دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل بارانی پاییزه برای خانم های شیک پوش و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل بارانی پاییزه دخترانه و زنانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل بارانی پاییزه از انواع لباس های پرطرفدار و پاییزی است که در انواع مدلهای متنوع کوتاه و بلند موجود است و شما می توانید از بین این طرح ها بارانی با تن پوش شیک و مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مدل مانتو پاییزه و مدل بارانی از انواع لباس های شیک و پاییزی هستند که بهتر است خانم ها با شروع فصل پاییز این مدل لباس ها را برای خود انتخاب نمایند.

مدل بارانی زنانه

مدل بارانی پاییزه با جدیدترین طرح های مد سال

بارانی ها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند که علاوه بر طرح بارانی باید در انتخاب رنگ آن نیز حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل بارانی پاییزی با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل بارانی قرمز

مدل های بارانی زنانه و دخترانه

فصل پاییز بهترین زمان برای پوشیدن مدل بارانی بلند و مدل بارانی کوتاه است و در این فصل با توجه به آب و هوا نمی توان از پالتو و مانتو استفاده کرد بنابراین بهترین گزینه برای گرم نگه داشتن بدن در فصل پاییز بارانی است.
بارانی های زنانه و دخترانه طرح و رنگ های متنوعی دارند که بهتر است شما مدل و رنگ بارانی را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام خود انتخاب کنید. بارانی ها با رنگ روشن زیبا و شیک به نظر می رسند و شما می توانید از بارانی های قرمز و صورتی و نارنجی و سبز و … در فصل پاییز استفاده کنید و این مدل بارانی ها تیپ و ظاهر شما را در روزهای غم انگیز پاییزی برجسته تر نشان می دهند.
مدل بارانی های بلند برای خانم های با قد بلند و قد متناسب ایده آل هستند و شما می توانید این بارانی ها را با نیم چکمه های پاشنه دار انتخاب نمایید. مدل بارانی های کوتاه نیز برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب هستند و این بارانی ها در بین خانم ها و دختران جوان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.
بارانی ها همچنین در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها کاملا سلیقه ای است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی ساده داشته باشید بهتر است از مدل بارانی ساده در روزهای پاییزی استفاده نمایید.

مدل بارانی اسپرت

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل بارانی اسپرت دخترانه

مدل بارانی بلند

مدل بارانی دخترانه

بارانی اسپرت

مدل بارانی شیک و زیبا دخترانه

مدل بارانی زرد

مدل بارانی زرد پاییزی و دخترانه

مدل بارانی شیک

مدل بارانی بلند و رنگ روشن دخترانه

مدل بارانی شیک و زیبا

مدل بارانی شیک و زیبا دخترانه

مدل بارانی دخترانه

مدل بارانی کوتاه و شیک دخترانه

مدل بارانی

مدل بارانی شیک و کوتاه

مدل بارانی

مدل بارانی زیبا و جذاب دخترانه

مدل بارانی پاییزه شیک و اسپرت

مدل بارانی بلند و شیک زنانه

مدل بارانی زیپ دار

مدل بارانی شیک و کوتاه دخترانه

مدل بارانی زرد

مدل بارانی کره ای زرد پاییزی

مدل بارانی دخترانه کوتاه

مدل بارانی شیک و جذاب دخترانه

بارانی طرح دار

مدل بارانی طرح دار و زیبا دخترانه

مدل بارانی سفید

مدل بارانی پاییزی سفید زنانه

بارانی شیک دخترانه

مدل بارانی دخترانه

بارانی زیبا و جذاب دخترانه

مدل بارانی شیک و جذاب زنانه

بارانی دخترانه

مدل بارانی زیبا و جذاب دخترانه

بارانی زنانه

مدل بارانی زنانه شیک

مدل بارانی پاییزه

انواع بارانی دخترانه و زنانه جدید و شیک

بهترین زمان برای پوشیدن بارانی در فصل پاییز می باشد، زیرا با توجه به آب و هوای این فصل پوشیدن پالتو اغلب نامناسب بوده و می تواند خیلی گرم کننده باشد، همچنین استفاده از مانتوها نیز نمی تواند مناسب باشد، زیرا به دلیل نسیم خنک پاییز لرزه به تن می افتد، از این رو استفاده از بارانی در کنار مدل لباس بافتنی دخترانه گزینه بسیار مناسبی برای این منظور می باشد، امروزه انواع مدلهای بارانی دخترانه و زنانه در طراحی های شیک کوتاه و بلند وجود دارد که هر کسی متناسب با سلیقه و فرم استایلش می تواند بهترین مدلهای بارانی را انتخاب و خریداری نماید، در ادامه مدلهای متنوع تری از بارانی شیک و جدید برای بانوان خوش پوش را ملاحظه می کنید.

مدل بارانی پاییزی کوتاه

انتخاب لباسهای افراد علاوه بر سلیقه آنها باید متناسب با فصول مختلف و با توجه به دمای هوا انجام گیرد، حال پالتو و بارانی از جمله پوشش های زمستانی هستند که در انواع مدلهای متنوع برای خانوم ها و آقایان در استایل های مختلف طراحی می شوند، بارانی جزو لباسهایی است که با توجه به بارش باران و سردی هوا استفاده از آنها در پاییز و بهار کاربرد بیشتری دارد، در اینجا می توانید تصاویری دیگر از مدلهای شیک بارانی دخترانه و زنانه را ببینید و الگو بگیرید.

تصاویر مدل بارانی پاییزی مدل بارانی پاییزی کلاه دار انواع مدلهای بارانی پاییزی مدل بارانی پاییزی جذاب مدل بارانی پاییزی شیک جدیدترین مدل بارانی پاییزه مدل بارانی پاییزی جدید مدلی از بارانی پاییزی زیباترین مدل بارانی پاییزه مدل جذاب بارانی پاییزی مدل شیک بارانی پاییزی مدل جدید بارانی پاییزی مدل بارانی پاییزی انواع مدل بارانی پاییزه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل بارانی پاییزه آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها بارانی شیک و جذابی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *