دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رفع تغییر خروجی صدا در آیفون با انجام ۵ مرحله

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

برای اینکه از تغییر خروجی صدا در آیفون ۱۰ پیشگیری کنید و بتوانید تغییر اتصال تجهیزات مختلف به این گوشی هوشمند را مدیریت کنید با این مطلب همراه ما باشید.

اگر با مشکل تغییر خروجی صدا در آیفون روبرو هستید با این مطلب همراه ما باشید تا روش رفع این مشکل را بیابید. همچنین بتوانید تغییر اتصال تجهیزات مختلف به این گوشی هوشمند را بهتر مدیریت نمایید.

رفع مشکل تغییر خروجی صدا در آیفون

در صورتی که با گوشی آیفون خود یک تماس تلفنی برقرار نموده ولی صدای شما به گوش مخاطب نمی رسد(گوشی به تجهیز بلوتوث متصل بوده و این تجهیز میکروفن ندارد) یا اگر می خواهید در تختخواب با هدفون به یک موزیک گوش دهید اما ناگهان با صدای پخش موزیک از اسپیکرهای گوشی روبرو می شوید، مشکل تغییر خروجی صدا در آیفون روی داده است.

تعویض خروجی صدا در آیفون

به عبارتی این چنین مشکلات از مواردی می باشند که احتمال می رود به علت تغییر خروجی صدای گوشی هوشمند یا اتصال آن به سایر تجهیزات مانند بلوتوث روی دهد و بعد از ایجاد مشکل متوجه آن شوید. اگر می خواهید به راحتی و در مدت کوتاه از بروز این مشکل در آیفون ۱۰ پیشگیری نموده و تغییر اتصال تجهیزات مختلف به گوشی هوشمند شامل هندزفری، هدفون، تجهیزات بلوتوث و … را مدیریت نمایید. مراحل زیر را دنبال کنید.

۱. برای شروع صفحه گوشی را از پایین به بالا کشیده تا مرکز کنترل ظاهر شود.

۲. سپس اگر تجهیزاتی مانند اسپیکر بلوتوث یا سیستم ایرپلی برای اتصال به گوشی در دسترس است در بالا، سمت راست کنترل های موزیک دو موجی را خواهید دید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳. اگر گوشی به هر یک از این دستگاه ها متصل باشد دو موج به رنگ آبی نمایش داده می شوند و اگر این تجهیزات برای اتصال موجود بوده ولی گوشی به آن ها متصل نباشد دو موج به رنگ سفید نمایش داده می شود. همچنین در صورتی که هیچ نوع تجهیزی برای اتصال در دسترس نبود، این دو موج رنگی را نخواهید دید.

۴. برای تغییر اتصال به هر کدام از تجهیزات در دسترس کافی است روی آیکون موج ها فشار داده و از لیست نمایش داده شده روی هر یک از تجهیزات در دسترس فشار اعمال کنید. اگر این تجهیزات را در اختیار دارید ولی موج ها را نمی بینید باید اطمینان یابید که بلوتوث، وای فای و … روشن هستند.

۵. بعد از اتصال به تجهیزات مدنظر یا قطع اتصال هر یک از تجهیزات می توان با فشار روی قسمت خالی از صفحه به مرکز کنترل برگردید. به این ترتیب به راحتی و به سرعت می توانید به مدیریت اتصالات مختلف برای پخش صدا از آیفون اقدام کنید.

در پایان از همراهی شما سپاسگزاریم. همچنین پیشنهاد می شود در صورت تمایل برای اطلاع از دلیل هنگ کردن آیفون و انتقال فایل از آیفون به ویندوز روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *