دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دانلود استوری اینستاگرام از طریق وب سایت و برنامه story saver

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

از طریق وب سایت یا اپلیکیشن های مخصوص دانلود استوری اینستاگرام می توانید به راحتی عکس یا فیلم استوری شده توسط حساب های کاربری اینستاگرام را روی گوشی ذخیره و هر زمانی تماشا کنید.

یکی از قابلیت های جالب برنامه اینستاگرام استوری است که می توانید برای دانلود و ذخیره کردن آن از دو روش وب سایت یا اپلیکیشن بهره بگیرید. برای دانستن شیوه انجام کار با این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با دو روش دانلود استوری اینستاگرام

بی شک اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی است که طرفداران زیادی آن را روی گوشی خود نصب دارند. این برنامه قابلیت های زیادی دارد و در طول روز به بهترین شکل سرگرمی را به همراه می آورد. یکی از قابلیت های جالب این برنامه که حتما با آن آشنایی دارید استوری است. تنها تفاوت استوری با پست های اینستاگرام این است که پس از اشتراک گذاری به مدت ۲۴ ساعت در پیج شما قابل دیدن است و بعد از این زمان به آرشیو می رود.
و برای مشاهده آن باید به قسمت پروفایل گوشی خود رفته و همه لیست آرشیو شده را ببینید. استوری به معنای داستان بوده و در طی روز میلیون ها کاربر این برنامه استوری های مختلفی را شاهد خواهند بود. ولی ممکن است به اندازه ای عکس و ویدیوی استوری شده جالب باشد که بخواهید آن را دانلود و در گوشی ذخیره نمایید یا حتی برای دوستان خود اشتراک گذاری کنید.

در صورتی که تمایل به انجام این کار دارید خوب است با دو مفهوم آشنا شوید. یکی ابزارهایی است که تنها قابلیت دانلود استوری و هایلایت های پیج های عمومی را دارند و شما فقط توسط آن ها می توانید تنها از حساب های بدون قفل و عمومی اینستاگرام دانلود استوری و هایلایت ها را داشته باشید. و نکته مهم این است که برای استفاده آنها به وارد کردن اطلاعات اکانت خود نیاز پیدا نمی کنید.

دومی ابزارهایی هستند که اکثرا برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس ارائه شده اند که برای بهره وری از آن ها باید حتما اکانت خود را وارد نموده و توسط این ابزارها می توانید هم از پیج های عمومی و هم همه صفحاتی که شما دنبال کرده اید به دانلود استوری و هایلایت ها اقدام کنید. دقت داشته باشید که در این شیوه در حالتی می توانید از صفحات قفل شده و خصوصی استوری دانلود کنید که خودتان آن ها را دنبال کرده باشید.

به این ترتیب در صورتی که مایل به دانستن شیوه دانلود استوری اینستاگرام هستید با ادامه مطلب همراه باشید تا با دو روش انجام این کار آشنا شوید.

  •  آرون گروپس

از طریق وب سایت استوری سیور

از طریق وب سایت های مختلفی مانند تولز، استوری دانلودر، سیو اینستا و استوری سیور می توانید به دانلود استوری اینستاگرام کاربران اقدام کنید. در این جا ما شیوه انجام کار را با استفاده از وب سایت استوری سیور story saver آموزش خواهیم داد. این وب سایت جامع و کامل بوده و به صورت رایگان بدون پرداخت هزینه ای می توانید از آن بهره بگیرید.

۱. برای شروع کار به وب سایت story saver بروید.

۲. با ورود به سایت story saver در کادر مشخص شده اسم کاربر را وارد نمایید. دقت کنید منظور از اسم کاربر تنها نام کاربری آن بدون هیچ آدرس اضافه ای مانند @ و… می باشد. به طور مثال اگر می خواهید استوری های صفحه یونیسف را دانلود کنید فقط باید اسم کاربری unicef را وارد نمایید. پس از این کار روی گزینه آبی رنگ دانلود کلیک کنید.

دانلود استوری

۳. اکنون شما به بخشی وارد شده اید که به انتخاب خود می توانید استوری و هایلایت های مورد نظرتان را دانلود نمایید که در ابتدا استوری و در انتها هایلایت ها قرار دارند و با کلیک روی لینک آبی رنگ می توان به دانلود اقدام کرد.

۴. همانطور که اشاره شد در پایان استوری ها، هایلایت های ذخیره شده کاربر مورد نظر را هم می توان مشاهده و آن ها را دانلود نمود.

۵. مرحله پایانی. به همین راحتی می توان به دانلود استوری پرداخت. فقط دقت کنید که اگر می خواهید تنها از این وب سایت برای دانلود استفاده کنید shotcut آن را در صفحه هوم گوشی ذخیره تا اگر صفحات وب را پاک کردید؛ این وب سایت از گوشی تان پاک نشود.

از طریق اپلیکیشن story saver

روش دیگر انجام این کار استفاده از اپلیکیشن های متعددی است که مخصوص دانلود استوری برای اندروید و آی او اس طراحی شده اند. از جمله این برنامه ها می توان به اپلیکیشن اینستا سیو، اینستا دانلودر، کوییک سیو و استوری سیور اشاره نمود. در این جا دانلود استوری به کمک برنامه story saver ارائه می شود.

۱. برای شروع برنامه story saver را برای گوشی اندروید یا آی او اس خود دانلود و نصب کنید.  سپس به برنامه وارد شده و روی sign in with instagram کلیک نموده و در پنجره جدید اسم کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده سپس لاگین شوید.

۲. اکنون می توانید فهرست استوری دوستان تان را مشاهده و روی هر یک از آن ها که مدنظرتان است برای دانلود کلیک کنید. در صورتی که به دنبال آیدی هستید که توسط شما فالو نشده است؛ فقط کافی است آن را توسط علامت ذره بین بالا جستجو نمایید.

از همراهی شما تا پایان این مطلب سپاسگزاریم. همچنین پیشنهاد می شود در صورت تمایل برای اطلاع از حافظه ابری و حذف برنامه های پیش فرض اندروید روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *