها وجود دارد که تمامی این ترکیبات قادرند به شکل مستقیمی بر روی سلامت پوست و مو تاثیر بگذارند، بیشتر افراد با مصرف این مکمل به مرور تاثیر آن را بر روی موهای خود می بینند و شاهد افزایش رشد آنها خواهند بود.

همانطور که می دانید قرص ها و مکمل های فراوانی در جهت تقویت و افزایش رشد موها در بازار وجود دار که  ما در مطالب پیشین به معرفی انواع قرص ضد ریزش مو و همچنین معرفی قرص اکوفان برای جلوگیری از ریزش مو آشنا کردیم حال در ادامه قصد دارین تا شما را با بهترین مکمل غذایی یعنی کپسول هیربرست و ترکیبات تاثیر گذار آن آشنا کنیم.

    معرفی قرص هیربرست

داشتن موهای پر و بدون مشکل آرزوی هر خانم و آقایی می باشد چرا که مو تاثیر زیادی بر روی زیبایی دارد، در کل می توان گفت که داشتن موهای زیبا کمی سخت است چرا که مشکلاتی مانند موخوره، نازکی تار مو، ریزش مو، خشکی مو همیشه در کمین می باشد، که البته با کمی رسیدگی و توجه به آنها می توانید از ایجاد چنین مشکلاتی پیشگیری نمایید، همانطور که می دانید راه های خانگی زیادی برای تقویت مو با روش های طبیعی وجود دارد، اما در مواقعی مشکلاتی که برای مو به وجود می آید می تواند دلیلش ناشی از فقدان هایی در داخل بدن می باشد از این رو توصیه ما مصرف مکمل های تقویتی در جهت رشد هر چه بهتر مو می باشد که یکی از این مکمل ها قرص هیربرست می باشد.

قرص هیربرست چیست و چگونه بر روی رشد موها اثر می گذارد؟

همانگونه که در ابتدا عنوان کردیم هیربرست یک نوع مکمل غذایی می باشد که از آن در جهت افزایش رشد، حجم، تراکم و همچنین جلوگیری از شکنندگی موها استفاده می کند، این قرص محصولی از کشور انگلستان می باشد که در واقع جزء پرفروش ترین مکمل های تقویت مو مبه حساب می اید که تمامی مزایای آن کاملا ثابت شده می باشد زیرا در ترکیباتی که در این قرص استفاده شده است برای تحریک کردن ریشه مو بسیار ضروری می باشد.

آشنایی با مکمل غذایی هیربرست

شرکت سازنده قرص های هیربرست مدعی است که استفاده کنندگان از این دارو هر ماه شاهد رشد ۵ سانتی متری موهای خود خواهند بود، این دارو داشتن موهایی حجیم و سالم را در داشتن یک برنامه غذایی سالم می داند به همین دلیل تمام ترکیبات ضروری برای رشد مو را در این قرص جمع آوری کرده است.

  •  آرون گروپس

استفاده از این مکمل می تواند تمام آنچه که مو برای رشد به آن نیاز دارد را فراهم کند، در اصل این مکمل برای بیشتر شدن رشد موهای و برطرف کردن مشکلات مو می تواند به صورت تخصصی عمل نماید و موهایتان را به بهترین شکل ترمیم کند که در نهایت به شما موهایی زیبا و سالم می بخشد.

علاوه بر اینکه هیربرست بر روی موها تاثیرات مثبتی می گذارد به دلیل ترکیباتی که دارد فواید بسیاری هم برای سلامت کل بدن دارد، این مکمل از ترکیباتی متنوعی مانند سیلیکا، بیوتن، سلنیوم، کلاژن، MSM، روی، تمام ویتامین های گروه B، آمینو اسید های ضروری، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D و … تشکیل شده هر که تک تک این ویتامین ها و مواد معدنی برای افزایش رشد مو و سلامت کلی بدن ضروری می باشد که در ادامه تمام ترکیبات آن و چگونگی تاثیرش بر روی افزایش رشد مو خواهیم پرداخت.

مشخصات قرص هیربرست

کلاژن:

یکی از مهم ترین و اصلی ترین پروتئین هایی که در بافت مو و پوست وجود دارد کلاژن می باشد که نقش آن انعطاف پذیری و استحکام مو و پوست است که بیشترین نقش در در حفظ جوانی و شادابی پوست و مو دارد. کلاژن اگرچه برای پوست بسیار مهم ست اما در روند رشد هر چه بهتر مو هم نقش مهمی دارد، تاثیر کلاژن بر روی مو ها به جز اینکه در افزایش استحکام موها می باشد کمک می کند فولیکول های مو در برابر هر گونه رادیکال های آزاد محافظت شوند.

*نکته ای که در مورد مکمل و قرص هیربرست وجود دارد این است که کلاژن آن از طریق موجود دریایی به نام بیومارین تهیه شده که دارای بیشترین میزان کیفیت می باشد این درحالی می باشد که در مکمل های دیگر افزایش رشد مو برای تهیه کلاژن از محصولات حیوانی و بافت های مرده حیوانات استفاده می کنند.

مکمل رشد سریع مو هیربرست

MSM:

این ماده معدنی که یکی دیگر از ترکیبات قرص هیربرست می باشد ترکیباتی همانند گوگرد دارد، که در واقع وجود این ترکیب در این مکمل غذایی برای رشد و تقویت پیاز مو بسیار عالی می باشد و بدن برای ساخت مو از این ترکیب استفاده می کند، این ماده معدنی باعث افزایش یافتن سلول های مو می شود که در نتیجه باعث افزایش یافتن حجم موها می شود.

سیلیکا:

سیلیکا در اصل یک نوع ماده مشابه با بافت همبند می باشند که به طور کلی در تمام بدن وجود دارد که در اصل باعث تقویت پوشش بافت ناخن و استحکام تا مو می شود، علاوه بر اینکه ماده معدنی سیلیکا دارای قدرت ترمیم کنندگی بسیار بالایی دارد می تواند به سرعت به بازسازی بافت مو، بافت پوست و ناخن بپردازد، به خصوص این ماده معدنی برای افرادی که به تازگی مو کاشته اند می توانند بسیار مفید باشد.

به جزء تاثیراتی که سیلیکا برای تقویت، پوست، مو و ناخن دارد می تواند بر روی کاهش التهابات بدن هم تاثیر گذار باشد، در واقع کار اصلی سیلیکا جابجایی و انتقال مواد مغذی به سایر اندام ها به خصوص فولیکول مو را بر عهده دارد، البته تنها تاثیرات آن بر روی مو نیست بلکه پوست برای پوست هم به عنوان یک ماده ضد پیری عمل می کند.

مکمل تقویت کننده مو هیربرست

زینک:

ماده مدنی زینک و یا همان روی همیشه برای درمان مشکلات پوست و مو حرف اول را می زند و همیشه از سوی پزشکان تجویز می شود، زینک قادر است تا فولیکول مو را به بهترین نحو تغذیه کند و به درمان هر گونه مشکلات مربوط به مو مانند ریزش و موخوره بپردازد، به جزء این وجود زینک برای سلامت مغز هم بسیار مفید می باشد و همچنین اگر شما دچار مشکلاتی مانند پوسته ریزی سر هستید زینک می تواند به راحتی به درمان این مشکلات بپردازد.

بیوتین:

بیوتین که همان ویتامین B7 می باشد یک ویتامین تخصصی برای بر طرف کردن ریزش مو و همچنین تقویت هر چه بیشتر و بهتر رشد مو می باشد، بیوتین می تواند به روند جریان متابولیسم کربوهیدرات ها و اسید ها سرعت ببخشد تا هر آنچه که فولیکول مو برای رشد به آن نیاز دارد به مو برسد.

آشنایی یا قرص هیربرست

سلنیوم:

یکی از بهترین مواد معدنی که در هیربرست وجود دارد سلنیوم می باشد زیرا برای بازسازی و همچنین ترمیم بافت مو بسیار عالی می باشد، علاوه بر این وجود این ماده می تواند باعث افزایش هر چه بیشتر گردش خون شود، همانگونه که می دانید زمانی که سرعت گردش خون در زیر پوست سر افزایش پیدا کند به همان مراتب مواد غذایی بیشتری به فولیکول مو می رسد که همین افزایش رشد مو را دربر دارد.

ویتامین c:

ویتامین c دارای مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها می باشد که در جهت مبارزه با رادیکال های آزاد مفید بسیار ضروری است، زیرا رادیکال های آزاد تاثیرات مخربی بر روی بدن دارد، وجود آن ها هر ناحیه که باشد منجر به پیری و از بین بردن بافت می شود، بیشترین علت ریزش مو وجود همین رادیکال های آزاد می باشد که می تواند مستقیما بر روی فولیکول مو تاثیر بگذارد و سبب ریزش مو شود.

ویتامین A و D:

هر دوی این ویتامین ها از دسته ویتامین های محلول در چربی می باشند که به شکل مستقیمی بر روی تغذیه فولیکول های مو اثر گذاری می کند زیرا که پایه اصلی این ویتامین ها چربی می باشد می تواند تغذیه خوبی برای سلول ها باشد، به علاوه اینکه وجود این ویتامین ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار ضروری می باشد.

درمان مشکات مو با قرص هیربرست

ویتامین های گروه B:

برعکس ویتامین های D و C ویتامین های گروه B ویتامین هایی از نوع محلول در آب می باشند که برای داشتن موهای سالم و افزایش رشد آنها بسیار مفید می باشند، چنانچه اگر بدن با کمبود این سری از ویتامین ها روبرو شود دچار مشکلات و بیماری های متعددی می شود که از اصلی ترین این مشکلات ریزش مو می باشد، به خصوص اگر بدن با کمبود بیوتین که جزء بهترین و موثر ترین سری ویتامین های گروه ب می باشد روبرو شود.

آمینواسید ها:

امینواسیدها جزء موادی هستند که در جهت ساخت پروتئین از آنها استفاده می شود، و پروتئین هم جزء اصلی ترین مواد غذایی برای تغذیه فولیکول های مو می باشد، در اصل به پروتئینی که در تار های مو وجود دارد کراتین می گویند که بخش بزرگی از این کراتین توسط آمینواسید ها ساخته می شود، به دلیل اینکه کراتین در مواد غذایی وجود ندارد باید از مکمل این ماده استفاده شود.

مهم ترین ویزگی های هیربرست:

  • تقویت موها
  • افزایش رشد موها
  • جلوگیری از ریزش موها
  • افزایش قدرت انعطاف پذیری موها
  • ضخیم کردن تارهای مو
  • جایگزین کردن موهای ریخته شده
  • آبرسانی موها
  • تغذیه کامل مو از درون

نحوه استفاده از قرص هیربرست

نحوه استفاده مکمل هیربرست Hairburst

هر قوطی از این مکمل شامل ۶۰ عدد قرص می باشد که برای مصرف یک ماه کافیست، مصرف قرص هیربرست به طور معمول روزانه ۲ در صبح بعد از میل کردن صبحانه همراه با آب فراوان می باشد.

نکات مهم:

  • استفاده از این قرص برای زنان باردار ممنوع می باشد.
  • کسانی که نسبت به مصرف مواد غذایی دریایی حساسیت دارند از مصرف این قرص خودداری کنند.
  • به هیچ عنوان به صورت خودسرانه اقدام به بالا بردن دوز مصرفی تان نکنید.

این قرص همانند دیگر مکمل ها تاثیرات خود را بعد از گذشت چند هفته نشان می دهند، همچنین باید گفت که تا کنون هیچگونه گزارشی در جهت داشتن عوارض جانبی این قرص ارائه نشده است. در پایان پیشنهاد می کنیم بررسی قرص فیناستراید که محبوب ترین داروی ضد ریزش موی آقایان است را نیز مشاهده نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *