دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نحوه فعالسازی حالت شب اینستاگرام (دارک مود)

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قرار است ترفندهای فعالسازی حالت شب اینستاگرام را برای شما بیان کنیم از این رو نیاز است تا اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار بدهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

دارک مود یکی از ویژگی هایی می باشد که بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند از این رو نیاز است تا با آن آشنا شوید و در شب از این حالت موبایل خود استفاده کنید تا آسیب های چشمی خود را به حداقل برسانید. در ادامه نحوه فعالسازی حالت شب اینستاگرام را برای شما بررسی می کنیم و شما می توانید با هر وسیله ای که اینستاگرام را مورد استفاده قرار می دهید این حالت را فعال نمایید.

فعالسازی حالت شب اینستاگرام

روش های فعالسازی حالت شب اینستاگرام

استفاده از حالت شب می تواند به شما کمک کند تا از چشم هایتان در برابر نور سفید و آبی مراقبت نمایید و میزان استفاده از باتری را در گوشی کاهش می هد. در واقع استفاده از این حالت به شما کمک می کند تا بتوانید در شب راحت تر متون و نوشته ها را در این برنامه مطالعه کنید و. آسیب های چشمی را به حداقل برسانید. در ادامه سه روش فعال کردن این حالت را برایتان بیان می کنیم تا بتوانید به راحتی از این حالت استفاده نمایید.

دارک مود در اندروید

امروزه افراد بسیار زیادی از برنامه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام استفاده می کنند و استفاده آن ها در روز بیش از چند ساعت طول می کشد از این رو این حالت به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از گوشی خود استفاده نموده و میزان استفاده از باتری را به حداقل برسانید. تم سفید می تواند زود چشم ها را خسته نموده و خواندن مطالب را برایتان سخت تر خواهد کرد. تم مشکی و یا همان حالت شب در اینستاگرام روی نسخه های IOS و اندروید ۱۰ به بالا فعال شده است و افرادی که از این نسخه ها استفاده می کنند می توانند به راحتی این کار را انجام داده و این حالت را فعال نمایند.اگر ناراحتی چشمی دارید مراحل زیر را انجام دهید تا بتوانید این حالت را روی گوشی خود فعال نمایید.

  1. برای این که بتوانید این حالت را روی گوشی خود فعال نمایید باید ابتدا از این که گوشی شما دارای نسخه ۱۰ اندروید می باشد اطمینان پیدا نمایید.
  2. باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی نمایید زیرا این حالت در نسخه های قبلی وجود ندارد برای این کار می توانید به بازار، مایکت و گوگل پلی بروید و آپدیت را انجام دهید.
  3. برای این که بتوانید این حالت را فعال نمایید باید به بخش تنظیمات یا همان settings رفته و گزینه Display را انتخاب نمایید.
  4. در مرحله بعدی نیاز است تا بتوانید گزینه دارک مود یا Dark Mode را انتخاب نمایید.
  5. در مرحله بعدی باید گزینه Turn on now را فعال کنید.

نکته : یادتان باشد که اگر گوشی شما قابلیت این را نداشته باشد که حالت شب را فعال نماید نمی توانید این حالت اینستاگرام را نیز فعال کنید زیرا این ویژگی به صورت وابسته به سیستم عامل خود گوشی عمل می کند.

دارک مود در اندروید های قدیمی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اندرویدهای قدیمی

برای این که بتوانید از این حالت در اندروید های قدیمی استفاده کنید نیز باید یک سری راه هایی را طی کنید. در واقع افرادی که از نسخه Gb insta استفاده می کنند می توانند برای فعال سازی این حالت از مراحل زیر کمک بگیرند. در نظر داشته باشید که تا جایی که ممکن است باید از نسخه های اصلی استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد شود و این نسخه از امنیت کافی برخوردار نمی باشد.

  • ابتدا باید Gb insta را دانلود و نصب نمایید.
  • در صفحه پروفایل خود چرخ دنده را بزنید و وارد تنظیمات شوید.
  • در بخش Thmes  باید گزینه Download Theme را باز نموده و بعد روی گزینه Allow ضربه بزنید.
  • در بخش بعدی می توانید روی گزینه تم مشکی یا Dark Mode ضربه بزنید.

نکته : اگر از این روش نتوانستید برای فعال سازی حالت شب استفاده کنید می توانید در ادامه از روش های دیگر استفاده کنید.

نسخه قدیمی اسنستا گرام و دارک مود

استفاده از برنامه Dark Mood

یکی دیگر از روش های فعالسازی حالت شب اینستاگرام استفاده از برنامه دارک مود می باشد و شما می توانید این برنامه را روی گوشی خود نصب کرده و از آن برای این حالت استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار مفید می باشد و کاری به اطلاعات کاربری شما ندارد و امنیت اکانت شما محفوظ می ماند. برای استفاده از این برنامه می توانید از مراحلی که در ادامه برای شما بیان می کنیم استفاده کنید.

  • ابتدا باید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید. این برنامه یک حالت پیش فرض دارد و این بدین معنا است که این برنامه روی Day Mood می باشد.
  • می توانید بعد از دانلود این برنامه را اجرا کرده و گزینه Dark Mood و یا Night Mood  را انتخاب نمایید. با استفاده از این گزینه تمامی صفحه شما سیاه می شود.

نکته : یکی از بهترین مواردی که در این برنامه یافت می شود این است که شما می توانید از حالت Auto  استفاده کنید و در این صورت هوش مصنوعی گوشی شما تشخیص می دهد که کدام حالت را با توجه به نور محیط برایتان فراهم نماید.

استفاده از برنامه های دارک مود برای اینستاگرام

استفاده از این روش برای افرادی مناسب می باشد که در شب ها از اینستاگرام خود استفاده می کنند و دوست دارند از باتری گوشی خود بیشترین استفاده را ببرند. در ادامه مطالب دیگری را در مورد قوانین کپی رایت اینستاگرام و ویرایش پست اینستاگرام را مشاهده نموده و به افزایش اطلاعات خود بپردازید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *