دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۴۵ آرایش چشم ۲۰۲۳ برای انواع رنگ و مدل چشم های مختلف

  • محدثه خاکشور
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

این روزها با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۳ میلادی، به پیشواز ایده ها و مدل های ترند و جدید در عین حال زیبای این سال در زمینه های مختلف پوشاک، دکوراسیون و آرایشی می رویم. سوپرایز آرگا برای شما در این مطلب مجموعه ای بینظیر از ایده های آرایش چشم ۲۰۲۳ می باشد.

البته که دوران آرایش های غلیظ و تند دیگر خیلی وقت است به پایان رسیده است، رنگ ها و مدل ها هر ساله تغییر می یابند و طرح و ایده های جدید و شیکی ترند می گردند. اما برخی از اصول همچون مراقبت از پوست و زیبایی به همراه جذابیت از اصل های همیشگی و ماندگار هستند. و اما چند سالی است که اساس میکاپ ها را طبیعی بودن تشکیل می دهد. چشم ها یکی از بخش های مهم صورت هستند که برای داشتن یک آرایش شیک و زیبا نیاز است که به میکاپ چشم و ابرو توجه ویژه ای گردد. مسلما اگر می خواهید یک آرایش صورت جدید ۲۰۲۳ داشته باشید، باید از ایده و ترندهای آرایش چشم ۲۰۲۳ نیز استفاده نمایید. در این مطلب شما را با ایده هایی منحصر به فرد از آرایش چشم ۲۰۲۳ آشنا خواهیم کرد.

میکاپ چشم ۲۰۲۳ شیک و خاص

۴۵ آرایش چشم ۲۰۲۳ جذاب و خاص

در آرایش صورت اولین کار و اولین مرحله شروع پاکسازی پوست است. سپس مقداری مرطوب کننده به روی پوست خود بمالید و آهسته با نوک انگشت های خود به دوانی شکل ماساز بدهید. خوب است تقریبا یک ربع ساعت زمان بدهید به خوب پوست شما آن را جذب نماید. اکنون نوبت استفاده از پرایمر است. دقت کنید بهتر است از کرم پودر به صورت چند لایه استفاده نکنید؛ مقداری کم از این محصول را بر روی بینی و گونه ها قرار داده و پخش کنید. در صورتی که لکه ای در صورت خود دارید که می خواهید آن را بپشوانید، از کانسیلر می توانید بهره ببرید .

میکاپ چشم ۲۰۲۳ زیبا

و اما حالا نوبت به چشمان شما می رسد که درصد بالایی از زیبا و جذابیت چهره و ایده آل بودن آرایش شما را بر دوش می کشد. میکاپ خود را با کمک پودر تثبیت نمایید و اطمینان پیدا کنید که پوست شما مات شود. همچنین از یک رژ لب نسبتا روشن باشند. شیوه ی صحیح جهت پوشش دادن سیاهی زیر چشم، چکاندن چند قطره بر روی سطح استخوان زیر چشم می باشد، لایه بندی دیگر روش برای این منظور است؛ به این صورت که مقداری کانسیلر بر روی تیرگی زیر چشم خود مالیده و بلافاصله قبل از خشک شدن، لایه دیگری بزنید. می توانید میان لایه قبلی و لایه بعدی از پودر فیکس بهره ببرید. توجه کنید که کرم پودر انتخابی با رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشد.

میکاپ چشم شیک ۲۰۲۳ با سایه چشم، خط چشم و ...

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آرایش چشم مجلسی و ساده ۲۰۲۳

میکاپ چشم شیک ۲۰۲۳ با سایه چشم، خط چشم و ...

آرایشهای زیبای چشم ۲۰۲۳

آرایش چشم ۲۰۲۳ دخترانه و عروس

آرایش چشم ساده دخترانه ۲۰۲۳

قطعا اگر هدفتان یک آرایش ساده و روزمره یا آرایشی دخترانه زیبا است می توانید از ایده های آرایشی ساده و طبیعی تر برای این بخش از چهره خود استفاده کنید، ولی اگر میکاپ عروس و یا میکاپ حضور در مهمانی و جشن را دارید، در صورت تمایل می توانید از رنگ های شاد و جیغ و کمی غلیظ نیز بهره ببرید. لوازم آرایشی متنوعی برای میکاپ چشمان شما وجود دارد که متناسب با سلیقه و نیز ویژگی های صورت و چشم خود در نهایت آن را برمی گزینید. اگر دختر خانم هستید، از آرایش دخترانه ۲۰۲۳ می توانید بهره ببرید. خط چشم، ریمل و قلم های سیاه، قهوه ای و رنگی از مهم ترین لوازم آرایشی محسوب می شوند.

تعیین خط ابروها و پر کردن ابروها، در کنار آرایش چشم در زیبایی میکاپ صورتتان خیلی موثر است. با کمک خط چشم و یا مداد ابرویی خط بالایی و پایینی چشمان خود را مشخص نموده و بعد درون آن را با مداد پر نمایید. با فر مژه، مژه هایتان را فر بدهید. نوبت به خط چشم می رسد که باید متناسب با شکل چشم خود مثلا ریز و درشت بودن، یا باز و بسته و افتاده و ….. بودن برگزینید. بعد از رسم خط چشم، از پودر تثبیت کننده بهره ببرید. به این صورت که با براش آرایشی کوچکی بر روی پلک و خط پلک خود زده و به این روش مانع مالیده شدن و پخش گردیدن خط چشمتان به خط پلک خود شویدر صورتی که تمایل دارید از خط چشم مدادی بهره ببرید, پیشنهاد می کنیم برای ۱-۲ ثانیه نوک مداد را به کمک فندک گرما بدهید تا حالتی روغنی و نرم پیدا کند و به شکلی یکنواخت و آسان تر بر روی خط چشم رسم گردد. گفتنی است در این سال خبری از ابروهای پهن نیستف و مدل ابروها نازک هستند.

آشنایی با آرایش چشم 2023

آرایش چشم مجلسی و ساده ۲۰۲۳

مدل میکاپ چشم 2023 برای خانم های خوش سلیقه

آرایشهای زیبای چشم ۲۰۲۳

میکاپ چشم شیک ۲۰۲۳ با سایه چشم، خط چشم و ...

آرایش چشم شیک برای سال 2023

ایده های لاکچری از آرایش چشم ۲۰۲۳

آرایش چشم عروس و مجلسی ۲۰۲۳

مراسم عروسی از مهمترین روزهای زندگی عروس خانم محسوب می شود که می خواهد در این روز همه چیز از تدارکات و پذیرایی گرفته تا لباس عروس و آرایش عروس و نیز شنیون عروس بهترین باشد. خط چشم و ریمل از لوازم آرایشی هستند که جهت زیبا شدن حالت چشم ها استفاده می شوند، سایه چشم قادر به تاثیرگذاری و افزایش این زیبایی می باشد، ولی خوب است خانم ها بسته به حالت پلک، رنگ پوست و سبک میکاپ خویش سایه ای مناسب را انتخاب نمایند. سایه چشم انتخابی لازم است از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار باشد. زیرا سایه غیر از به وجود آوردن عمق، توانایی این را دارد که چشمان را بزرگتر نشان دهد. سایه هایی که براق هستند, معمولا با قلم مو و یا با استفاده از انگشتی مرطوب جهت بیشترین نتیجه گیری به کار گرفته می گردد. سایه های براق اغلب در آرایش شب و آرایش مجلسی مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته:خوب است پیش از آغاز به میکاپ چشم و بهره بردن از سایه چشم در رنگ های متفاوت و غنی شده، پایه ای مناسب را جهت میکاپ چشمان خود به وجود آورید تا رنگ های سایه چشم به بهترین و زیباترین شکل نشان داده شود. رفع چربی روی پلک ها، می توانید از کانسیلر یا یک سایه چشم رنگ طبیعی در تمامی سطح پلک زیبایی نچرال بهتری را ایجاد کنید. با تووجه به اینکه رنگ سال ۲۰۲۳ قرمز پرشین است می توانید از این رنگ در آرایش صورت و آرایش چشم خود استفاده کنید تا هم زیبا و هم جدید باشد.

آشنایی با آرایش چشم 2023

ایده هایی زیبا از آرایش چشم ۲۰۲۳

آرایش چشم زیبای برای سال جدید

آرایش چشم مجلسی و ساده ۲۰۲۳

آرایش شاین دار شیک و زیبا برای چشم

میکاپ چشم 2023 برای خوش آرایش ها

آرایش چشم جذاب برای سال جدید

آرایشهای چشم جذاب ۲۰۲۳

آرایشهای چشم دلربای ۲۰۲۳

مدل میکاپ چشم 2023 برای آرایشی زیبا

میکاپ چشم ۲۰۲۳ جدید و متفاوت

مدل آرایش چشم ۲۰۲۳ زیبا

آرایش چشم زیبای برای سال 2023

میکاپ چشم ۲۰۲۳ جذاب

ایده شیک از آرایش چشم ۲۰۲۳

میکاپ چشم شیک ۲۰۲۳ با سایه چشم، خط چشم و ...

میکاپ چشم ۲۰۲۳ جدید و جذاب

آرایشهای چشم شیک ۲۰۲۳

آرایش چشم خاص برای سال جدید

مدل میکاپ چشم 2023 شیک

میکاپ چشم شیک ۲۰۲۳ با سایه چشم، خط چشم و ...

آرایش چشم لاکچری برای سال جدید

آشنایی با آرایش چشم 2023

میکاپ چشم ۲۰۲۳ متفاوت و تو دل برو

آرایش چشم رنگی زیبا و ساده

مدل میکاپ چشم 2023 برای خوش آرایش ها

میکاپ چشم شیک ۲۰۲۳ با سایه چشم، خط چشم و ...

مدل میکاپ چشم زیبا برای 2023

آرایش چشم جذاب با خط چشم دوتایی

میکاپ چشم ۲۰۲۳ شیک

آشنایی با آرایش چشم 2023

مدل آرایش چشم 2023 برای خوش آرایش ها

میکاپ چشم شیک ۲۰۲۳ با سایه چشم، خط چشم و ...

در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از آرایش چشم ۲۰۲۳ را تقدیم نگاه شما عزیزان کردیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *