دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین باکس لواشک با تزیینات شیک و پرطرفدار

  • منصوره رمضان زاده
  • ۳ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

به طور کلی ایده های متنوعی برای تزیین انواع تنقلات مختلف وجود دارد که نیازمند کمی مهارت و خلاقیت می باشد. یکی از این موارد تزیین باکس لواشک بوده که می توان با بهره گیری از سبک های جذاب و زیبایی که در این زمینه وجود دارد این خوراکی خوشمزه را به شکل ها و مدل های مختلف درآورد و استفاده نمود.

یکی از انواع خوراکی های خوشمزه و پرطرفدار که دارای طعمی ترش و شور می باشد انواع لواشک بوده که در بین ایرانیان بسیار محبوب می باشد و در مهمانی ها و مناسبت های مختلف از آن استفاده می شود ولی به منظور دادن ظاهر جذاب و خاصی به آن می توان در اشکال و سبک های مختلفی آن را برش داد و تزیین نمود. بدین منظور سعی داریم در این مطلب مجموعه ای زیبا از انواع سبک های متنوع تزیین باکس لواشک را به نمایش بگذاریم.

ایده های جالب تزیین باکس لواشک

لواشک از جمله تنقلات پرمصرف و دوست داشتنی بوده که در رنگ ها و طعم های دلپذیری موجود می باشد و در جشن ها و مجالس مختلف همچون شب یلدا، تولد و … از آن استفاده می گردد. اغلب بانوان کدبانو و هنرمند به منظور زیبایی هر چه بیشتر پذیرایی، آن را با اجرای تزیینات مجلسی و طرح های خلاقانه دیزاین می کنند. تزیین باکس لواشک با ایده های مختلفی قابل اجرا بوده که می توانید به راحتی از آن ها الگوبرداری نمایید و در هر سبک دلخواهی که دوست دارید طعم های مختلف لواشک را در کنار هم قرار داده و دیزاین خاصی را ارائه دهید.

دیزاین جدید باکس لواشک

با توجه به این که اغلب بانوان هنرمند و باسلیقه بوده و در هنر های زیادی مهارت و سررشته دارند بنابراین ترجیح می دهند در مهمانی ها و دورهمی های خود با اجرای تزیینات خلاقانه و متفاوت، سفره آرایی و پذیرایی بی نظیری از مهمان های خود داشته باشند و انواع خوراکی ها و تنقلات و وسایل پذیرایی را برای جلوه دادن بیشتر در سبک های خاص و جذابی دیزاین نمایند.

از آن جایی که اغلب افراد به خوردن لواشک علاقه شدیدی دارند بدین ترتیب یکی از خوراکی های ثابت مهمانی ها می باشد و حتی برخی افراد یک باکس جذاب و زیبا از لواشک در طعم های مختلف را تهیه کرده و به عنوان هدیه به دیگران تقدیم می کنند. ولی آن چه که نشان دهنده سلیقه و هنر شما می باشد دیزاین بکار گرفته در آن است به همین خاطر بهتر است با ایده گرفتن از مدل های موجود، لواشک را به صورت طرح های مختلف همچون گل رز، اعداد و حروف و دیگر اشکال برش داده و شکل بدهید و درون جعبه ای خاص به زیبایی بچینید و سپس آن را به هر کسی که دوست دارید تقدیم نمایید.

تزیین خلاقانه جعبه لواشک

انواع سبک های جالب دیزاین جعبه لواشک

همانطور که می دانید هر طعمی از لواشک دارای یک رنگ مختص به خود بوده و همین امر باعث شده تزیینات شما جذاب تر شود چرا که ترکیب رنگ های مختلف لواشک در کنار هم درون یک جعبه قطعا زیبایی آن را دوچندان می کند. بنابراین می توانید با صرف کمی وقت و حوصله و داشتن کمی خلاقیت بسته بندی زیبا و جالبی از طعم های مختلف لواشک در کنار هم داشته باشید. در ادامه نمونه های زیبایی از تزیینات لواشک درون جعبه های مختلف را برای مشاهده و ایده گرفتن در اختیارتان قرار داده ایم.
تزیین جالب جعبه لواشک  دیزاین زیبا جعبه لواشک دیزاین زیبا باکس لواشک دیزاین خاص جعبه لواشک تزیین شیک باکس لواشک مدل های خلاقانه دیزاین باکس لواشک دیزاین جذاب جعبه لواشک دیزاین شیک جعبه لواشک  تزیین جالب جعبه لواشک ایده های جالب تزیین باکس لواشک ایده های جدید دیزاین باکس لواشک دیزاین خلاقانه باکس لواشک ایده های جذاب دیزاین جعبه لواشک طرح های جذاب دیزاین باکس لواشک سبک های متنوع دیزاین جعبه لواشک تزیین باکس لواشک زیبا سبک های خاص دیزاین جعبه لواشک سبک های خاص دیزاین باکس لواشک دیزاین جالب جعبه لواشک ایده های جذاب دیزاین باکس لواشک دیزاین خلاقانه باکس لواشک مدل های شیک تزیین باکس لواشک تزیین خلاقانه جعبه لواشک تزیین جعبه لواشک با طرح های جذاب دیزاین جذاب باکس لواشک دیزاین شیک باکس لواشک دیزاین خاص باکس لواشک مدل های جالب تزیین باکس لواشک
تصاویری که ملاحظه نمودید طرح ها و مدل های جذابی از تزیین باکس لواشک بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید. ضمن اینکه برای تزیین لواشک و تزیین ژله قالبی می توانید کلیک نمایید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *