دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تهران گردی در زمستان و بازدید از جاذبه های گردشگری آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱
  • ۰

تهران گردی در زمستان یکی از تجربه های بکری بوده که شما گردشگران می توانید از آن لذت ببرید. پیست اسکی، پارک و … از جمله مهم ترین جاذبه های تهران برای گردشگران است.

تهران از جمله شهرهای چهار فصلی است که جاذبه های بسیاری دارد. گشت و گزار در این شهر تجربه ای خوب برای شما به همراه خواهد داشت. تهران گردی در زمستان نیز تجربه ای بکر و خاطره انگیز برای شما می شود.

طبیعت تهران در زمستان

تهران گردی در زمستان

تهران دارای تفریحات لذت بخشی بوده که شما می توانید در این بخش با این جاذبه ها بیشتر آشنا شوید. تهران در فصل های مختلفی از سال دارای جذابیت های متنوع است. اگر می خواهید فصل زمستان را برای سفر به این منطقه انتخاب کنید، در این بخش با جاذبه های بیشتری از آن آشنا خواهید شد.

دیدنی های تهران در زمستان

پیست اسکی توچال:

شاید اولین جایی که به ذهن شما می رسد، پیست اسکی توچال باشد. تفریح در این منطقه با تجربه های خاصی همراه است. وقت گذرانی در این پیست و استفاده از تفریحات آن برای شما لذت بخش خواهد بود. اسکی بازی در این منطقه و استفاده از تله کابین تجربه خاطره انگیزی می شود. این پیست از  مکان های دیدنی حومه تهران است.

گردش در تهران در زمستان

پارک جنگلی لویزان:

این پارک نیز تجربه دیگری از تهران گردی است. این پارک در منطقه شمیرانات واقع شده و یکی از بهترین جاذبه های شهر می باشد. فضای سبز این منطقه نیز بسیار دیدنی است. در این پارک می توانید، چشم انداز بسیار زیبایی را مشاهده کنید. امکانات رفاهی در این منطقه نیز بسیار بالا است.

  •  آرون گروپس

تهران گردی در زمستان

دربند و درکه:

دربند نیز گزینه مناسب برای شما گردشگران می باشد. کوه پیمایی در این منطقه بسیار لذت بخش خواهد بود. ارتفاعات این نواحی برای کوه پیمایی بسیار مناسب است. با قدم زدن بر روی برف ها نیز می توانید از زیبایی این منطقه لذت ببرید.

مکان های تفریحی تهران در زمستان

پارک جنگلی کوهسار:

این پارک دیدنی و زیبا در دامنه کوه های البرز قرار گرفته است. توصیف زیبایی و چشم اندازهای این منطقه نیز کمی سخت بوده پس بهتر است از نزدیک به این منطقه رفته و از زیبایی آن دیدن کنید. این پارک نیز در میان ارتفاعات واقع شده و با نشستن برف زیبایی خاصی دارد.

نواحی تفریحی تهران در زمستان

پیست اسکی آبعلی:

این پیست نیز یکی دیگر از تجربه های تهران گردی برای شما عزیزان است. این ناحیه بخش جذابی برای گردشگران بوده و اگر می خواهید هیجان اسکی بازی را تجربه کنید، سری به این منطقه بزنید. این پیست نیز دارای امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگران است.

جاذبه های تهران در زمستان

کاخ موزه سعدآباد:

اگر به دنبال یک جاذبه متفاوت در این منطقه هستید، می توانید به این موزه سری بزنید. این کاخ در زمستان پوشیده از برف بوده و تماشای معماری زیبای آن برای شما لذت بخش است. فضای داخلی این موزه از یک سو و از سوی دیگر معماری بیرونی کاخ برای شما جالب توجه خواهد بود.

مکان های دیدنی تهران در زمستان

باغ فردوس تهران نیز یکی دیگر از جاذبه ها و تجربه های تهران گردی برای شما خواهد بود. این باغ چشم اندازهای زیبایی داشته و مکان مناسبی برای شما گردشگران است. در لینک نیز با جذابیت های این باغ بیشتر آشنا می شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *