دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل ابرو برای صورت گرد و نکات آرایش ابرو

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

صورت های گرد به دلیل اینکه هیج زاویه ای ندارند پهن تر از حد معمول به نظر می رسند بنابراین انتخاب مناسب مدل ابرو برای صورت گرد یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید بهتر است مدل ابروهایی را برای این نوع صورت ها انتخاب کنید که پهنی صورت به نظر نرسد.

اگر شما صورت گردی دارید با این مدل ابروها می توانید صورت خود را کشیده تر و لاغرتر کنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با انواع مدل ابروها برای صورت گرد آشنا سازیم.

انواع مدل ابرو برای صورت گرد

انتخاب مدل ابروها و مدل موی مناسب برای صورت های گرد چهره ی افراد با صورت های گرد را جذاب تر می کند. اگر شما صورتی گردی دارید بهتر است که ابروها را به صورت زاویه دار تند و ملایم و یا به شکل S مرتب کنید.

انواع مدل ابرو

مدل های پیشنهادی ابرو برای صورت های گرد

در مدل ابروها با زاویه تند صورت شما لاغر و کشیده تر به نظر می رسد و این مدل ابروها برای صورت گرد مناسب است .
اگر شما ابروهای خود را با زاویه ملایم بردارید ایننوع ابرو، قسمت بالای ابرو و چشم را پهن تر نشان می دهد بنابراین صورت بلندتر و کشیده تر به نظر می رسد. ابرو با فرم زاویه دار ملایم از بهترین نوع مدلها برای صورت های گرد است.

مدل ابرو مناسب براب کشیده تر نشان دادن صورت های گردمدل ابرو زنانه باری صورت های گردانواع مدل ابرو مدل ابرو برای عروس
برداشتن ابروها به شکل S صورت را بلند تر نشان می دهد این نوع ابرو به شکل کمان بلندی است که کمی متفاوت است و فاقد برجستگی فرم ابرو با زاویه تند است.

مدل ابرو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مناسب ابرو برای صورت های پر و گرد مدل ابرو بلند زنانه مدل ابرو برای بلند تر نشان دادن صورت های چاق و گرد  ابرو زنانه مدل باریک ابرو زنانه انواع مدل های متفاوت و ایده آل ابرو مدل ابرو برای صورت گرد رنانه مدل زیبا ابروی زنانه برای صورت های گرد مدل مو و ابرو زنانه باری صورت های گرد مدل ابرو بلند و نازک زنانه انواع مختلف مدل ابرو برای صورت های گرد زنانه و رخترانه

مدلهای ابرو دخترانه برای صورت های گرد

بهتر است دختران جوان از مدل ابرویی استفاده کنند که مناسب سن و سال آن ها باشد در این مجموعه انواع مدل ابرو دخترانه که مناسب چهره های گرد است را مشاهده خواهید کرد.

مدل ابرو پهن دخترانهمدل ابرو برای صورت های گردابرو پهن دخترانه مناسب صورت های گرد مدل ابرو ویژه صورت های گرد مدل های متنوع ابرو

نکاتی برای زیباتر به نظر رسیدن ابرو خانم ها با صورت گرد

۱. جاهای خالی که درون ابرو هایتان وجود دارد را به کمک مداد تیره پر نمایید تا چهره ای طبیعی تر داشته باشید.

۲. بعد از اینکه به ابروهایتان فرم مناسبی دادید به کمک سایه ابرو چربی اضافه روی آن ها را از بین ببرید تا ابروهایتان طبیعی تر به نظر برسند.

۳. ابرو ها را به کمک برسی که شبیه به برس ریمل است شانه بزنید و به آرامی آن ها را ماساژ دهید تا گردش خون در ابرو هایتان افزایش پیدا کند.

مدل ابرو برای صورت گرد

۴. ابرو هایتان را به صورت مرتب به کمک آب زنجبیل مرطوب نمایید تا از ریزش آن ها جلوگیری شود.

۵. موهای اضافه زیر ابروها را به کمک موچین بردارید توجه داشته باشید که استفاده از موچین بیش از حد اندازه باعث می شود تا جاهای خالی دائمی در قسمت هایی از ابرو ایجاد شود.

۶. توجه داشته باشید که مدل ابروی انتخابی شما باید با فرم صورت تان مطابقت و همخوانی داشته باشد در غیر این صورت فرم چهره تان نامطلوب به نظر می رسد.

مدل ابروی مناسب برای صورت گرد

مدل ابرویی را انتخاب کنید که مناسب فرم صورت شما است اگر مدل ابروی انتخابی شما مناسب فرم صورتتان نباشد ممکن است فرم صورت شما را نامناسب به نظر برسد. در این مجموعه از مدل ابرو بیش از بیست مدل ابرو برای صورت گرد را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ابرو ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد و بهترین ایده برای مدل انتخابی ابرو شما باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *