دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل شال و کلاه دخترانه با طرح های بافتنی بسیار شیک

  • ندا خوشرو
  • ۶ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

شال و کلاه دخترانه از انواع بافتنی هایی است که در روز های سرد و برفی مورد استفاده قرار می گیرد, در ادامه این مطلب جدیدترین طرح های مدل شال و کلاه دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل شال و کلاه دخترانه در انواع مدل های متنوع ساده و طرح دار بافته می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری و رنگ پوست خود کلاه و شال بافتنی مناسبی را برای فصل زمستان تهیه کنید.

شال و کلاه بافتنی مانند سایر لباس های بافتنی بر روی زیبایی و جذابیت چهره شما تاثیرگذار است و اگر می خواهید با چهره ای متفاوت و زیبا در هر مکانی حضور پیدا کنید بهتر است که در هنگام انتخاب طرح و رنگ شال و کلاه بافتنی دخترانه، حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

مدل شال و کلاه ساده دخترانه

مدل شال و کلاه دخترانه با طرح های زیبا و متنوع

مدل لباس های بافتنی از زمان های گذشته تاکنون همیشه مورد توجه بسیاری از افراد در هر رده سنی بوده اند و یکی از طرح های این مدل لباس ها که بسیار پرطرفدار و محبوب است مدل شال و کلاه می باشد

کلاه و شال در انواع طرح های ساده و با رنگ های مختلف بافته می شود و این مدل کلاه و شال ها امروزه توجه بسیاری از دختران شیک پوش را به سوی خود جلب کرده اند.

مدل شال و کلاه ساده دخترانه شال و کلاه دخترانه زیبامدل کلاه و شال مدل شال و کلاه دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال مدل های شیک و متنوع کلاه و شال
در بافت برخی از کلاه و شال ها از وسایل تزیینی مانند گل و پاپیون های بافتنی زیبا و …. استفاده می شود که این مدل کلاه و شال ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل شال و کلاه دخترانه زیبا مدل های شیک و زیبا شال و کلاه مدل های شال و کلاه دخترانه مدل های زیبا و شیک کلاه و شال کلاه و شال دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برخی از کلاه و شال های مخصوص دختران نیز با ترکیب دو یا چند رنگ کاموا بافته می شوند که طرح و بافت کلاه و شال با این مدل ها زیبا و جذاب می شود.

کلاه و شال دخترانه مدل شال و کلاه دخترانه

طرح های شال و کلاه بچه گانه با مدل های فانتزی و متنوع

مدل کلاه و شال بافتنی یکی از انواع لباس های بافتنی است که می تواند از بچه ها به خوبی در برابر سرما محافظت کند. کلاه و شال های بچه گانه با انواع طرح های بافتنی فانتزی و عروسکی بافته می شوند و اگر کودک شما به مرحله ای رسیده است که می تواند برای طرح و مدل لباس های خود تصمیم گیری کند بهتر است که در هنگام انتخاب طرح کلاه و شال از نظر و سلیقه فرزندتان استفاده کنید.

مدل شال و کلاه به گانه دخترانه مدل های زیبا و متنوع شال و کلاه طرح های شیک و متنوع شال و کلاه مدل شال و کلاه دخترانه بچه گانه مدل های شال و کلاه دخترانه

رنگ لباس بر روی روحیه کودکان تاثیرگذار است بنابراین بهتر است که برای لباس های مختلف کودک خود ازجمله کلاه و شال از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید.

مدل شال و کلاه بچه گانه با طرح های عروسکی مدل های شیک و متنوع شال و کلاه مدل های زیبا و متنوع شال و کلاه دخترانه مدل شال و کلاه زیبا شال و کلاه دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال شال و کلاه دخترانه بچه گانه طرح های متنوع و زیبا کلاه و شال

جدیدترین ست شال و کلاه بافت دخترانه

با شروع فصل سرما استفاده از انواع لباسهای بافت از جمله کلاه و شالگردن، مدل دستکش بافتنی، جوراب بافت و … رواج زیادی پیدا می کنند، امروزه لباسهای بافت در انواع ماشینی و دستی با جدیدترین و زیباترین طراحی ها بافته و تولید می شوند که هر کسی با توجه به سلیقه اش می توانید بهترین و مناسب ترین مدل آن را انتخاب نماید و استایل زمستانی فوق العاده جذاب و زیبای داشته باشد. در ادامه تصاویر بالا مدلهای جدیدتری از انواع کلاه و شال بافت دخترونه قرار داده ایم که امیدوارم مورد توجهتان قرار بگیرند.

مدل شالگردن و کلاه دخترونه

هنر بافتنی در بین بانوان ایرانی بسیار رایج بوده و از طرفدارن زیادی برخوردار است و امروزه مدل بافتهای بسیار زیبا و متنوعی برای انجام این کار وجود دارد، حال در صورتی که با این هنر زیبا آشنایی دارد و علاقمندید تا برخی لباسهای بافتنی مثل کلاه و شالگردن، دستکش و غیره را خودتان ببافید، می توانید با مشاهده مدلهای مختلف آن، بافتنی های زمستانی و پاییزی زیبایی ببافید، در این بخش تصاویری دیگر از انواع ست کلاه و شالگردن بافت دخترونه مُد روز و زیبا با طرح های پیچ، منگوله دار، مدل شل و … را می توانید ببینید و از آنها برای بافتنی های زیبای خود الهام بگیرید.

مدل شالگردن و کلاه دخترانه

مدلهای شالگردن و کلاه دخترونه

مدلی از شال و کلاه دخترونه

مدلی زیبا از شال و کلاه دخترونه

تصاویری از مدل شال و کلاه دخترونه

مدل جذاب شال و کلاه دخترونه

مدل شیک شال و کلاه دخترونه

انواع مدل شال و کلاه دخترونه

مدل زیبای شال و کلاه دخترونه

جدیدترین مدل شال و کلاه دخترونه

مدل شال و کلاه دخترانه جدید

مدل شال و کلاه دخترونه جذاب

مدل شال و کلاه دخترونه شیک

مدل شال و کلاه دخترانه و بچگانه

مدل شال و کلاه دخترونه زیبا

مدل شال و کلاه دخترونه جدید

مدل شال و کلاه دخترونه بافت

مدل شال و کلاه دخترانه بافتنی

در این بخش از دنیای مد زیباترین و شیکترین طرح های مدل شال و کلاه دخترانه را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از این طرح های بافتنی جذاب و متفاوت کلاه و شال زیبایی را انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *