دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ترفند تغییر صدا در ویس برنامه واتساپ با سه ترفند جالب

  • حکیمه فهیمی
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

اگر برای شما جالب است که صدای خود را در ویس های واتساپ تغییر دهید. در این مطلب سه ترفند تغییر صدا در ویس واتساپ ارائه می شود. با ما همراه باشید.

اگر در پیام رسان واتساپ می خواهید در ارسال ویس؛ تغییر صدا ایجاد کنید اما با شیوه انجام این کار آشنایی ندارید. با ما همراه با شید تا سه ترفند تغییر صدا در ویس برنامه واتساپ را فرا بگیرید.

سه ترفند تغییر صدا در ویس برنامه واتساپ

واتساپ یکی از پیام رسان های محبوب است که قابلیت های مختلفی را ارائه می دهد. کاربران می توانند در این برنامه پیام متنی، تصویری و صوتی ارسال نمایند. ممکن است بخواهید هنگام ارسال پیام صوتی یا ویس صدای خود را تغییر دهید. این کار در پیام رسان واتساپ به کمک نرم افزارهای مخصوص ، امکان پذیر می باشد.

می توان گفت واتساپ با استفاده از عملکردهای مختلفی برای تبادل پیام با دوستان، پرکاربرد ترین نرم افزار جهت تسهیل زندگی روزمره می باشد. ولی حتی با وجود منابع زیاد بیشتر افراد هنوز فاقد ابزاری برای کمک به سرگرمی بیشتر در مکالمه هایشان هستند. خوشبختانه به کمک برنامه های جایگزین می توان تجربه استفاده از پیام رسان را بهبود بخشید.

دسته بسیار محبوب این برنامه ها، نرم افزارهایی هستند که صدا را تغییر داده و جلوه های خنده دار ایجاد کنند که البته می توانند در واتساپ نیز به کار روند.  قابل ذکر است که تغییر صدا در واتساپ بدون استفاده از برنامه امکان پذیر نبوده و همانطور که اشاره شد باید از برنامه های واسط برای این کار کمک بگیرید.

اگر مایلید صدای خود را در ویس های واتساپ تغییر دهید و از افکت های صدای ربات، بچه و … استفاده کنید تا ویس بامزه تر شود. و به عبارتی برای افرادی که می خواهند هنگام ارسال ویس از پیام رسان واتساپ بیشتر لذت ببرند؛ در ادامه سه ترفند تغییر صدا در ویس ارائه می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نرم افزار ویس چنجر voice changer

به کمک نرم افزار ویس چنجر یا voice changer می توانید در تماس واتساپ خود ویس را تغییر دهید. این برنامه خاص گوشی های اندرویدی است. برنامه را دانلود و نصب کرده بعد آن را اجرا کنید.

در ادامه روی record audio کلیک کنید. اکنون صدای خود را ضبط نموده و بعد از آن از میان فیلترهای مختلف، نوع صدای مدنظرتان را انتخاب نمایید. این برنامه بیشتر از ۴۰ فیلتر صدا داشته و حتی می توان ویس های دریافتی را نیز با این فیلترها شنید.

برای ارسال ابتدا باید صوت را ذخیره نموده و بعد روی گزینه share کلیک کنید. اکنون می توانید از بین گزینه ها واتساپ را برگزینید.

نرم افزار voice changer with effects

این نرم افزار قابل استفاده در واتساپ اندروید و آیفون است. حجم کمی داشته و با آن حتی می توانید تصاویر دارای صدا ایجاد کنید. در ضمن می توانید متن را به صدا تبدیل نموده و صدای هشدارها را تغییر بدهید. زنگ تماس را تغییر داده و از صداهای از قبل ضبط شده نیز در آن استفاده کرد.

این برنامه دارای فیلترهای زیادی می باشد. ابتدا باید صدایتان را ضبط نموده بعد فیلتر را اعمال کرده و در نهایت آنرا به اشتراک گذارید.

نرم افزار voice changer prank call

نرم افزار voice changer prank call یکی دیگر از برنامه های مناسب برای تغییر صدا در مکالمات واتساپ می باشد. این برنامه در آیفون و اندروید قابل استفاده می باشد. و دارای حجم کمی است. می توان از افکت های آن برای صدای پس زمینه نیز استفاده نمایید. هر زمان که می خواهید صدای خود را هنگام تماس تغییر دهید، به کمک این برنامه قابل انجام است.

ابتدا وارد نرم افزار مذکور شده بعد مجوزهای لازم را به آن داده و در نهایت تماس برقرار کرده و صدای خود را تغییر دهید. در ضمن می توان آن صدا را دانلود و ضبط نمود.

در صورت تمایل برای آشنایی با سایر ترفندهای جالب واتساپ در اندروید و آی او اس روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *