دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون خانه های کوچک و زیبا با طراحی مدرن

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

طراحی دکوراسیون خانه های کوچک کار نسبتا سختی است, در ادامه این مطلب انواع روش های خلاقانه و متفاوت برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل کوچک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید.

با افزایش زندگی آپارتمان نشینی و کوچک تر شدن متراژ منازل مسکونی طراحی دکوراسیون خانه های کوچک برای برخی از افراد به معضل بزرگی تبدیل شده است. ایده ها و روش های زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل کوچک وجود دارد که شما می توانید با کمک این روش ها فضای منزل تان را بزرگ تر از اندازه واقعی اش نشان دهید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهم ترین نکات تاثیرگذار در روحیه افراد خانواده است بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون خانه های کوچک و یا بزرگ حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید زیباترین دکوراسیون را در فضای منزل خود به وجود آورید.

طراحی دکوراسیون خانه های کوچک با کمک ایده های خلاقانه

طراحی دکوراسیون خانه های کوچک با روش های متفاوت و مدرن

خانه شما هر چقدر هم که کوچک باشد می توانید دکوراسیون مدرن و متفاوتی را برایش طراحی کنید. در ادامه تصاویری از انواع دکوراسیون منازل کوچک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از تماشای این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید.

دکوراسیون خانه های کوچک

طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی منازل کوچک باید مورد توجه قرار بگیرد توجه به رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی خانه است. بهتر است برای دکوراسیون منازل کوچک از رنگ های روشن استفاده کنید. رنگ دیوار خانه های کوچک نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. رنگ هایی نظیر سفید و کرم و زرد نور را به خوبی منعکس می کنند و باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضای خانه می شوند, بنابراین بهتر است برای رنگ آمیزی و یا کاغذ دیواری خانه کوچک از رنگ های روشن استفاده کنید.

دکوراسیون خانه های کوچک
بعد از انتخاب وسایل باید آن ها را به نحوه صحیحی در مکان های مختلف منزل خود بچینید. مبلمان از مهم ترین وسایل در دکوراسیون داخلی پذیرایی و اتاق نشیمن هستند که نحوه چیدن آن ها در بزرگ و یا کوچک تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی یا اتاق نشیمن می تواند تاثیرگذار باشد. بهتر است برای دکوراسیون داخلی پذیرایی های کوچک ار مبلمان با ساختار ظریف و رنگ روشن استفاده کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

میز تلویزیون و بوفه نیز از دیگر وسایلی هستند که در دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده می شوند که بهتر است شما برای استفاده بهینه از فضای منزل خود از مدل های چند کاره این وسایل استفاده کنید. امروزه اغلب میز تلویزیون ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای قفسه های شیشه ای و یا کشوهایی هستند و شما می توانید از قفسه و کشو های این میز تلویزیون ها برای قرار دادن مجسمه ها و وسایل تزیینی و انواع وسایل ضروری استفاده کنید که در صورت استفاده از این مدل میز تلویزیون ها نیازی به بوفه ندارید.
برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی با اتاق نشیمن می توانید از وسایل بلند نظیر چراغ های ایستاده استفاده کنید. پرده های تزیینی بلند نیز باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای خانه های کوچک می شوند.

      دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک دکوراسیون زیبا و متفاوت اتاق نشیمن کوچک    دکوراسیون داخلی خانه کوچک دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک

معمولا در منازل کوچک فضایی کمی به اتاق خواب اختصاص داده می شود و از آنجایی که اتاق خواب از مهم ترین بخش های منزل است باید به دکوراسیون داخلی آن اهمیت زیادی داده شود. برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک باید از سرویس خواب ها با رنگ روشن استفاده کنید. شما می توانید برای قرار دادن کتاب و انواع وسایل تزیینی در اتاق خواب های کوچک از شلف دیواری استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب دکوراسیون زیبا و متفاوت اتاق خواب دکوراسیون داخلی اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب مدرن دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب سیاه و سفید طراحی دکوراسیون شیک و مدرن خانه های کوچک طراحی اتاق خواب کوچک دکوراسیون اتاق خواب های کوچک دکوراسیون شیک و زیبا اتاق خواب کوچک

طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

طراحان داخلی آشپزخانه را قلب خانه دانسته اند بنابراین طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک و بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر آشپزخانه شما کوچک است می توانید برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی آن از ظرف های زیبا و رنگارنگ استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه های کوچک

کابینت های آشپزخانه جزء مهمترین وسایل و تجهیزات در آشپزخانه محسوب می شوند شما می توانید برای آشپزخانه های کوچک کابینت ها را تا سقف گسترش دهید تا فضایی ذخیره سازی زیادی را برای انواع وسایل ضروری در آشپزخانه ایجاد کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه کوچک دکوراسیون آشپزخانه مدرن

نورپردازی یکی دیگر از نکاتی است که برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه باید به آن توجه کنید. برای آشپزخانه های کوچک نیز بهتر است از کابینت و کفپوش و کاشی ها با رنگ های روشن استفاده کنید.

دیزاین دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه کوچک دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک

 دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

اغلب افراد به دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل خود اهمیت نمی دهند در صورتی که دیزاین دکوراسیون داخلی این قسمت منزل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند در روحیه افراد خانواده تاثیر گذار باشد بنابراین بهتر است طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل خود را نیز با دقت و حساسیت زیادی انجام دهید.

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون شیک و زیبا سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن دکوراسیون خانه های کوچک با طراحی مدرن و زیبا دکوراسیون حمام های کوچک

 طراحی دکوراسیون پذیرایی های کوچک با چند ایده کاربردی

همانطور که می دانید امروزه اکثر افراد در منزل های آپارتمانی زندگی می کنند که فضای کمتری داشته و از این موضوع ناراحت هستند که نمی توانند هر نوع وسیله ای داخل آن بچینند همچنین، این دسته از افراد به دنبال نکاتی به منظور بزرگ تر نشان دادن محیط پذیرایی هستند که این خود به یکی از دغدغه های اصلی افرادی که در منازل کوچک زندگی می کنند تبدیل شده است و به دلیل کوچک بودن پذیرایی نمی توان از هر وسیله ای استفاده کرد، در صورتی که با به کار بردن یک سری ترفند ها در زمان طراحی دکوراسیون منازل کوچک می توانید آن را به پذیرایی دلبازی تبدیل کنید و از زندگی در آن لذت ببرید.

دکوراسیون خانه های کوچک با ایده خلاقانه

در صورتی که طراحی دکوراسیون پذیرایی های کوچک به نحوه صحیح انجام شود فضای منزل به فضای بی نظیر تبدیل خواهد شد و باعث به وجود آمدن حس امنیت و آرامش می شود، به همین خاطر در ادامه مطلب تصاویر از دکوراسیون پذیرایی های کوچک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فضای منزل را زیباتر کنید و تجربه زیادی در رابطه با دکوراسیون منزل دریافت کنید.

دکوراسیون خانه های آپارتمانی با طراحی شیک

دکوراسیون منازل کوچک با طرح شیک

طراحی دکوراسیون خانه های کوچک با چند ایده خلاقانه

طراحی دکوراسیون منازل کوچک

 طراحی دکوراسیون خانه های کوچک

طراحی زیبا و مدرن برای پذیرایی های کوچک

دیزاین شیک و زیبای منازل کوچک

دکوراسیون منازل آپارتمانی کوچک

ایده کاربردی برای دکوراسیون خانه های کوچک

چیدمان شیک برای منازل کوچک

طراحی دکوراسیون خانه های کوچک

طراحی زیبا و مناسب برای دکوراسیون منازل کوچک

دکوراسیون پذیرایی کوچک

دکوراسیون منازل ایرانی کوچک

چیدمان خانه ایرانی کوچک

در این بخش از دکوراسیون منزل مجله آرگا با انواع ایده های مدرن و متفاوت برای طراحی دکوراسیون منازل کوچک آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این طرح ها بتوانید به دکوراسیون مورد نظر و ایده آل خود دست یابید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *