دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایده های جذاب ساخت تاج با فوم برای کودکان

  • شقایق ایران دوست
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب شما را با مواد لازم و الگو های ساخت تاج با فوم آشنا می کنیم. برای این که ایده های خلاقانه ای بگیرید بهتر است تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

تاج های فومی یکی از بهترین و زیباترین تاج هایی می باشد که شما می توانید برای کودکان خود آن ها را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که ساخت تاج با فوم بسیار راحت می باشد و شما می توانید به راحتی و با استفاده از یک الگوی ساده تاج های زیبایی را بساید.

ساخت تاج با فوم

ساخت تاج با فوم در خانه

ساخت تاج های فومی می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد و شما به راحتی می توانید در خانه این تاج ها را تهیه کنید. این کار شما باعث می شود تا خلاقیت های کودک شما بیش تر شود.

وسایل لازم برای ساختن تاج

برای این که تاج های فومی را تهیه کنید نیاز است تا یک سری وسایل را از قبل تهیه کنید. این وسایل عبارتند از:

  • فوم با رنگ های متفاوت
  • مقوای رنگی
  • کاغذ A4
  • مداد رنگی
  • ماژیک
  • چسب
  • مواد تزیینی
  • نوار کشی

در نظر داشته باشید که کشیدن شکل و طرح تاج بسیار راحت است و شما می توانید تاج ها را با شکل های بسیار متفاوتی برای کودک خود تهیه کنید. در ادامه چند مدل تاج فوی شکل زیبا را برای شما آورده ایم که در تهیه ان ها از وسایل مختلفی استفاده شده است. شما می توانید به دلخواه و انتخاب خود، آن ها را به راحتی برای کودک خود تهیه کنید.

تاج با فوم و روش تهیه آن

  •  آرون گروپس

تاج فومی و روش ساخت آن

تاج برای یک سالگی کودک با فوم

تاج های زیبا با فوم

تزیین تاج فومی در خانه

ساخت تاج با فوم

چگونه در خانه با استفاده از فوم تاج های زیبا بسازیم؟

ساخت تاج با فوم

تاج های زیبا با فوم

مدل تاج های فومی زیبا

تاج فومی معمولا برای مهد کودک ها استفاده می شود و کودکان در مهد کودک آن ها را با عنوان کاردستی تهیه می کنند. معمولا مدل های بسیار زیادی از این تاج ها وجود دارد که شما می توانید آن ها را با توجه به شکلی که دارند تهیه کنید و برای این کار نیاز است تا ابتدا بر روی یک مقوا و یا کاغذ شکل تاج را کشیده و در ادامه شکل آن ها را روی فوم منتقل کرده و با استفاده از قیچی آن ها ببرید و تزیین کنید. در ادامه مدل های جدید تری از این تاج ها را برایتان آورده ایم که می توانید از آن ها ایده بگیرید.

لازم به ذکر است که تاج های فومی برای کودکان کم سن و سال تر بسیار مناسب می باشد، زیرا مواد بسیار خطرناکی ندارد و می تواند آن ها را از خطر محافظت نماید.

تاج هندوانه ای جذاب با فوم

تاج فومی

تاج زیبا با فوم

تاج با فوم

تاج های زیبا با فوم

قشنگ ترین مدل های تاج- با فوم

ساخت تاج با فوم

ساخت تاج با فوم

ساخت کاردستی با فوم

درست کردن تاج های زیبا با فوم

تاج های زیبای فومی برای کودکان

ساخت تاج با فوم

در پایان می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده درست کردن تاج گل سر و ساخت کلاه کاغذی را مشاهده کنید و اطلاعات خود را در این زمینه ها افزایش داده و در خانه سرگرمی های خوبی را برای خود و کودکتان ایجاد کنید تا بتوانید خلاقیت های او را تا حدودی افزایش داده و یا بهبود بخشید. در واقع این کارها می تواند بر رشد ذهنی کودک شما تاثیرات بسیاری داشته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *