دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آبشار رندان و زیبایی هایی که نباید از دست داد!

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

آبشار رندان یک آبشار دیدنی و زیبا در روستایی با همین نام است. این آبشار در تهران و منطقه سولقان قرار دارد. زیبایی این آبشار به دلیل طبیعت بکر آن خواهد بود.

اگر قصد تهران گردی دارید حتما سری به آبشار رندان بزنید. این آبشار در دره ای نزدیکی روستا واقع شده و جذابیت های زیادی دارد. این روستا در منطقه کن و سولقان واقع شده است. منطقه ای که دارای طبیعتی بکر و آب و هوایی ییلاقی و مناسب می باشد.

جاذبه های رندان

طبیعت بکر آبشار رندان:

این آبشار در فصل های مختلفی از سال زیبایی های زیادی دارد. بهترین زمان برای سفر به این نواحی همان فصل بهار یا تابستان بوده که چشم اندازهای زیبایی در آن دیده می شود. این آبشار با سرازیر شدن از کوهستان ها جذابیت های بیشتری دارد. این آبشار یکی از دیدنی های اطراف تهران است.

آب های رندان

روستای رندان:

برای بازدید از زیبایی های این آبشار باشید به روستایی به همین نام در منطقه سولقان سفر کنید. این روستا شرایط آب و هوایی معتدل و مناسبی دارد. این منطقه نسبتا سردسیری بوده و در فصل بهار و تابستان نیز بسیار مناسب خواهد بود. مردمان این منطقه بسیار خون گرم بوده و مهمان نواز هستند.

آبشار رندان

در این روستا درختان میوه مختلفی وجود دارند که شامل آلبالو، هلو، گردو، سیب، خرمالو و … است. در این روستا اهالی روستا به تولید انواعی از فرآورده های میوه ها می پردازند. تهیه لواشک، میوه های خشک و انواع مربا و ترشیجات در این روستا دیده می شود. این روستا از مکان های دیدنی حومه تهران می باشد.

  •  آرون گروپس

مناظر رندان

قدمت این روستا نسبتا ۷۰۰ ساله بوده و اسناد تاریخی متعددی از آن باقی مانده اند که می توانید از آن ها بازدید کنید. برخی از جاذبه های این روستا هم به دوران قاجاری باز می گردند. باستان شناسان سکه های بسیار قدیمی و چراغ های روغنی از این ناحیه کشف کرده اند که نشان دهنده قدمت این ناحیه است. این روستا امروزه رونق تجاری و اقتصادی دارد.

معماری این روستا و خانه های قدیمی آن از جذابیت های مهمی بوده که شما از زیبایی آن ها بازدید خواهید کرد. با سفر در این روستا می توانید با جاذبه های مختلفی رو به رو شوید. آبشار یکی از ویژگی ها و جاذبه های توریستی در این روستا محسوب می شود. آبشار رندان از ویژگی های تفریحی و گردشگری متعددی برای علاقه مندان برخوردار است.

نمایی از رندان

اگر می خواهید، تجربه تهران گردی در زمستان داشته باشید این مکان هم قطعا مناسب خواهد بود. این روستا تجربه بکر و بی نظیری بوده که شما از ان نهایت لذت را خواهید برد. شما عزیزان همچنین امکان اقامت در این روستا را خواهید داشت.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *