دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرز تهیه کاپوچینو مکزیکی یک نوشیدنی عالی با طعم متفاوت

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

در این مقاله می توانید با طرز تهیه کاپوچینو مکزیکی آشنا شوید. این نوشیدنی فوق العاده خوشمزه بوده و طعم بی نظیری دارد.

یکی از نوشیدنی های محبوب و گرمی که می توانید در خانه سرو کنید، کاپوچینو است. شما علاقه مندان می توانید در این بخش با طرز تهیه کاپوچینو مکزیکی آشنا شوید. این نوع نوشیدنی طعمی متنوع داشته و فوق العاده خوشمزه است.

مراحل تهیه کاپوچینو مکزیکی

برای داشتن انواعی از نوشیدنی های گرم و خوشمزه خانگی می توانید در آرگا همراه ما باشید. در آرگا طرز تهیه کاپوچینو  و کاپوچینو خامه ای برای علاقه مندان قرار داده شده است که می توانید، مطالعه کنید.

 

مواد اولیه:

  • نسکافه: ۲ قاشق مرباخوری
  • عسل: ۲ قاشق غذاخوری
  • شیر: ۳ لیوان
  • دارچین: ۲ قاشق چای خوری

طرز تهیه کاپوچینو مکزیکی:

برای داشتن این کاپوچینو فوق العاده و خوشمزه باید ابتدا دارچین و نسکافه را در ۲ لیوان شیر با یکدیگر ترکیب کنید. مواد ترکیب شده را روی حرات قرار دهید. و زمانی که به جوش آمد، سراغ گرم کردن شیر پر چرب بروید.

مواد کاپوچینو مکزیکی

۱ لیوان باقی مانده از شیر پر چرب را داغ کرده و با استفاده از دستگاه فرنچ خوب بزیند. برای داشتن یک کف عالی برای این نوشیدنی باید چند مرتبه از بالا به پایین فرنچ را تکان دهید. شما برای این کار می توانید از یک همزن دستی یا برقی نیز استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

حالا لیوان دلخواه سرو خود را تهیه کرده و عسل، شیر قهوه و کف شیر را درون لیوان سرو بریزید. روی نوشیدنی را با مقداری داریچن و پودر قهوه تزئین کنید. حالا نوشیدنی فوق العاده شما آماده است.

شما علاقه مندان در این بخش با طرز تهیه کاپوچینو مکزیکی آشنا شدید. این کاپوچینو طعم فوق العاده ای داشته و برای سرو در پذیرایی ها نیز استفاده می شود. این نوشیدنی  دست ساز و گرم برای فصل های مختلفی از سال سرو خواهد شد.

طرز تهیه کاپوچینو مکزیکی

این نوشیدنی در سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارد. شما با افزودن مقداری دارچین و پودر قهوه می توانید، طعم این نوشیدنی را عالی تر کنید. این نوشیدنی را بهتر است با شیر گرم تهیه نمایید. این نوشیدنی به صورت فوری نیز در فروشگاه ها وجود داشته که می توانید، تهیه کنید.

برای داشتن یک نوشیدنی با کف بهتر می توانید از دستگاه قهوه ساز هم استفاده کنید. ابتدا شیر و مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و داغ نمایید. بعد مواد را در قسمت بخار قهوه ساز گرفته و در لیوان دلخواهتان سرو کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *