دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برنامه جانبی اینستاگرام : با این ۴ برنامه پیج خود را حرفه ای کنید!

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

ما در این بخش قصد داریم تا ۴ تا از بهترین برنامه های جانبی اینستاگرام را خدمت شما معرفی کنیم .همانطور که می دانید این روزها کسب و کارهای موجود در اینستاگرام به شدت فعال بوده و از طریق این پلتفرم درآمدهای قابل توجهی را دارند اما شاید در نگاه اول همه فکر کنیم که کسب درآمد از اینستاگرام بسیار راحت است اما اینگونه نیست بلکه تمام این افرادی که از این بستر برای فروش محصولات و کسب درآمد استفاده می کنند سخت مشغول تولید محتوای جذاب برای کاربرانشان هستند چون به همان اندازه که این پلتفرم بستر خوبی برای کسب درآمد می باشد به همان اندازه رقبای سختی دارند. پس شما باید از رقبای خود بهتر باشید تا بتوانید کاربران و مشتریان بیشتری را جذب کنید.به همین منظور ما در ادامه به یک سری از برنامه های جانبی اینستاگرام پرداختیم که شما را در تولید محتوای جذاب کمک می کند.

برنامه جانبی اینستاگرام : با این 4 برنامه پیج خود را حرفه ای کنید!

به طور کلی یادتان باشد که برنامه جانبی اینستاگرام به چهار بخش کلی تقسیم می شود

  • برنامه ی اینستا ایکس
  • برنامه ی جانبی ادیت عکس
  • برنامه ی جانبی ادیت ویدیو
  • برنامه ی جانبی ادیت آهنگ

 

 

برنامه ی مکمل اینستاگرام

اینستا ایکس

برنامه جانبی اینستاگرام : با این 4 برنامه پیج خود را حرفه ای کنید!

در اولین بخش از معرفی بهترین برنامه جانبی اینستاگرام میخواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که یکی از بهترین و پر دانلود ترین برنامه ها در سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ می باشد. این برنامه نامش اینستا ایکس میباشد. شما با دانلود اینستا ایکس در واقع تمامی امکاناتی که نیاز دارید را در قالب این برنامه می توانید پیدا کنید. شما در واقع با دانلود اینستا ایکس به ویژگیهای فوق‌العاده‌ای دست میابید . بخشی از این ویژگی ها که در واقع قابلیت های مدیریتی اکانت شما می باشد مواردی همچون حالت روح ،  آنفالویاب ، قابلیت کپی کردن کپشن ها ، دایرکت ها ،حتی کامنت ها ،قابلیت دانلود تصاویر، فیلم ها و آی جی تی وی و بسیاری امکانات دیگر می باشد.  اینستا ایکس نسخه ی پیشرفته ی اینستاگرام می باشد.  کارشناسان پی سی پلاس اینستا ایکس را محبوب ترین برنامه جهت مدیریت پیج های کسب و کاری معرفی کرده اند. این برنامه را می توانید از وب سایت پی سی پلاس به آدرس زیر دانلود کنید.

 

معرفی بهترین برنامه ی جانبی ادیت عکس

متن نگار

همانطور که گفته شد ما می خواهیم انواع برنامه جانبی اینستاگرام را به شما معرفی کنیم اما نکته اینجاست که طبق تحقیقاتی که انجام دادیم در این بخش فقط بهترین ها را برای شما معرفی خواهیم کرد . در واقع فقط بهترین ها از نظر کارشناسان این حوزه و همچنین طبق نظر کاربران آنها را نام برده ایم . بهترین برنامه جانبی ادیت عکس مخصوص اینیستاگرام تا این لحظه برنامه ایرانی متن نگار می باشد. این برنامه فوق العاده جذاب و حرفه ای بوده که در آن از انواع فونت ها و انواع بک گراند ها و به طور کلی هر چیزی که نیاز دارید برای ادیت عکس وجود دارد. البته ناگفته نماند افرادی که مسلط به نرم افزار فتوشاپ هستند قطعا فتوشاپ در اولویت می باشد اما ما این جا برنامه های اندروید جانبی اینستاگرام را معرفی کرده‌ایم که بهترین آن متن نگار بوده و شما میتوانید متن نگار را از وب سایت های معتبر دانلود کنید.

 

معرفی بهترین برنامه ی جانبی ادیت فیلم

اینشات

برنامه جانبی اینستاگرام : با این 4 برنامه پیج خود را حرفه ای کنید!

در سومین بخش از معرفی بهترین برنامه جانبی اینستاگرام به سراغ یک اپلیکیشن اندروید جذاب رفته ایم که شما می توانید با استفاده از آن ویدیوهای بسیار جذابی را برای پیج اینستاگرام خود ادیت کنید . قطعاً می دانیم که ویدیو ها نسبت به عکس ها بازخورد بیشتری در اینستاگرام دارند و این موضوع برای همگان اثبات شده است. بنابراین اگر محتوای ویدیویی جذابی برای محصول ، خدمات و کسب و کار خودتان تولید کنید می تواند به افزایش درآمد شما به شدت کمک کند .ما به شما برنامه ی جانبی اینستاگرام اینشات را معرفی خواهیم کرد.شما با استفاده از اینشات این برنامه جانبی اینستاگرام میتوانید ویدیو های کوتاه و بلند برای خود تولید کنید. برخی از قابلیت های اینشات میتوان‌ به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت افزودن متن به تصاویر و ویدیوها
  • قابلیت درج فونت های فارسی
  • قابلیت صداگذاری به روی فیلم
  • قابلیت ساخت موزیک ویدو
  • خروجی گرفتن مخصوص اینستاگرام ، یوتیوب و غیره با کیفیت های متفاوت

 

 

 

معرفی بهترین برنامه ی جانبی ادیت آهنگ

در سومین بخش از معرفی بهترین برنامه جانبی اینستاگرام به سراغ یک برنامه اندروید با نام Vocal Remover for Karaoke جذاب رفتیم که با استفاده از آن می توانید آهنگ ها را ادیت کنید. میدانیم که آهنگ ها در اینستاگرام به شدت حساس بوده و با عدم رعایت کپی رایت پست شمارو حذف میکند. بنابراین بایستی نهایت دقت را انجام دهید. یکی از پرطرفدارترین بخش ها برای استفاده از آهنگ این می باشد که صدای خواننده را حذف کنید تا از آن آهنگ خام برای ادیت فیلم های خود استفاده کنید. برای حذف صدای خواننده اپلیکیشن x را معرفی میکنیم که شما می توانید این برنامه را از وب سایت های معتبر دانلود کنید برخی از ویژگی های نرم افزار را در ادامه نام برده ایم.

  • حذف سریع صدای خواننده
  • قابلیت نمایش کاورهای آهنگ
  • قابلیت کنترل ملودی های آهنگ
  • طراحی جذاب

 

 

کلام آخر

ما در این بخش به شما عزیزان بهترین و پر دانلودترین برنامه جانبی اینستاگرام را معرفی کردیه ایم.شما با استفاده از همین برنامه ها میتوانید به راحتی صفحات شخصی و کاری خود را مدیریت کنید.فقط به عنوان نکته ی پایانی لازم است بگوییم که چنانچه علاقه مند نبودید تا اینستا ایکس را دانلود کنید که تصاویر و فیلم ها را دریافت کنید، میتوانید برنامه هایی در کنار نسخه ی اصلی داشته باشید که پیشنهاد میکنیم سری به صفحه ی ” بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام ” در سایت پی سی پلاس مرجع دانلود بازی و اپلیکیشن های اندروید بزنید تا جدید ترین و محبوب ترین برنامه های جانبی اینستاگرام را بشناسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *