دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پارک های آبی ارمنستان با تفریحات جالب و مهیج

  • سمیه نیک فرجام
  • ۶ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

پارک های آبی ارمنستان بزرگ ترین مجموعه های تفریحی و رفاهی این کشور هستند که در شهر توریستی و زیبای ایروان قرار دارند. این مجموعه دارای سرسره های آبی عظیم، رستوران، ماساژ و … است.

ارمنستان کشوری در نزدیکی ایران با جاذبه های توریستی متنوع است. هر ساله گردشگران زیادی به این نواحی سفر می کنند. از مهم ترین امتیازات و جاذبه های توریستی این کشور می توان به بناهای تاریخی، مراکز خرید و پارک های آبی ارمنستان اشاره کرد.

مجموعه آبی ارمنستان

معرفی بهترین پارک های آبی ارمنستان

مهم ترین این پارک ها در شهر زیبای ایروان قرار دارند. این پارک ها دارای بزرگ ترین مجموعه های تفریحی رفاهی بوده که از چشم گردشگران زیادی پنهان نیست. پارک آبی ایروان که در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد، مجموعه ای روباز و سرپوشیده است که در فصل های مختلفی از سال امکانات زیادی دارد. این پارک ها از دیدنی های ارمنستان هستند.

دیدنی پارک آبی ارمنستان

۱- مجموعه آبی ارمنستان:

این مجموعه نیز امتیازات متعددی دارد. این پارک در سال ۲۰۰۱ در شهر زیبا و توریستی ایروان احداث شد. پارکی که طرفداران زیادی دارد و مرکز پارک های آبی این کشور است. این پارک در نزدیکی یکی از باغ وحش های شهر واقع شده به همین دلیل جاذبه های زیادی اطراف آن وجود دارد. باغ گیاه شناسی نیز در این نزدیکی است. این مجموعه وسیع ۳ هکتار می باشد.

پارک های آبی ارمنستان

۲- دنیای آب ایروان:

مجموعه ای بزرگ که شامل دو بخش سرباز و سرپوشیده است. مساحت این مجموعه سه هکتار بوده و دارای سرسره های آبی متعددی می باشد. تخت های ویژه حمام، استخر، سرسره آبی و … از مهم ترین امتیازات این پارک به شمار می آیند. پیست اسکی در زمستان نیز طرفداران زیادی دارد. این مجموعه از مکان های دیدنی ایروان به شمار می آید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

چند پارک آبی ارمنستان

امتیازات مجموعه آبی:

همانطور که اشاره شد این مجموعه امتیازات زیادی داشته به همین دلیل شناخته شده است. این پارک شامل رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی، امکانات رفاهی و ورزشی گسترده ای می باشد. شما می توانید، یک روز کامل را در این مجموعه وسیع سپری کنید و از امتیازات آن بهره مند شوید.

امکانات مجموعه آبی ارمنستان

بخش های مختلف پارک آبی:

پارک های آبی ارمنستان شامل بخش های متعددی هستند. این مجموعه وسیع جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد. سرسره آبی، سرسره مارپیچی، استخر، مرکز ماساژ، واتر والد، زیپ لاین، استخر کودکان، حمام مخصوص و … از بخش های مجزا و متعددی بوده که در این مجموعه قرار دارند و مورد توجه هستند.

مجموعه آبی زیبای ارمنستان

این مجموعه عظیم با دو بخش سرباز و سرپوشیده این امکان را برای گردشگران فراهم کرده تا در فصل تابستان و زمستان از امکانات این مجموعه استفاده کنند. تفریحات این مجموعه بسیار شگفت انگیز بوده و به بخش های vip نیز تقسیم می شود.

امکاناتی که مخصوص کودکان در برخی از بخش ها ارائه شده، موجب شده تا کودکان نیز متناسب با سن و با حفظ امنیت از این ویژگی ها لذت ببرند. استخر ویژه کودکان، وسایل بازی و سرگرمی مناسب، غرفه تنقلات و … موجب راحتی مراجعین شده است.

مجموعه آبی در ارمنستان

کشور ارمنستان جذابیت های زیادی برای گردشگران دارد. این کشور دارای جاذبه های تاریخی، طبیعی و تفریحی زیادی است. اگر قصد سفر به این کشور همسایه را دارید، می توانید با خیال راحت برنامه ریزی سفر را داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *