دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایده های زیبای دورچین با هویج برای پذیرایی شیک و مجلسی

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

استفاده از سبزیجات بخار پز و آب پز از رایج ترین دورچین غذا ها به حساب آمده که تنوع بسیار زیادی داشته و در طعم های مختلفی وجود دارند. یکی از این گزینه ها دورچین غذا با هویج می باشد که طعم و ظاهری جذاب به غذا داده و همچنین از ترکیبات مغذی و ویتامین های مختلفی برخوردار می باشد.

یکی از بخش های مهم و اصولی که در هنگام سرو غذا باید به آن توجه شود سبک چیدمان غذا درون بشقاب و دورچین آن است که برای دادن جلوه ای جذاب و اشتهاآور به غذا بهتر است به آن اهمیت زیادی داده شود و کاملا اصولی این عمل را انجام دهید تا دیزانی منحصر به فرد برای پذیرایی ارائه دهید. در همین زمینه سعی داریم در این مطلب برای ایده گرفتن شما عزیزان نمونه هایی زیبا از انواع سبک های مختلف دورچین با هویج را به نمایش بگذاریم.

مدل های جذاب دورچین با هویج

دورچین که در واقع به تکه های کوچک غذا یا سبزیجات مختلف در کنار بشقاب غذا گفته می شود با هدف اصلی تزیین و زیباسازی بشقاب غذا انجام می گیرد. سرو این مواد در کنار غذا می تواند طعم و جلوه بهتری ایجاد کرده و حتی مکمل غذای اصلی باشد. دورچین با هویج یکی از این موارد بوده که برای آماده سازی هویج برای این کار باید از مخلوط آبلیمو و شکر استفاده گردد، بدین معنی که ابتدا هویج را درون ظرف آب بیندازید و زمانی که مقداری نرم شد می توان به آن کمی شکر یا آبلیمو اضافه نمود و برای دیزاین بشقاب غذا به عنوان ساید دیش استفاده نمود.

مدل های شیک دورچین با هویج

هدف اصلی گذاشتن انواع دورچین ها در بشقاب غذا، دیزاین بشقاب و جلوه بخشیدن و زیبایی دو چندان به آن است. ضمن این که بعضی از غذاها بایستی به همراه مخلفات مخصوصی سرو گردند تا طعم بهتری به خود بگیرند. در حالی که در اغلب رستوران ها از دورچین ها فقط برای پر کردن بشقاب غذا و بیشتر نمایش دادن حجم غذا استفاده می شود.

از جمله بهترین سبزیجاتی که می توان در کنار غذای اصلی سفارش داد هویج بخارپز می باشد. هویج غنی از پتاسیم بوده و می تواند با ریلکس کردن رگ های خونی موجب کم شدن یا تنظیم فشار خون گردد. از سوی دیگر همین پتاسیم و ریلکس کردن رگ ها در اثر آن سبب بالا رفتن جریان خون در عروق، تقویت کارکرد عضو های مختلف بدن، کم شدن استرس و عملکرد مناسب سیستم قلبی و عروقی نیز خواهد شد. هویج مقدار زیادی از بتاکاروتن را نیز در خود جای داده است.

مدل های خاص گارنیش بشقاب با هویج

بهتر است بدانید که مقدار بتاکاروتن های موجود در هویج تحت تاثیر حرارت حدودا دو برابر می شود و به همین خاطر نیز خوردن هویج بخارپز به منظور بالا بردن قدرت دستگاه دفاعی و سلامتی بدن دارای اهمیت فراوانی می باشد. همچنین باید گفت هویج دارای حجم خیلی زیادی از فیبر های غذایی می باشد و به همین خاطر نیز می تواند از مبتلا شدن به یبوست جلوگیری کند و همچنین می تواند با پر کردن حجم معده فرصت پر خوری و بالا رفتن وزن ناشی از آن را به حداقل برساند. بدین ترتیب بهتر است که در صورت وجود ساید دیش هویج در کنار بشقاب غذا حتما پیش از خوردن غذای اصلی هویج را بخورید.

  •  آرون گروپس

انواع ساید دیش جذاب با هویج

انواع ساید دیش بشقاب غذا با هویج

در ادامه نمونه هایی زیبا و جذاب از انواع سرو غذا با ساید دیش هویج را برای ایده گرفتن شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن نمایید. این تزیینات همچون دورچین ماهی و دورچین مرغ بسیار زیبا و کاربردی هستند و برای ضیافت های مختلف می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

انواع ساید دیش شیک با هویجسبک های متفاوت گارنیش بشقاب غذا با هویجمدل های جالب گارنیش بشقاب با هویجسبک های متنوع دیزاین ظرف غذا با هویجسبک های زیبا تزیین بشقاب با هویجمدل های زیبا دورچین با هویجسبک های شیک گارنیش بشقاب با غذاسبک های خاص ساید دیش با هویجسبک های جالب تزیین ظرف غذا با هویجسبک های متنوع ساید دیش با هویجانواع دورچین بشقاب غذا با هویجمدل های جالب تزیین بشقاب با هویجمدل های جدید گارنیش بشقاب با هویجمدل های جذاب ساید دیش با هویجمدل های شیک دیزاین بشقاب با هویجمدل هیا جذاب دورچین با هویجسبک های متفاوت دیزاین بشقاب با هویجایده های جالب گارنیش بشقاب با هویجسبک های متنوع گارنیش بشقاب با هویجانواع گارنیش بشقاب غذا با هویجدیزاین ظرف غذا با هویجانواع دورچین زیبا غذا با هویجانواع تزیین بشقاب غذا با هویجسبک های جالب ساید دیش غذا با هویجسبک های زیبا گارنیش بشقاب با هویجانواع ساید دیش شیک با هویجانواع تزیین جدید ظرف غذا با هویج

تصاویری که مشاهده نمودید سبک های شیک و خاصی از دورچین با هویج بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده و لذت را از تماشای آن ها برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *