دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش کانتور بینی پهن و قانون های مهم آن

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

آموزش کانتور بینی پهن بسیار ساده است و شما می توانید در خانه بینی خود را با چند قلم مواد آرایشی به فرم دلخواه خود برسانید.

کانتور کردن یکی از روش هایی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن فرم صورت خود را تغییر داده و گریم خود را واقعی تر سازید. آموزش کانتور بینی پهن را در ادامه برایتان داریم و شما می توانید با یک سری تکنیک های ساده این کمار را در خانه انجام داده و هر طور که دوست دارید بینی خود را فرم دهید.

نحوه کانتور بینی پهن

آموزش کانتور بینی پهن

معیار های زیبایی امروزی باعث شده است که هیچ فردی از فرم صورت خود راضی نباشد از این رو بهتر است روش های کانتور کردن هر فرم از بینی را بیاموزید تا برای بالابردن اعتماد به نفس خود بتوانید خود را با معیار های زیبایی هماهنگ سازید. کانتور کردن یکی از روش های دیگری می باشد که شما می توانید با وسایل و مواد خاصی این کار را انجام دهید. کانتور کردن بینی بسیار ساده می باشد و نیاز به تخصص خاصی ندارد و هر فردی در خانه نیز می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

نحوه کانتور کردن بینی های پهن

در آموزش کانتور کردن بینی پهن به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید و قوانین مرتبط با آن را برای شما خواهیم گفت. همانطور که می دانید بینی های پهن به اندازه نیاز بالا نیستند و لیفت چندانی ندارند. این نوع بینی را می توانید را به راحتی تشخیص دهید و این بینی ها معمولا در راستای گونه ها می باشد.  برای این که بتوانید این بینی ها را روی فرم بیاورید باید به آن بعد بدهید. برای این کار نیاز است تا خطوط کانتور را به صورت تیز و در دو طرف بینی بکشید. برای پخش کردن این خطوط نیز باید از براش رو به سمت پایین اضافه نمایید.

قانون های کانتور بینی

یک سری از قوانین هستند که باید در حین کانتور کردن بینی به آن توجه بسیار بیش تری نشان دهید. این نکات را در ادامه برایتان بررسی می کنیم.

  • برای کانتور کردن بینی ابتدا باید یک محصولی را با رنگ سه الی چهار درجه تیره تر از پوست خود انتخاب نمایید.
  • برای بینی معمولا برای از کانتور ها با رنگ های سرد استفاده شود بنابراین استفاده از رنگ های کرمی هیچ تاثیری بر آن نخواهد داشت.
  • برای این کار بهتر است ابتدا از کانتور های کرمی استفاده نمایید و زمانی که در این کار حرفه ای شدید می توانید از کانتور های پودری استفاده کنید.
  • به صورت کلی برای کانتور کردن نیاز به یک براش تیز کوچک و بیوتی بلندر و اسفنج معمولی دارید و سایر وسایل در این زمینه به شما کمک. نمی کنند.
  • قبل از ترکیب کردن کانتور هایلایت استفاده نکنید زیرا اگر اشتباهی در این زمینه انجام دهید می توانید با استفاده از هایلایتر آن را اصلاح نمایید.
  • محصولی مناسب برای برای این کار انتخاب نمایید.

محصولات مناسب برای کانتور بینی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

محصولات مناسب برای کانتور بینی

یک سری از مهم ترین موارد استفاده از کانتور ها برای بینی می باشد و باید مواد مناسبی برای این کار انتخاب نمایید.

کانتور پودری

کانتور پودری مناسب ترین نوع کانتور می باشد و از سایرین راحت تر بوده و بهتر روی پوست قرار می گیرد. اگر دارای پوست چرب هستید این کانتور مناسب شما می باشد.

کانتور مایع

کانتور مایع بافت سبک تری دارد و ممکن است به زودی از روی بافت آرایش شما پاک شود و اگر می خواهید برای طولانی مدت این آرایش ها بر روی پوستتان بماند بهتر است از کانتور های پودری استفاده کنید.

کانتور کرمی

کانتور های کرمی غلیظ تر می باشند و باید آن ها را بیش تر از سایرین ترکیب کنید تا رنگی که دوست دارید ظاهر شود. اگر در این کار مبتدی هستید به شما پیشنهاد می شود تا از نوع کرمی این محصولات استفاده نمایید.

آموزش کانتور بینی پهن
حال که با این موارد آشنا شدید به شما توصیه می شود مطالب دیگری مانند زاویه سازی فک با کانتور و کانتور صورت چاق را مشاهده نمایید تا بتوانید با آگاهی بیش تری آرایش کرده و خود را آراسته نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *