دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخچه برند منگو و محصولات خاص و متفاوت آن

  • شقایق ایران دوست
  • ۹ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

تاریخچه برند منگو که یکی از بهترین برندها می باشد را در این مطلب برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد و برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این برند خاص و پرطرفدار این مطلب را از دست ندهید.

منگو یکی از بهترین شرکت ها در زمینه مد و پوشاک و اکسسوری می باشد و فعالیت های لوکس و شیکی دارد. این شرکت توسط برادران آندیک تاسیس شد و موسس این برند ایساک آندیاک می باشد. تاریخچه برند منگو را در ادامه این مطلب برای شما بررسی می کنیم.

تاریخچه برند منگو

تاریخچه برند منگو از گذشته تا کنون

موسس برند منگو در سال ۱۹۵۳ در ترکیه به دنیا آمد و در سال ۱۹۶۰ به همراه خانواده خود به اسپانیا رفت. در واقع موسس این برند اصالتی ترک دارد و در اسپانیا بزرگ شده است. این برند از همان ابتدا توانست نظرهای بسیار زیادی را به خود جلب کرده و یکی از جدی ترین رقیب های برندهای معروفی مانند برند زارا و برند دولچه گابانا شد و توانست جایگاه ویژه ای را در بین مردم کسب نماید و این جایگاه را تا کنون حفظ کرده است.

منگو به مدیریت ایساک آندیاک در سال ۱۹۸۴ اولین فروشگاه خود را در بارسلون اسپانیا تاسیس و راه اندازی نمود. در واقع این برند در همان سال اول فعالیت خود به قدری موفق شد و توانست در میان مردم محبوب شود که در همان سال ۵ فروشگاه دیگر در اسپانیا و در همان شهر بارسلون تاسیس نمود.

منگو یکی از برندهایی می باشد که با حمایت مردم رو به رو شد و در همان سال اول توانست یک فروشگاه در خارج از شهر بارسلون نیز تاسیس نماید. این شعبه خارج از شهر در والنسیا اسپانیا بود و مدیر این برند توانست کار خود را در حوزه درون کشوری گسترش دهد. در واقع این برند یکی از برندهایی کمی باشد که حرف های بسیاری برای گفتن دارد و یکی از برندهای معروف اسپانیایی محسوب می شود.

تاسیس برند منگو در اسپانیا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

موفقیت های این برند روز به روز زیاد تر شد و در سال ۱۹۸۸ یعنی حدود ۴ سال بعد ایساک آندیاک توانست ۱۳ فروشگاه دیگر در اسپانیا تاسیس نماید و کسب و کار خود را گسترش دهد و همچنین دو شعبه دیگر در پرتغال نیز تاسیس نمود. امسال این برند ۱۰۰ امین فروشگاه خود را در اسپانیا تاسیس نمود.

در واقع ایساک آندیاک یکی از برترین مدیرها در سطح جهانی می باشد و این موضوع را می توان از روی پیشرفت هایی که در این زمینه داشته است مشاهده نمایید. این شرکت دارای یک سیستم تجاری قوی می باشد و بعد از این که این سیستم تدوین شد این برند توانست وارد بخش تازه ای شد و تاریخ این برند به دو بخش قبل و بعد از این سیستم تبدیل شد.

مرحله اول بین سال های ۱۹۸۴ الی ۱۹۹۵ رخ داد و در این سال ها شرکت منگو تجربه های بسیاری کسب نمود. این تجربه ها در زمینه بازاریابی، ارسال محصولات، باربری محصولات، نحوه تولید پوشاک و پیدا کردن زمینه های مناسب بود.

مرحله دوم از سال ۱۹۹۶ تا کنون ادامه دارد و شرکت تصمیم گرفت تا کسب و کار خودش را گسترش داده و کار آموزش به نیروها را در زمینه فروش بیشتر ادامه داد.

محصولات برند منگو

محصولات این برند

در تاریخچه برند منگو آمده است که این برند چه محصولاتی را تولید و عرضه می نماید. در واقع این برند تصمیم گرفت تا فعالیت های خود را در زمینه پوشاک و اکسسوری ادامه دهد و هدف اصلی او بر روی خانم ها بود. در حال حاضر این برند برای تمامی گروه ای سنی کار می کند و لباس هایی که عرضه می نماید برای همه افراد مناسب است و هر فردی اعم از مرد و زن مکی توانند از این برند استفاده نمایند. به صورت کلی تمامی آن چه که می توانید در این فروشگاه ها پیدا کنید را برای شما بررسی کرده و بیان خواهیم کرد.

لباس های غیر رسمی

از مهم ترین بخش های این برند لباس های غیر رسمی می باشد که عرضه می نماید. در واقع این لباس ها را نیازی نیست با شلوار و یا کت های خاص ست کنید و می توانید به صورت روزمره و عادی نیز از آن ها استفاده نمایید. لباس های غیر رسمی برند منگو را می توانید در هر موقعیتی که رسمی نباشد استفاده کنید و احساس بسیار خوبی از پوشیدن آن ها داشته باشید.

لباس های غیر رسمی منگو

لباس های شب

از مهم ترین بخش های این برند که هدف آن بر روی خانم ها می باشد لباس های شب می باشد. ابن برند لباس های شب پر زرق و برقی را طراحی و تولید می کند و هر فردی دوست دارد حداقل یک بار آن ها را بپوشد. این لباس ها معمولا دارای طراحی های خاص هستند و برای افرادی که سلیقه های خاص دارند تدارک دیده شده است.

اکسسوری های لوکس

در برند مانگو یا همان منگو شما می توانید اکسسوری های بسیار خاصی را مشاهده نمایید و این اکسسوری ها برای خانم ها و آقایان طراحی می شود و وابسته به جنس خاصی نمی باشد. در واقع ساعت ها و انگشترهای خاص این برند زبانزد خاص و عام می باشد و طراحی آن ها بسیار خاص و لاکچری است.

برند منگو همانند سایر برندها تصمیم بر این گرفت که در زمان کرونا ماسک های زیبا و خاصی را تولید نماید و این ماسک ها را با قیمت های نه چندان کم به بازار عرضه نمود و با استقبال بی نظیر طبقه ثروتمند رو به رو شد و فروش خوبی از این ماسک های خاص به جیب زد.

تاریخچه برند منگو

کیفیت در برند منگو

در تاریخچه برند منگو به این اشاره شد که مدیر آن فردی به نام ایساک آندیاک می باشد و این برند را به حد غیر قابل باوری توسعه داده است و شما می توانید ۱۲۰۰ فروشگاه از این برند را در ۹۲ کشور جهان مشاهده نمایید. این فرد توانست صنعت پوشاک را در جهان متحول نماید و او در کار خود دقت و ظرافت بسیار زیادی را داشت.

این دقت و ظرافت باعث شد تا بتواند لباس هایی که تولید می کند علاوه بر این که راحت هستند افراد عادی می توانند آن ها را با هر لباس دیگری ست کنند. در واقع این فرد حتی بر نوع پارچه و میزان پشم آن نیز توجه می کند تا در زمان تولید و در این مسیر مشکلی ایجاد نشود و مصرف کننده بتواند احساس خوب و راحتی داشته و لباس ها را با هر چیز دیگری که دوست دارد ست نماید.

به صورت کلی طبق طبقه بندی ها کیفیت این برند بین متوسط و عالی طبقه بندی می شود و بخش تولید محصولات این برند بر روی کیفیت تاکید بسیاری می کند. بر همین اساس این برند توانسته است در میان مردم جایگاه ویژه ای داشته باشد.

تاریخچه برند منگو

جالب است بدانید که این برند بر اساس کیفیتی که دارد قیمت متوسطی داشته و به مین دلیل می باشد که توانسته است محبوب مردم شود و در مدت زمان کوتاهی مخاطب زیادی را به خود جذب نماید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *