دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل ابروی عروس جدید برای انواع صورت ها

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

مدل ابرو یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی زیبایی و جذابیت صورت عروس خانم ها است در ادامه این مطلب انواع نمونه های مدل ابروی عروس جدید برای صورت های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی آرایش صورت عروس ها مدل ابرو عروس است که اگر مدل ابرو انتخابی تان با میکاپ و فرم صورت شما مطابقت و همخوانی داشته باشد چهره شما متفاوت و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد.

ابرو ها به قاب چشم ها معروف هستند و بر روی حالت و فرم چشم های شما می توانند تاثیرگذار باشند از این رو انتخاب مدل ابرو مناسب برای عروس کار نسبتا سخت و دشواری است که باید با دقت و حساسیت زیادی انجام شود.

مدل های ابروی عروس

مدل ابروی عروس زیبا برای صورت ها با قرم های مختلف

مدل ابرو مناسب بر روی زیبایی و جذابیت چشم ها تاثیرگذار است و می تواند تعادل را در چهره شما به خوبی حفظ کند و علاوه بر این هر صورتی مدل ابرو خاص خودش را دارد و مدل ابرو برای صورت کشیده با مدل های ابرو برای صورت گرد متفاوت است و اگر شما می خواهید چهره تان زیبا و متفاوت به نظر برسد بهتر است مدل ابرویی متناسب با فرم صورت خود را انتخاب کنید.
اگر جشن عروسی شما نزدیک است بهتر است برای برداشتن ابرو های خود به آرایشگری ماهر مراجعه کنید تا بتوانید زیباترین فرم و مدل ابرو عروس را برای جشن ازدواج تان داشته باشید.

زیباترین مدل ابرو ها برای عروس
اگر در مدل ابروی شما نواقصی وجود دارد هرگز نگران نباشید زیرا می توانید برای جشن عروسی تان با کمک مدل های آرایش ابرو و یا با استفاده از هاشور و سایه ابرو عیب های موجود در ابرو های خود را رفع کنند.
در ادامه تصاویری از انواع مدل ابرو عروس برای فرم صورت های مختلف را مشاهده می کنید که امیدواریم این مدل های زیبا و متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل ابرو زیبا عروس مدل های زیبا ابروی عروس مدل ابرو زیبا برای عروس   مدل آرایش ابرو عروس مدل ابرو زیبا مدل ابروی جدید عروس   مدل های ابروی عروس جدیدترین مدل ابرو های عروس مدل های متنوع ابروی عروس مدل ابرو عروس مدل آرایش ابرو برای عروس مدل های زیبا و شیک ابروی عروس مدل های متنوع ابروی عروس مدل ابروی عروس زیبا و شیک برای صورت های مختلف مدل ابروی عروس زیبا

برای جشن عروسی خود هرگز از آرایشگرتان نخواهید تا ابرو هایتان را قرینه یکدیگر بردارد زیرا در نهایت با ابرو هایی باریک و نازک مواجه می شوید که این ابرو های نازک و باریک برای عروس مناسب نیستند و حتی می توانند میکاپ شما را نیز نامطلوب جلوه دهند. در این یخش از مدل ابرو مجله آرگا با انواع مدل ابروی عروس جدید و زیبا آشنا شدید, شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها به زیباترین فرم و حالت ابرو متناسب با چهره تان دست یابید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *