دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل دستگیره کابینت آشپزخانه با طرح های مدرن و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۶ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

دستگیره کابینت از انواع عناصری است که می تواند در جلوه و سبک دکوراسیون هر آشپزخانه ای تاثیرگذار باشد, در ادامه این مطلب انواع مدل دستگیره کابینت با طرح های شیک و مدرن را مشاهده خواهید کرد.

هایکی از مهم ترین وسایل در دکوراسیون داخلی آشپزخانه کابینت است که می تواند روی زیبایی و جذابیت فضای آشپزخانه تاثیرگذار باشد. طرح و رنگ و مدل دستگیره کابینت آشپزخانه از مهم ترین مواردی هستند که باید به آن توجه داشته باشید.

مدلها و طرحهای دستگیره کابینت از مهم ترین ویژگی ها در طراحی زیبایی و سهولت استفاده یک کابینت به شمار می رود. دستگیره درب کابینت می تواند روی ظاهر کابینت تاثیر گذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب دستگیره برای کابینت آشپزخانه حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

مدل های زیبا و شیک دستگیره کابینت

مدل دستگیره کابینت آشپزخانه با طرح های زیبا و شیک

با نصب دستگیره های دکوری و جدید روی کابینت های آشپزخانه تان می توانید با صرف هزینه کم تغییرات زیادی را در دکوراسیون آشپزخانه خود بوجود آورید. برای زیبایی و جذابیت بیشتر کابینت های آشپزخانه باید رنگ و طرح و طراحی دستگیره با طراحی کابینت ها مطابقت و همخوانی داشته باشد.
دستگیره های کابینت آشپزخانه بهتر است از یک متریال ساخته شده باشند زیرا دستگیره هایی که از چند متریال ساخته شده اند، آسیب پذیرتر هستند و علاوه بر این دستگیره های آشپزخانه باید به راحتی قابل استفاده باشند و فضای زیادی را روی کابینت ها اشغال نکنند.

مدل های زیبا و جدید دستگیره کابینت

انواع طرح های زیبا دستگیره کابینت

مدلهای دستگیره کابینت ها برای طرح های مختلف کابینت متفاوت هستند. در طرح های ساده کابینت های مدرن اغلب از دستگیره های بلند و کشیده کرومی با خط های صاف استفاده می شود و در طرح های کلاسیک کابینت ها اغلب از مدلهای دستگیره با طرح و نقش بیشتر استفاده می شود. در ادامه انواع طرح های زیبا و مختلف دستگیره کابینت برای کابینت های ام دی اف و چوبی و کابینت هایگلاس و … را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدلها مورد پسند تان قرار بگیرند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل های زیبا و جدید دستگیره کابینت   مدل دستگیره کابینت مدرن مدل دستگیره کابینت با طرح های شیک و مدرن مدل های شیک دستگیره کابینت مدل دستگیره کابینت مدرن   انواع مدل های دستگیره کابینت مدرن مدل دستگیره کابینت با طرح های مدرن و زیبا مدل های دستگیره کابینت با طرح های شیک مدل های دستگیره کابینت مدل دستگیره کابینت کلاسیک مدل های مدرن دستگیره کابینت مدل های شیک و متفاوت دستگیره کابینت مدل های دستگیره کابینت مدرن   انواع مدل های دستگیره کابینت با طراحی مدرن مدل های شیک و متفاوت دستگیره کابینت مدل دستگیره کابینت برای کابینت های کلاسیک مدل های زیبا و جذاب دستگیره کابینت مدل دستگیره کابینت با طرح های شیک و کاربردی مدل های ساده دستگیره کابینت انواع مدل های مختلف دستگیره کابینت مدل های دستگیره کابینت آشپزخانه مدرن و زیبا مدل های ساده و مدرن دستگیره کابینت مدل دستگیره برای کابینت های ام دی اف مدل های جذاب و زیبا دستگیره کابینت مدل های مدرن و کاربردی دستگیره کابینت آشپزخانه انواع مدل های دستگیره کابینت

انواع دستگیره برای کابینت آشپزخانه

بعد از نصب کابینتها مهمترین مساله انتخاب دستگیره متناسب با آن می باشد که این موضوع می تواند با توجه به دکوراسیون هر آشپزخانه و مدلهای چیدمان آن متفاوت باشد، امروزه انواع متنوعی از دستگیره کابینتها و کمد طراحی می شوند، از این رو این امکان را به وجود خواهد آورد که هر کسی متناسب با مدل کابینتهای منزل خود بتواند بهترین طرح و مدلها را انتخاب نماید، به طور کلی دستگیره های کابینتها دارای طرحها و مدلهای مختلفی از جمله مدرن، کلاسیک، سرامیکی، توکار، مخفی و دستگیره کودک می باشند، در ادامه تصاویر متنوعی از انواع این مدلهای متنوع و جدید را در اختیارتان قرار می دهیم.

طرح زیبای دستگیره کابینت جدید

در دنیای امروز به دلیل تنوع زیاد در مدلهای دستگیره برای کابینت و انواع کمد و بوفه، انتخاب دستگیره مناسب برای کابینت کمی گیج کننده و دشوار می باشد، برای داشتن یک آشپزخانه با دکوراسیونی زیبا و ایده آل فقط توجه به چیدمان و طرح و رنگ کابینت ها کافی نمی باشد، بلکه توجه به جنس و طرح و رنگ دستگیره های کابینت نیز اهمیت زیادی دارد و انتخاب درست و مناسب دستگیره ها می تواند نقش بسزایی در زیبایی آشپزخانه داشته باشد، بسیاری از دستگیره ها اگرچه فوق العاده زیبا هستند، اما مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه نیستند، در اینجا جدیدترین مدلهای دستگیره کابینت آشپزخانه جمع آوری کرده ایم که می توانید ببینید و از بهترین و مناسب ترین این مدلها متناسب با دکوراسیون آشپزخانه تان الهام بگیرید.

مدل دستگیره کابینت مدرن  شیک ترین طرح دستگیره کابینت

مدلهایی از دستگیره کابینت

زیباترین طرح دستگیره کابینت

جدیدترین طرح دستگیره کابینت انواع طرح دستگیره کابینت

طرح شیک دستگیره کابینت

طرح جدید دستگیره کابینت

تصاویری از دستگیره کابینت چوبی

طرح دستگیره کابینت مدرن

طرح جدید دستگیره کابینت

مدل دستگیره کابینت جدید

طرح دستگیره کابینت

مدلی از دستگیره کابینت آشپزخانه

مدل دستگیره کابینت کلاسیک

مدلی خاص از دستگیره کابینت

مدلی از دستگیره کابینت فلزی

مدلی شیک از دستگیره کابینت

مدلی از دستگیره کابینت

عکس مدل دستگیره کابینت

در این مطلب با انواع مدلهای دستگیره کابینت آشپزخانه با طرح های شیک و کاربردی آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدلها بتوانید دستگیره مناسبی را برای کابینت های آشپزخانه تان انتخاب کنید. برای مشاهده انواع طرح های کابینت و دستگیره های کابینت می توانید به بخش مدل کابینت مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *