دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین اتاق نوجوان با ایده های جذاب دخترانه و پسرانه

  • محدثه خاکشور
  • ۷ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

همیشه که قرار نیست برای تغییر فضا و حال و هوای اتاق خواب نوجوان خود را متحمل هزینه و سختی و وقت زیاد نمایید، گاهی با استفاده از ایده های ساده و ارزان هم می توانید به شکلی زیبا و جذاب تزیین اتاق نوجوان را انجام دهید، اگر کنجکاو شدید بدانید چگونه، با ما همراه شوید.

اگر قصد تزیین اتاق خواب را دارید، بهتر است از راهکارهایی ساده، جذاب و کاربردی جهت خاص تر نمودن این محیط بهره ببرید، روش ها و ایده هایی که در کنارساده و کم هزینه بودن و تنها با صرف خلاقیت و حوصله و سلیقه می توانند فضایی زیبا و شاد و پرانرژی را دیزاین کرده و فضایی منحصر به فرد خلق نمایید. از شما دعوت می کنیم تا ما را در این مطلب اختصاص داده شده به تزیین اتاق نوجوان همراهی نمایید.

ایده های ساده و کاربردی تزیین اتاق نوجوان

تزیین اتاق نوجوان دختر و پسر

در هر فضایی و با هر کاربری اعم از منزل(آپارتمان، ویلا و …)، دفاتر کار، مکان های اداری و تجاری همگی نیازمند یک طراحی و دکوراسیون شیک و مناسب می باشند که البته با نوع کاربری و اعضای حاضر و رفت و آمد کننده به آن باید تناسب داشته باشد. همین طور که در دیزاین خانه نمی توان از طراحی و ایده های دکوراسیون پذیرایی برای دیزاین آشپزخانه بهره برد و قطعا هر کدام از آنها مهم هستند. در ادامه صحبت های خود می توان گفت البته دکوراسیون اتاق خواب بزرگسالان از اهمیت بالایی برخوردار است، ولی می توان اتاق خواب کودک و نوجوان  به خصوص  نوجوانان را در درجه بالاتری از اهمیت قرار داد چرا که در سنینی هستند که از حساسیت روحیه زیادی متنعم بوده و هنوز شکل گیری شخصیت و رفتار آنها کامل نشده است. اینکه به تزیین اتاق نوجوان اقدام می کنید، علاوه بر زیباکردن و تنوع بخشیدن به شکل آن، موجب می شوید تا احساس رکود و یکنواختی از نوجوان دور شده و انرژی و طراوت در او ایجاد گردد. همچنین به او به ساده ترین نحو می فهمانید که برای شما ارزشمند است و شما در هر زمانی و در هر موقعیتی به یاد او هستید و این تاثیر مثبتی در روحیه و زندگی او دارد.

30 تزیین اتاق نوجوان با استفاده از ایده های زیبا

ایده های جذاب و باحال تزیین اتاق نوجوان

ایده هایی کاربردی و خاص برای زیباسازی اتاق نوجوان

ساخت لوستر و آباژور در خانه

برای ساخت لوستر در منزل می توان از ایده های خلاقانه و جذاب بسیاری بهره برد. مثلا می توانید تعدادی بطری شیشه ای را از میان بریده و بعد برای کم کردن تیز بودن نوک بخش های برش خورده می توانید از سمباده استفاده کنید. بعد هر یک از آنها را به سلیقه خود رنگی ساده و زیبا زده و یا رد صورت تمایل طرحی را که دوست دارید، رسم نمایید.

  •  آرون گروپس

ایده جالب دیگر اینکه با استفاده از شاخه خشک درخت و کمی ریسه نور می توانید به تزیین اتاق نوجوان دختر و پسر خود اقدام کنید. یا قسمت ته بطری نوشابه را برش بزنید تا مانند گل شود، با استفاده از نخی زیبا و رنگارنگ که البته بادوام هم باشد، آن ها را در هر تعدادی که می خواهید به یکدیگر متصل نموده و لوستری زیبا بسازید. همچنین می توانید از کابل و سیم های اضافه و بدون استفاده برای درست کردن لوستر بهره ببرید, آنها را به اطراف لامپ پیچانده و متناسب با رنگ غالب دکوراسیون خود و دلخواه خویش رنگ آمیزی نمایید.

و اما جهت تزیین آباژور اتاق نوجوان می توانید از روبان های متلون با تنوع بسیار و بافتن آنها با نظمی بخصوص اطراف لامپ آباژور بهره ببرید. ایده ی دیگر عکس های خانوادگی را اطراف آباژور بچسبانید، در وقع با این عمل علاوه بر مرور خاطرات و خاطره انگیزی می توانید تزیین فوق العاده ای را انجام دهید.

30 تزیین اتاق نوجوان با استفاده از ایده های ساده و شیک

ایده های کاربردی و آسان تزیین اتاق نوجوان

گلدان هایی زیبا و خلاقانه

با استفاده از بطری و قوطی های به درد نخور و رنگ مولتی سرفیس و رنگ اسپری می توانید گلدانی زیبا خلق کنید، پس از رنگ زدن و تزیین آنها می توانید قلمه هر گلی را که دوست دارید با در نظر گرفتن اندازه آن، در این گلدان های دست از قرار دهید و در پنجره بگذارید. قدرت جادویی و بالای گل و گیاه ها را نادیده نگیرید و بدانید که با ساتفاده از هر نوع گلدانی چه دست ساز و چه آماده می توانید قدمی بزرگ در تزیین اتاق نوجوان و نیز تزریق نشاط و روحیه به فضا شوید. در صورتی که واقعا قادر به نگهداری از گل و گیاه طبیعی نیستید، می توانید از گل و گلدان فانتزی بهره ببرید.

ایده های جذاب و زیبا تزیین اتاق نوجوان

ایده های زیبا و خلاقانه تزیین اتاق نوجوان

تزیین کنج خانه

زوایا اغلب قسمت های خالی و بی استفاده خانه می باشند که برای تزیین این نقاط در اتاق خواب نوجوان می توانید از کاست های قدیمی استفاده نمایید. چندین کاست فیلم و کاست را تهیه نموده و بر روی دیوار این قسمت قرار بدهید. اینکه چه بخشی از دیوار را می خواهید با کاست بپوشانید و چه طرحی را اجرا نمایید، قطعا تعداد کاست های مورد نیاز شما را مشخص می نماید که کاملا بسته به سلیقه شما دارد. همچنین می توانید از شلف هایی بهره ببرید و در آن کتاب و و … به منظور تزیین قرار دهید.

تزیینات جالب و زیبای اتاق نوجوان

تزیین دیوار

یکی از اولین ایده های تزیین دیوار و تزیین اتاق نوجوان، رنگ آمیزی و یا نقاشی دیوار می باشد، با تغییر رنگ و یا طرح می توانید تغییری کوچک و ساده اما چشمگیر در اتاق ایجاد کنید و حس و حالی دلچسب و نو به آن ببخشید.

30 تزیین اتاق نوجوان با استفاده از ایده های آسان و کاربردی

تزیینات جذاب اتاق نوجوان

بیشتر نوجوانان از روحیه هنری برخوردارند که با تمرکز بر روی همین می توانید به تزیین اتاق آنها اقدام نمایید. نقاشی ها و یا کاردستی های خلاقانه ی آنان را بر روی دیوار بچسبانید تا هم دیوار و فضا زیبا شود، و هم حس غرور و شوق و انگیزه فرزندتان را تقویت کنید.

ایده دیگر کاغذ رنگی ها است، به وجود آوردن یک فضای شیک و زیبا با کمک کاغذ رنگی ها انتخاب خوبی به حساب می آید. کاغذهای رنگی را در ابعاد و طرح های مختلف برش زده و بخشی که در نظر دارید را تزیین نمایید.

ایده های تزییناتی فانتزی در میان نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، پس انتخاب یک طرح فانتزی با نمد و تزیین دیوار اتاق نوجوان با آن می تواند حسابی جذاب و غافلگیر کننده محسوب گردد. می توانید طرح و الگویی را که می دانید فرزندتان به آن علاقه مند است را دانلود و ذخیره کرده و نمد را بر اساس آن برش بزنید. بعد قطعات برش زده را به یکدیگر بدوزید.

تزیین اتاق خواب نوجوانان به شکلی شیک

ایده های شیک و دلخواه تزیین اتاق نوجوان

نورپردازی جذاب و فانتزی با ریسه های نوری

ریسه های نوری می توانند حس و حال رمانتیک و فانتزی را به اتاق نوجوان به دختر خانم فوق العاده شما بدهد، دخترخانم های نوجوان در این سنین از روحیه خاصی برخوردار می باشند پس آنها را دریابید و گاهی حتی با ساده ترین وسایل و کارها آنها را شگفت زده نمایید. می توانید در هر بخش از فضا (بالای تختخواب، شلف دیواری، کتابخانه و یا دیوار) که می خواهید ریسه های نوری را چسبانده و شکلی بینظیر به آن بدهید. ریسه های نوری را می توانید در اندازه و ابعاد و رنگ های متفاوت تهیه نمایید.

تزیین اتاق خواب نوجوانان به شکلی ایده آل

ایده های زیبا تزیین اتاق نوجوان

تزیین اتاق خواب نوجوانان به شکلی خاص و دوست داشتنی

ایده های جذاب و شیک تزیین اتاق نوجوان

30 تزیین اتاق نوجوان با چند ایده متفاوت و خاص

تزیین اتاق خواب نوجوانان به شکلی جذاب و خاص

30 تزیین اتاق نوجوان با استفاده به شکلی ساده و زیبا

تزیینات بینظیر و خاص اتاق نوجوان

ایده های ایده آل تزیین اتاق نوجوان

ایده های ایده آل و زیبا تزیین اتاق نوجوان

تزیینات شیک اتاق نوجوان

ایده های زیبای تزیین اتاق نوجوان

تزیینات جذاب و شیک اتاق نوجوان

ایده های ساده و شیک تزیین اتاق نوجوان

ایده های باحال و منحصر به فرد تزیین اتاق نوجوان

در این مطلب شما عزیزان را با ایده های زیبا و شیکی از تزیین اتاق نوجوان آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *