دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱ با معانی زیبا و دلنشین

  • محدثه خاکشور
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

کودک بازیگوش زمان در حال بازی و فرار ما را در سال ۱۴۰۱ از بهار و تابستان و پاییز گذرانده و به زمستان رسانده است. در این فصل ما دو مناسبت مهم را یکی روز مادر و روز زن و دیگری روز پدر و روز مرد را در پیش روی ما قرار می دهد. در این مطلب دعوت می کنیم تا با یکدیگر آلبوم شیک و زیبایی از عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱ را ورق بزنیم.

البته که همه ما پدران خود را که این همه زحمت می کشند را دوست داریم، پدرانی که برای به واقعیت رساندن یک جمله ساده که در دوران مدرسه آموختیم، بابا نان داد، بابا آب داد, از جان و عمر خود مایه می گذارند تا نهال ما را به ثمر برسانند. اما همیشه فرصت مناسب برای ابراز علاقه و ارادت به پدر را که شاید نداشته باشیم، به خصوص که کمی بزرگتر شده باشیم. در این مواقع باز هم چاره ای وجود دارد. طرح هایی متنوع و زیبا از عکس پروفایل روز پدر طراحی شده است که آرگا در این مطلب به گلچین ۴۲ عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱ را با توجه به قرار گرفتن در سال ۱۴۰۱ تقدیم نگاه شما می کنیم.

عکس روز پدر ۱۴۰۱ برای شبکه های اجتماعی

عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱ با طرح های احساسی

پدر تکیه گاهی محکم و استوار که همیشه در سختی ها کنار تو می ماند، درست است که وابستگی به پدر و مادر در زمان کودکی شدیدتر و بیشتر است، اما در تمامی دوره های سنی فرد به این عزیزان نیاز دارد. غیر از زحماتی که پدر برای تامین نیازهای مالی و معیشتی متحمل می شود، از نظر روحی و احساسی نیز یک منبع اصلی محسوب می شود، زیرا کودک، نوجوان و یا حتی جوانان وقتی پدری دارند که در جایگاه های مختلف راهنما، دوست و همراه، پشتیبان، مشاور و از همه مهم تر یک پدر در کنار او است، با امیدواری و انگیزه بیشتری می توانند در مسیر زندگی گام بردارند. قطعا وقتی فرد این همه خوبی و محبت را در طول عمر خود از پدرش دریافت می کند، خویش را موظف می بینید تا با حداقل توانایی و شرایطی که دارد, مراتب قدردانی و تشکر را به جا آورده و ارادت و حس قلبی خود را نشان دهد.

عکس روز پدر ۱۴۰۱ برای واتساپ

40 عکس پروفایل روز پدر با طراحی شیک

40 عکس پروفایل روز پدر شیک و ناب

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تصویر پروفایل روز پدر ۱۴۰۱

عکس نوشته های زیبایی از روز پدر

در واقع ۲ تاریخ مختلف برای روز پدر وجود دارد، یکی تاریخ جهانی آن مصادف با نوزدهم ماه مارس (روز جشن یوسف پیامبر) در کشورهای کاتولیک وجود دارد، یک تاریخ هم متعلق به ولادت امام علی (ع) سیزدهم ماه رجب ۱۴۴۴ است که با توجه به اینکه به تاریخ قمری می باشد، در تاریخ هجری شمسی متغیر است. روز پدر سال ۱۴۰۱ مصادف با پانزدهم بهمن ماه و چهارم فوریه سال ۲۰۲۳ می باشد.

در این روز رسم است که هر فرزند کودک و جوان و یا کوچک و بزرگ برای نشان دادن ارادت و احترام خود جشنی را تدارک می بینند، یا در حد توان خود تنها به خرید هدایایی بسنده می کنند و از پدر خود قدردانی می نمایند. البته که مبلغ خرج شده، مدنظر نیست و مهم به یاد بودن و نشان دادن محبت خود به پدرتان می باشد. اگر در مکانی هستید که به پدر خود دستیابی ندارید، می توانید حداقل با ارسال یک پیامک و یا عکس نوشته این دین را ادا کنید. می توانید تظاهر به فراموشی این روز و بی تفاوتی بزنید و به یکباره با ارسال یک عکس نوشته و یا تزیین پروفایل خود با این طرح ها او را سورپرایز کنید.

گالری زیبا و شیکی از عکس پروفایل روز پدر 1401

عکس روز پدر ۱۴۰۱ برای اینستاگرام

عکس روز پدر ۱۴۰۱ برای شبکه های اجتماعی

عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱ با طرح و متن زیبا

عکس پروفایل زیبا و جذاب روز مرد

همان طور که روز ولادت فاطمه زهرا (س) به نام روز مادر و همچنین به روز زن نامگذاری شده است که برای این روز به منظور استفاده کاربران فضای مجازی، طرح های متفاوت و زیبایی از عکس پروفایل روز مادر و روز زن وجود دارد، روز ولادت حضرت علی (ع) نیز علاوه بر اینکه روز پدر محسوب می شود، روز مرد نیز نامیده می گردد که در این روز علاوه بر اینکه فرزندان به پدران خود تبریک می گویند، خانم ها نیز به همسران خود تبریک می گویند که برای این کار نیاز به یک عکس پروفایل روز مرد می باشد.

40 عکس پروفایل روز پدر با طراحی متفاوت

40 عکس پروفایل روز پدر با طراحی جالب

عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱ بینظیر و خاص

ایده هایی زیبا از عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱

عکس نوشته روز پدر ۱۴۰۱ زیبا و شیک

عکس روز پدر ۱۴۰۱ برای تبریک این روز

عکس روز پدر ۱۴۰۱ برای شبکه های اجتماعی

طرح هایی منحصر به فرد از عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱

عکس پروفایل روز پدر 1401 برای تبریک به پدر

عکس نوشته روز پدر ۱۴۰۱ شیک و دلخواه

عکس روز پدر ۱۴۰۱ با طرح و متن عالی

عکس نوشته برای پدر از دست رفته

40 عکس پروفایل روز پدر با طراحی ایده آل

طرح هایی احساسی از عکس پروفایل روز پدر و روز مرد ۱۴۰۱ عکس روز پدر ۱۴۰۱ زیبا و جذاب

عکس نوشته تبریک روز پدر به انگلیسی

40 عکس پروفایل روز پدر با طراحی جذاب

عکس روز پدر ۱۴۰۱ برای شبکه های اجتماعی

عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱ زیبا و شیک

عکس نوشته روز پدر ۱۴۰۱جذاب

40 عکس پروفایل روز پدر با طراحی احساسی

عکس روز پدر ۱۴۰۱ برای واتساپ و اینستاگرام

عکس پروفایل روز پدر 1401 برای تبریک به پدر

تصویر پروفایل روز پدر ۱۴۰۱

40 طرح دوست داشتنی از عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱

عکس پروفایل روز پدر 1401 برای تبریک به پدر

40 عکس پروفایل روز پدر با طراحی خاص

طرح هایی زیبا از عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱

عکس روز پدر ۱۴۰۱ برای تلگرام

عکس پروفایل روز پدر 1401 با طراحی ناب

40 عکس پروفایل روز پدر 1401 با طراحی متفاوت

در این مطلب گلچینی از بهترین عکس پروفایل روز پدر ۱۴۰۱ را تقدیم نگاه شما کردیم که امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد و بتواند شما را در تبریک و خاطره سازی این روز مهم در ذهن و قلب خود و پدرتان یاری نماید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *