دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اضافه کردن فونت به اینستاگرام به وسیله سه نرم افزار کاربردی

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی اینستاگرام افزودم فونت به این برنامه می باشد. با این مطلب همراه ما باشید تا روش اضافه کردن فونت به اینستاگرام را فرا بگیرید.

اگر دوست دارید مشابه دیگر کاربران اینستاگرام از فونت های متنوع تری در بیو و پست های خود استفاده کنید ولی روش انجام کار را نمی دانید. در این مطلب روش اضافه کردن فونت به اینستاگرام ارائه می شود.

روش اضافه کردن فونت به اینستاگرام

همانطور که می دانید محبوبیت برنامه اینستاگرام هر روز در حال افزایش می باشد. هنگامی که اولین بار این شبکه اجتماعی در در دسترس قرار گرفت احتمالا کمتر تصور می شود که این چنین محبوب شود. امروزه این برنامه علاوه بر اشتراک گذاری عکس تبدیل به یک برنامه با ویژگی های شخصی سازی فراوان شده است.

یکی از قابلیت های خیلی کاربردی در این برنامه، اضافه کردن فونت به اینستاگرام می باشد. اینستاگرام یک برنامه اشتراک گذاری تصویر برای گوشی می باشد ولی شبکه اجتماعی نیز می باشد. از این رو کاربران دوست دارید تا اتفاقات روزمره زندگی خود را در این پلتفرم اشتراک گذاری کنند.

از این رو قابلیت هایی مانند استوری و ریلز تقریبا سبب شده افراد به زیبایی شناسی کاربری روزانه خود بیشتر اهمیت بدهند. به ویژه که با افزایش کاربران رقابت نیز بیشتر می شود. این برنامه اجتماعی نیز مشابه توییتر بر پایه دنبال کنندگان می باشد. تنها به جای آپدیت متنی، بروز رسانی تصویری را ارائه می دهد.

از این رو طبیعی است که افراد برای کسب فالوور بیشتر تمایل داشته باشند از سایر کاربران متمایز باشند. اینستاگرام این امکان رامی دهد تصاویری که با گوشی به ثبت می رسانید را با اضافه کردن لایه های فیلتر شده، ویرایش کنید. این روزها تصاویر اینستاگرام در فیدهای فیس بوک و توییتر نمایان می شوند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اینستاگرام خلاقانه ترین شبکه اجتماعی تاکنون بوده و بسیاری از طراحان، هنرمندان و … از این برنامه برای نمایش آثار خویش بهره می گیرند. به طور مشابه، بیشتر برندها نیز با برجسته نمودن خلاقیت شان برای جلب توجه به رقابت می پردازند. این به معنای سطح رقابت بالا از نظر خلاقیت می باشد.

استفاده از فونت های سفارشی و تغییر فونت استوری اینستاگرام یکی از روش هایی است که می توانید حضورتان در اینستاگرام را از سایرین متمایز نمایید. اگرچه اینستاگرام یک برنامه عکس محور می باشد ولی تاثیر کلمات را نباید در این شبکه اجتماعی نادیده بگیرید.

چه در کپشن پست ها و چه در استوری ها می توانید از فونت های اینستاگرام استفاده نموده و مطالب مدنظر خود را بنویسید. شایان ذکر است روز به روز اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی در حال محبوب تر شدن است. به این دلیل که توسعه دهندگان آن برای تجسم بهتر محتوای برنامه بسیار تلاش نموده اند. قابل ذکر است فونت اینستاگرام ممکن است بسته به نوع سیستم عاملی که در آن از این برنامه بهره می گیرد، تفاوت داشته باشد.

حال ممکن است متوجه شده باشید که حساب های  اینستاگرام از فونت های مختلف در بیو و پست های خود بهره می برند. اگر نمی دانید چطور این افراد به فونت های مختلف دسترسی پیدا می کنند. و مایلید تا شما نیز از فونت های بیشتری استفاده کنید. در ادامه مطلب روش افزودن فونت به اینستاگرام به کمک سه نرم افزار مخصوص این کار ارائه می شود.

افزودن فونت به اینستاگرام به کمک سه نرم افزار کاربردی

رویه کار خیلی ساده بوده و اضافه کردن فونت به اینستاگرام یکی از سریع ترین و آسان ترین راه ها جهت افزودن فونت های سفارشی به محتوای این برنامه می باشد. فقط باید متن خود را وارد نموده و یک فونت سفارشی را برگزینید. متن تبدیل شده را کپی نموده و در کپشن اینستاگرام، بیو و حتی استوری برنامه قرار دهید. در این راستا سه نرم افزار به شما معرفی می شود.

۱. نرم افزار fontget-instagram font generator

این نرم افزار یک ابزار بسیار ساده برای امتحان کردن فونت مطابق متن و لیستی از همه فونت های موجود است که می توانید از آن بهره بگیرید. با این وجود، fontget گزینه های شما را با ایموجی ها، چهره های متنی و نمادهای جالب هم گسترش می دهد.

۲. نرم افزار IGFonts.io

به کمک این ابزار ساده می توانید بهترین فونت را برای خود انتخاب نمایید. فقط باید متن را تایپ کرده و همه فونت های موجود را چک کنید. رابط کاربری این نرم افزار تنها شامل یک فیلد متنی بوده که در آن می توانید محتوای اینستاگرام تان را به سبکی که می خواهید تایپ نمایید.

پس از انجام این کار، نرم افزار فونت هایی را جهت خروجی کپی شما تولید نموده و شما می توانید به انتخاب گزینه مدنظر بپردازید.

۳. نرم افزار Meta Tags font generator

در صورتی که می خواهید پیش نمایش شیوه نمایش فونت جدید خود را در بیو مشاهده نمایید، این نرم افزار مناسب خواهد بود. می توانید از این نرم افزار کاربردی برای پیش نمایش پروفایل با فونت های متعدد استفاده نموده تا مشاهده کنید برند شما چطور نمایش داده می شود.

از همراهی شما سپاسگزاریم. در صورت تمایل برای آشنایی با نحوه اضافه کردن موزیک به اینستاگرام و زیرنویس در اینستاگرام روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *