دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب تیراندازی با اسلحه از دیدگاه معبران مشهور

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قرار است شما را با تعبیر خواب تیراندازی از دیدگاه معبران غربی و شرقی و اسلامی آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیش تر بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

دیدن رویا می تواند نشانه این باشد که شما اشرف مخلوقات هستید و تنها موجوداتی که می توانند رویا ببینند انسان ها هستند. در نظر داشته باشید که نشانه های موجود در خواب می تواند به شما کمک کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن در مورد آینده خود تصمیم گرفته و یا تصمیم های خود را تغییر دهید. در مطالب قبلی شما را با تعبیر خواب تفنگ، تعبیر خواب تیر خوردن و تعبیر خواب آدم کشی آشنا کردیم و در ادامه قصد داریم به تعبیر خواب تیراندازی بپردازیم و نشانه های این خواب را از دیدگاه معبران اسلامی و غربی مورد بررسی قرار دهیم.

تعبیر خواب تیراندازی

تعبیر خواب تیراندازی چیست؟

تیر اندازی کردن در رویا می تواند دارای معنا و مفاهیم بسیار گسترده ای باشد از این رو به شما توصیه می کنیم تا جزئیات خواب خود را به یاد بیاورید و در صورتی که فکر می کنید شرایط روحی مناسبی نداشته اید بهتر است خواب خود را تعبیر نکنید.

جابر مغربی

جابر مغربی اولین معبری است که از دیدگاه او قرار است این خواب را برایتان تعبیر کنیم. از دیدگاه این معبر اسلامی اگر در رویای خود مشاهده کردید که فردی بعد از تیر اندازی جان خود را از دست می دهد و از بدن او خون بسیاری جاری می شود بدین معنا می باشد که درگیری فیزیکی خواهید داشت و دیدن خون در رویا به هیچ عنوان خوب نمی باشد و می تواند نشانه های بدی را با خود به همراه داشته باشد بنابراین بعد از این که این خواب را دیده اید بهتر است صدقه بدهید تا بتوانید میزان دردسرها را به حداقل برسانید.

منوچهر مطیعی تهرانی

این معبر تنها یک معنا برای این خواب بیان کرده است و معتقد است اگر خودمان در رویا فردی تیر انداز باشیم یعنی در آینده ای نه چندان دور چیزی نظر ما را به خود جلب می کند و مشتاق برای بدست آوردنش خواهیم شد.

منوچهر مطیعی تهرانی و تعبیر رویای تیراندازی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

خالد اصفهانی

این معبر چندین تعبیر برای این خواب دارد که جزئیات هر خواب با دیگری بسیار متفاوت می باشد. در ادامه خواب هایی که این معبر معنا کرده است را به زبانی ساده تر برایتان خواهیم گفت تا فهم و درک آن ها راحت تر شود.

  • از دست دادن پدر و مادر و یا نزدیکان بر اثر اصابت گلوله و تیر می تواند نشان دهنده این باشد که یک دعوای بسیار بزرگ در خانه رخ می دهد که دامن گیر شما نیز خواهد شد بنابراین بهتر است کمی بیش تر احتیاط کنید.
  • شلیک کردن با اسلحه های بزرگ و یا کوچک به سمت کودکان و مردن آن ها می تواند نشانه این باشد که قحطی بسیار بدی دامن گیر شما خواهد شد و شما در شهرتان برای مدتی برکت را از دست خواهید داد.
  • اگر فردی در رویا دیده باشد که با استفاده از اسلحه به سمت خودش در حال شلیک و تیراندازی می باشند نشانه ای از این است که با یک اتفاق بسیار هولناک رو به رو خواهید شد و این اتفاق می تواند شما را نیز به خود درگیر کند.

شیخ طوسی

این معبر اسلامی بیان کرده است که تعبیر خواب تیراندازی بدین معنا می باشد که فرد متاهل دوباره ازدواج خواهد کرد و از همسر فعلی خود جدا خواهد شد. اگر فرد خواب بیننده در این جا زن باشد بدین معنا است که ظلم بسیار بزرگی در حق فرزند و شوهرش خواهد کرد.

تعبیر رویای لیلا برایت

لیلا برایت

این معبر غربی خواب های بسیاری را معنا کرده است و خواب هایی که معنا کرده به واقعیت ها شبیه هستند. برای تعبیر خواب تیراندازی سه معنا بیان کرده است که آن ها را یک به یک برایتان بررسی خواهیم کرد.

  • اگر فردی در رویای خود دیده باشد  که در حال تیر اندازی به سمت فردی دیگر می باشد بدین معنا است که دچار دردسر بزرگی خواهد شد.
  • اگر در رویای خود دیده اید که مورد اصابت تیر قرار گرفته اید نشانه این است که در کار های خود شکست خواهید خورد.
  • تیرباران شدن در رویا نشانه این است که در شغل و کار خود به پیشرفت بسیار بزرگی دست می یابید.

آنلی بیتون

  • اگر در رویای خود دیده اید که مورد اصابت تیر اندازی با تپانچه قرار دارید و ممکن است جان خود را از دست بدهد نشانه ای از این می باشد که دوستان شما رفتار بدی با شما دارند و خوبی شما را نمی خواهند.
  • شنیدن صدای تیر اندازی در رویا می تواند نشانه ای از این باشد که خودخواهی های همسرتان شما را آزار می دهد و ممکن است از او بیزار شوید.
  • اگر دیدید که واعظی به شما تیراندازی می کند نشانه این است که یکی از دوستان شما با شما بدرفتاری خواهد کرد و راه های دیگری را برای این که رو به روی شما بایستد پیدا خواهد کرد.

تعبیر رویا از دیدگاه آنلی بیتون

یونگ

سونگ روانشناس بسیار مطرح جهان می باشد که خواب ها را از منظر روانشناسی تعبیر می کند. در ادامه تعابیری که او برای تیراندازی بیان کرده است را برایتان بررسی می کنیم.

  • دیدن تیراندازی در رویا به این معنا می باشد که هدف مشخصی در زندگی خود دارید و برای این که بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید نیاز است تا برنامه ای درست بچینید.
  • شلیک کردن با اسلحه در رویا نشانه این است که شما یک احساس نهفته به نام تهاجم و خشم دارید و این احساس شما نسبت به یک فرد بسیار خاص است.
  • اگر در رویای شما فرد غریبه ای تیراندازی می کند به این معنا است که جنبه های ناشناخته ای در زندگی شما وجود دارد که آن ها را درک نکرده اید و باید برای شناخت آن ها وقت بگذارید.
  • شلیک کردن به شما در خواب نشانه ای از این می باشد که با یک شخصی یک مسئله بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. در واقع این تجربه می تواند به شما نشان دهد که قربانی یک موضوعی شده اید.

کتاب سرزمین رویاها

این کتاب نیز برخلاف بسیاری از خواب ها یک تعبیر برای خواب تیراندازی در نظر گرفته است و آن هم این است که اگر شما در رویای خود یک تیر شلیک کنید بدین معنا می باشد که ناکامی های شدیدی را تجربه خواهید کرد.

کتاب بانک جامع تعبیر خواب

این کتاب هم چند تعبیر برای این خواب دارد که عبارتند از :

  • تیراندازی با تفنگ در خواب و خارج نشدن گلوله از آن نشانه این است که فرزند شما دختر می باشد.
  • اگر به سمت افرادی که مرده اند شلیک می کنید در صورتی که آن ها را می شناسید بدین معنا می باشد که آرزوها و رویاهایی که در سر دارید به تحقق نمی رسند.
  • اگر فردی که مرده است دست به تیراندازی کردن می زند بدین معنا است که در تصمیمات خود دچار تردید خواهید شد.

تعبیر خواب تیراندازی

خواب دیدن و تعبیر درست آن می تواند به شما کمک کند و اگر نتوانید این کار را به درستی انجام دهید قطعا مشکلاتی برایتان ایجاد خواهد شد. بهتر است برای تعبیر کردن خواب های خود از یک فرد دانا در این زمینه کمک بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *