دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل بارانی رنگ نود در طرح های زیبا و خاص

  • محدثه خاکشور
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب ایده های زیبا و ترندی از مدل بارانی رنگ نود را تقدیم نگاه شما خوش سلیقه ها می کنیم. امیدواریم در ایجاد استایل پاییزی دلخواه شما نقش مهمی ایفا کند.

با فرارسیدن فصل پاییز بازار بارانی ها ینز داغ می شود. خانم های شیک پوش و خوش سلیقه در این زمان که هوا نه خیلی سرد است و نه گرم، به دنبال یک پوشش پاییزی مناسب می باشند. همچنین باران های دل انگیز پاییزی یکی از مواردی است که در حین انتخاب مورد توجه قرار می دهند؛ چرا که با پوشیدن یک بارانی زیبا و کاربردی بتوانند جلوی خیس شدن خود را بگیرند. بارانی با رنگ و مدل و طرح زیبا و شیک می تواند استایلی جذاب را برای شما به وجود بیاورد که مدل بارانی رنگ نود یکی از پیشنهادات عالی محسوب می شود.

بارانی دخترانه جذاب با رنگ نود

مدل بارانی رنگ نود برای شیک پوشی در پاییز ۱۴۰۱

قدم زدن در فصل پاییز و شنیدن صدای خش خش برگ ها، و خیس شدن شهر زیر قطره های باران از جذابیت های فصل پاییز می باشد که بیشترین خاطره سازی را در هر دورانی دارد. برای محیط کار، خرید و …. باید یک پوشش خاص و مناسب داشته باشید، پوششی که هم زیبا هم جدید و هم مناسب حال و هوای پاییزی باشد تا مبادا سرما بخورید و یا خیس شوید و مریض گردید. به محض اینکه تصمیم به خرید یک بارانی شیک کنید, در فروشگاه های لباس با کلی تنوع بارانی های مجلسی و ساده روبرو می شوید که حسابی شما را ذوق زده می کنند. بارانی را متناسب با اندام خود کوتاه یا بلند و نیز بر اساس سلیقه ی خود با رنگ و مدل دلخواه مثلا برای سال ۱۴۰۱ از رنگ های نود انتخاب نمایید, چرا که در پاییز امسال بارانی های بلند و اورسایز با رنگ نود و دارای تناژهای کرم و قهوه ای بسیار محبوب و ترند می باشند.

ایده های جدید و جذابی از مدل بارانی رنگ نود

بارانی دخترانه جذاب با رنگ نود

ایده هایی زیبا و شیک از مدل بارانی رنگ نود

30 مدل بارانی رنگ نود دخترانه

  •  آرون گروپس

بارانی های شیک به رنگ نود

مدل بارانی زیبا و دلخواه نود

مدلهای بینظیری از بارانی رنگ نود

بارانی های ایده آل به رنگ نود

ایده های منحصر به فردی از مدل بارانی رنگ نود

رنگ نود(nood)

در دنیای مد بارها و بارها رنگ نود را برای داشتن  استایل رنگ نود زیبا و جدید شنیده اید. نود در واژه به معنی عریان بوده و رنگ هایی را که دارای پایه بژ یا کرمی می باشند، را مشمول می گردد. این رنگ که در گروه رنگ های خنثی طبقه بندی می شود؛ رنگ پوست را در ذهن تداعی می نماید. و به همین خاطر هم دارای استایل و ا آرایشی طبیعی و زیبا را رقم زده و ست شدن آن با دیگر اجزای استایل آسان می باشد. جهت ست نمودن رنگ های نود در تناژهای نارنجی، صورتی، طوسی و یاسی وجود دارد ، بنابراین دقت کنید که تناژ رنگی آن با پوست شما همخوانی داشته باشد. در صورتی که نود رنگی نستا بی روح و خسته کننده به نظر می رسد، می توانید از رنگ های مکمل نارنجی، بنفش، قرمز و صورتی بهره ببرید.

مدل بارانی دخترانه زیبا با رنگ نود

30 مدل بارانی رنگ نود زیبا و دلخواه

نکته : با توجه به اینکه رنگ نود یک رنگ خنثی و طبیعی به رنگ پوست شما می باشد، پیشنهاد می گردد جهت رفع بی حالی آن لباس هایی پوشیده تر را خریداری نمایید. همچنین براس داشتن یک استایل زیبا می توانید از متریال و بافت های گوناگون ولی دارای یک رنگ بهره ببرید.

مدل بارانی نود برای دختران خوش سلیقه

۳۰ تصویر بارانی دخترانه خاص با رنگ نود

30 مدل بارانی رنگ نود برای خوش پوشی در پاییز

30 مدل بارانی رنگ نود خوش رنگ و خوش طرح

مدلهای پسندیده از بارانی رنگ نود

۳۰ تصویر بارانی دخترانه جذاب با رنگ نود

30 مدل بارانی رنگ نود دوست داشتنی و دلخواه

بارانی دخترانه شیک با رنگ نود

30 مدل بارانی رنگ نود زیبا و ایده آل

بارانی دخترانه شیک با رنگ نود

30 بارانی رنگ نود برای زیبایی بیشتر

مدل بارانی نود برای دختران خاص

30 بارانی دخترانه و شیک با رنگ نود

بارانی دخترانه جذاب با رنگ نود

مدلهایی نفیس از بارانی رنگ نود

30 مدل بارانی رنگ نود دخترانه زیبا
ایده های دلخواه و شیکی از مدل بارانی رنگ نود

در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از بارانی رنگ نود را با شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم که امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. در صورتی که از مطالعه این مطلب لذت بردید و به نظرتان مفید بود، می توانید با کلیک بر روی مدل بارانی به اطلاعات خودتان در این زمینه بیفزایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *