دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تصویری ساخت کاردستی با کاموا جدید و زیبا + تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

ایده ایی جدید و زیبا برای استفاده از کامواهای موجود در منزل و ساخت کاردستی با کاموا با روشی ساده و زیبا که از این کاردستی جالب به عنوان وسایل تزیینی و دکوری نیز میتوان استفاده کرد. نحوه ساخت این کاردستی و تصاویر آن را در ادامه مشاهده فرمایید.

ساخت وسایل دست ساز با کاموا ایده جدید و متفاوتی است که به راحتی در منزل و با کامواهای باقی مانده از فصل زمستان می توان آن را تهیه کرد و برای انجام انواع تزیینات و به عنوان دکوری از این وسایل دست ساز زیبا استفاده کرد. در ادامه به آموزش کامل ساخت انواع کاردستی با کاموا می پردازیم. تا پایان همراهمان باشید.

نحوه ساخت کاردستی با کاموا متفاوت و جدید:

یکی از انواع وسایل دست ساز با کاموا که امروز آموزش و نحوه ساختش را در نظر گرفتیم مربوط به تهیه نوعی آویز تزیینی برای منزل با کاموا است که به راحتی و با وسایل محدود ساخته می شود و کاربرد های زیادی در تزیینات دارد. این آموزش جذاب و دوست داشتنی را در ادامه به صورت مرحله به مرحله مشاهده فرمایید.

مواد لازم برای ساخت کاردستی :

  • کاموا در رنگ های دلخواه
  • چسب چوب بی رنگ
  • بادکنک به تعداد لازم
  • مقداری آب

مدل کاردستی

آماده کردن وسایل مورد نیاز:

برای شروع ساخت کاردستی مقداری چسب چوب بی رنگ را داخل ظرفی بریزید و با کمی آب آن را رقیق کنید. مقدار آب حدود یک سوم چسب باشد کافی است اما این میزان بستگی به غلظت چسب چوب دارد. بعد از آماده  کردن چسب، بادکنک را به اندازه دلخواه باد کنید و با نخ محکم ببندید.

ساخت کاردستی

خیس کردن کاموا ها:

در این مرحله از ساخت کاردستی کاموای مورد نظر را داخل ظرف حاوی چسب چوب و آب قرار دهید تا کاموا کاملا خیس بخورد.

کاردستی جدید

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

پیچیدن کاموا به دور بادکنک:

کامواهای خیس را به آرامی اطراف بادکنک بپیچید، برای این کار می توانید از خطوط مورب و درهم استفاده کنید. البته نوع پیچیدن کامواها کاملا سلیقه ایی  است و می توانید طرح دلخواه را اجرا کنید. این کار را تا پر شدن بادکنک ادامه دهید و بعد کاموا را قطع کنید.

کاردستی جدیدکاردستی جدید

آماده شدن بادکنک:

در این مرحله از ساخت کاردستی، روی کامواها را به آهستگی چسب چوب بزنید. این کار کمک می کند همه قسمت های کاموا به چسب آغشته شوند.

کاردستی یا بادکنک و کاموا

خشک کردن بادکنک:

بادکنک ها را در مکان مناسبی قرار دهید تا کاملا خشک شود و بعد از اطمینان از خشک شدن کامل کامواها، بادکنک را بترکانید. (خشک شدن کامواها حدود یک یا دو روز طول می کشد)

کاردستی یا بادکنک و کاموا

تزیین کاردستی:

بعد از ترکاندن بادکنک، تکه های آن را خیلی آرام خارج کنید، اگر موقع خارج کردن فرم اصلی کارستی کمی نامرتب شد نگران نشوید، به آهستگی با کمک دست آن را مرتب کنید.

ساخت کاردستی جدید

از این کاردستی زیبا و جالب به تعداد دلخواه و در رنگ های متفاوت آماده کنید و برای تزیینات مختلف به کار ببرید.

آموزش کاردستی

در ادامه چند کاربرد متفاوت این کاردستی جدید را مشاهده می کنید که با تغییر سایز بادکنک، هر یک از این کاردستی ها را می توانید تهیه کنید و به عنوان آویز تزیینی و دکوری به شکل های مختلف و با ایده های جدید مورد استفاده قرار دهید.

کاردستی با کاموا

کاردستی

کاردستی

کاردستی

کاردستی با کاموا

انواع کارهای دست ساز کودکانه با کاموا

کاردستی ها از جمله کارهای مهیج و در عین حال سرگرم کننده برای بچه ها می باشند و با در اختیار قرار دادن وسایل متعدد و ساده می توان کودکان را تشویق به درست کردن انواع کاردستی کرد و خلاقیت آنان را در این زمینه بالا برد تا ضمن لذت بردن از انجام این کار، بهره هوشی خود و همچنین قدرت تجسم سازی و تصویر سازی خود وسایل دست ساز مورد علاقه شان را بسازند.

یکی از این وسایل کامواهای رنگارنگ می باشد که در بخش بالا با یک مدل ساخت کاردستی با این وسیله در دسترس و ساده آشنا شدید. در ادامه این بخش قصد داریم نمونه های زیبای از کاردستی های کاموایی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم تا با کمک کودک عزیز و دلبند خود این کاردستی های کودکانه آسان و دوست داشتنی را بسازید. خواهشمندیم تا پایان همراه ما باشید و از این کاردستی های زیبا دیدن نمایید.

جدیدترین کاردستی با کاموا

کاردستی جدید با کامواهای رنگی

کاردستی جذاب با کامواهای رنگی

کاردستی متفاوت با کامواهای رنگی

کاردستی شیک با کامواهای رنگی

کاردستی ایده آل با کامواهای رنگی

قشنگ ترین کاردستی با کاموا

کاردستی فوق العاده با کامواهای رنگی

کاردستی هنرمندانه با کامواهای رنگی

کاردستی خلاقانه با کامواهای رنگی

مدل زیبای کاردستی کاموایی

مدل جالب کاردستی کاموایی

جذاب ترین کاردستی با کاموا

مدل متفاوت کاردستی کاموایی

مدل بی نظیر کاردستی کاموایی

مدل خاص کاردستی کاموایی

ساده ترین کاردستی با کاموا

مدل دیدنی کاردستی کاموایی

امیدواریم از آموزش ساخت کاردستی با کامواهای رنگارنگ لذت برده باشید و از این ایده جدید و کاربردی در تزیینات منزل و ساخت انواع کاردستی و دکوری استفاده کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *