دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تزیین مرغ با ایده های جدید برای سفره های ایرانی + تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲
  • ۰

تصاویر و مدل های شیک تزیین مرغ با روش های جدید و زیبا که میتواند بهترین ایده برای تزیین غذا و سفره آرایی شما برای مهمانی ها و مجالس باشد. در ادامه به معرفی این مدل های جذاب تزیینات مرغ می پردازیم.

تزیین مرغ از  سری تزیینات لازم و کاربردی است که اغلب خانم های کدبانو به انجام آن با روش های مختلف می پردازند و سعی دارند با ارائه مدل های زیبا و جذاب این تزیینات، سفره آرایی بهتر و زیباتری داشته باشند. امروز با معرفی و آموزش چند مدل از شیک ترین مدل های تزیینات مرغ در خدمت شما دوستان هستیم با این امید که از این تصاویر و ایده ها نهایت استفاده را ببرید. تا پایان همراه ما باشید.

مدل های جدید تزیین مرغ شکم پر و سوخاری :

دیزایین مرغ به شکل های مختلف یکی از تزییناتی است که جلوه خاصی به میز غذا و سفره می دهد و باعث زیبایی بیشتر آن می شود. این سبک تزیینات مدل های مختلفی دارد و هر نوع مرغی با روش و شیوه خاصی پخته و دیزایین می شود.

در ادامه سعی می کنیم ضمن معرفی مدل های جدید این تزیینات مرغ به بررسی چگونگی انجام تزیینات نیز بپردازیم تا هر یک از این تصاویر ایده خوب و مناسبی برای انجام تزیینات شما باشد.

تزیینات مرغ با ایده خلاقانه

همانطور که می دانید مرغ یکی از غذا های خوشمزه و پرطرفدار در مهمانی ها می باشد و تزئین آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین، اگر شما نیز تمایلی زیادی به تزئین مرغ دارید اما نمی دانید که با چه ایده ای آن را تزئین کنید بهتر است از تصاویر این مقاله کمک بگیرید به همین خاطر، در ادامه مطلب زیباترین تصاویز تزیین مرغ را در اختیارتان گذاشته ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مرغ را به شکل خلاقانه تزئین کنید بنابراین، اگر شما نیز به دنبال ایده خلاقانه به منظور تزئین مرغ هستید به شما پیشنهاد می کنیم بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

تزیینات مرغ شیک تزیینات حاص مرغ

تزیینات مرغ با ایده خلاقانه

تزیین مرغ با ایده خاص متفاوت ترین تزیین مرغ

  •  آرون گروپس

تزیینات مرغ با ایده لاکچری

خاص ترین تزیین مرغ تزیینات مرغ با ایده خلاقانه تصاویر تزیینات مرغ تزیینات منحصر به فرد مرغ تزیینات متفاوت مرغ تزیینات زیبا مرغ

تزیینات زیبای مرغ شکم پر :

مرغ شکم پر از غذاهای محبوب ما ایرانی هاست که اغلب برای مهمانی ها و مجالس از آن استفاده می کنیم و بعد از پخت مرغ شکم پر و قرار دادن آن در دیس و ظرف مناسب سعی می کنیم اطراف و روی آن را به بهترین شکل دیزایین کنیم. برای انجام این سبک تزیینات می توانید از انواع مواد خوراکی دیزایین شده و زیبا استفاده کنید که در ادامه نمونه هایی از این سبک تزیینات را مشاهده می فرمایید.

تزیین مرغ

تزیین مرغ

تزیین زیبای مرغ

تزیین دیس مرغ

تزیین جدید مرغ

Decoration chicken (20)

تزیینات مرغ شکم پر

تزیینات مرغ سوخاری :

مرغ سوخاری از غذاهای پرطرفدار و خوش طعم است که همه بچه ها و اغلب بزرگترها به آن علاقه دارند. پخت این غذا راحت است و سریع آماده می شود. برای زیبایی و جلوه بیشتر آن در سفره، ظرف این غذای عالی را با شیوه های مختلف دیزایین میکنیم. که نمونه های زیر می توانند ایده های خوبی برای تزیینات این نوع مرغ باشند.

تزیین جدید مرغ

Decoration chicken (18)

Decoration chicken (19)

تزیینات کباب مرغ و جوجه کباب:

مرغ کباب شده اغلب برای مهمانی ها استفاده می شود که نوع دیزایین آن نقش زیادی در زیبایی سفره دارد. این نوع مرغ را اغلب کنار پلو قرار می دهند.

برای این دیس غذا از تزیین پلو و مرغ در کنار هم انجام می شود که باعث زیبایی بیشتر و ایجاد تنوع می شود. البته در مواردی هم جوجه کباب به صورت مجزا داخل دیس کشیده می شود و تزیین می شود که در ادامه هر دو مدل این تزیینات را مشاهده می کنید.

تزیین پلو مرغ

تزیین جوجه کباب

تزیین مرغ

تزیین جوجه کباب

تزیین جوجه کباب

تزیین جوجه کباب

مرغ با سیخ چوبی

دیزایین انواع مرغ:

در ادامه چند مدل از تزیینات انواع مرغ را مشاهده می فرمایید که از هریک به عنوان ایده ایی جذاب و جالب برای دیزایین غذای خود می توانید استفاده کنید. این تزیینات با انواع خوراکی ها و مواد غذایی پخته و خام انجام شده است.

تزیین جدید مرغ

تزیین ران مرغ

تزیین ران مرغ

تزیین خورش مرغ

تزیین ران مرغ

Decoration chicken (22)

تزیینات مرغ با سیب زمینی و سبزیجات

تزیینات غذا و سفره آرایی از جمله هنر های زیبایی است که اغلب کدبانو های ایرانی با آن آشنایی داشته و یا علاقمند به یادگیری آن هستند؛ حال در صورتی که ایده ای در این زمینه ندارید، می توانید مدلهای ارائه شده در زمین سفره آرایی و تزیینات انواع غذا ها را ملاحظه کرده و الگو بگیرید. مرغ مجلسی یکی از غذا های خوشمزه و پر طرفدار در کشورمان می باشد و ایده های تزئینی زیادی برای تزیینات این غذای لذیذ وجود دارد که در تصاویر بالا انواع تزیینات مرغ شکم پر، تزیینات مرغ سوخاری و جوجه کباب را ملاحظه کردید، در ادامه مدلهای دیگری از تزیینات مرغ با سبزیجات و سیب زمینی به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از آنها برای سفره آرایی شیک منازلتان کمک بگیرید.

انواع تزیینات مرغ

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، تزیینات مرغ را می توان به شیوه های متنوع و با مواد خوراکی مختلفی انجام داد که استفاده از هر یک از آنها جلوه و زیبایی خاصی به سفره غذای شما می بخشد، علاوه بر تنوع مدلهای تزئینات, شیوه های طبخ مرغ نیز با یکدیگر فرق دارد و به روشهای گوناگونی می توان این کار را انجام داد؛ سبزیجات و سیب زمینی از جمله خوراکی های در دسترس و مفید هستند که می توان از آنها برای تزیینات شکیل و منحصر به فرد غذا های مختلف از جمله مرغ استفاده کرد، در ادامه می توانید تصاویری از تزیینات دیس مرغ با استفاده از سیب زمینی و سبزیجات متنوع را مشاهده کنید و ایده بگیرید.

ایده هایی از تزیینات مرغ

تزیینات زیبای مرغ

تزییناتی از مرغ

تزیینات مرغ با سیب زمینی

جدیدترین تزیینات مرغ

تزیین مرغ زیبا

تزیینات مرغ با سبزیجات

سفره آرایی و تزیینات مرغ

تزیین مرغ مجلسی

تزیینات مرغ مجلسی

تزیینات مرغ شکیل

تزیینات مرغ زیبا

تزیینات مرغ

تزیین مرغ خوشمزه

امیدواریم این مدل تزیینات مرغ مورد پسند شما دوستان واقع شده باشد و نهایت استفاده را از این طرح ها و ایده ها ببرید. در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و متنوع در زمینه تزیین غذا به بخش سفره آرایی مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *