دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با قوانین هتل های ترکیه و شرایط رزرو

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

قوانین هتل های کشور ترکیه ممکن است با ایران دارای تشابهاتی و تفاوت هایی باشد. در این کشور برای اقامت زن و مرد عقدنامه دریافت نمی شود، همچنین برای کودکان زیر دو سال نیز به صورت رایگان است. این کشور دارای قوانین هتلداری دیگری بوده که در ادامه مطالعه می کنید.

ترکیه یکی از مهم ترین کشورهای توریستی در سال های اخیر بوده به همین دلیل در این سال ها امکانات متعددی برای گردشگران در این کشور در نظر گرفته شده است. هتل های متنوع با امکاناتی در سطح های متعدد موجب شده تا شرایط برای مسافران در این مناطق راحت تر باشد. جالب است بدانید قوانین هتل های ترکیه ویژه بوده و امتیازات خوبی برای گردشگران دارد.

پذیرش در هتل های ترکیه

مهم ترین قوانین هتل های ترکیه

هتل های این کشور در راستای خدمت رسانی به گردشگران و در جهت قوانین هتلداری دارای اصولی بوده که موجب حفظ امنیت و آرامش بهتر برای گردشگران است. اغلب این قوانین مطابق با قوانین هتلداری می باشد و چندان نگران کننده نیست. در عین حال برخی از این قوانین نیز می توانند خاص باشند و ضرورت دارند. در ادامه با این قوانین بیشتر آشنا می شوید و هزینه سفر به ترکیه را برآورد خواهید کرد.

مقررات هتل های ترکیه

مقررات مشترک هتلداری ترکیه:

بسیاری از این قوانین در اغلب هتل ها و اقامتگاه یکسان بوده و جزو قوانین هتلداری محسوب می شوند. به عنوان در اغلب این هتل ها باید از پیش، روز اقامت خود را رزرو کنید. برای این منظور هزینه حداقل یک شب اقامت در این هتل ها از شما گرفته می شود. در صورتی که قصد لغو رزرو داشته باشید، مبلغی از پیش پرداخت شما کسر خواهد شد.

قوانین هتل های ترکیه

  • اقامت برای کودکان زیر دو سال در اکثر هتل ها رایگان است. برای کودکان بالای ۲ سال تا ۶ سال نیز قوانین مختلفی در نظر گرفته می شود و گاهی رایگان می باشد.
  • هزینه اقامت کودکان یا رایگان است و یا نیمه بها در نظر گرفته می شود.
  • قوانین تخلیه اتاق نیز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بعدازظهر روز بعد می باشد.

قانون در هتل های ترکیه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اقامت برای زن و مردن در ترکیه:

همانطور که می دانید، یکی از قوانین اصلی هتلداری در ایران، نسبت هایی است که افراد با یکدیگر دارند، اما در کشورهای دیگر این قانون وجود ندارد. شما بدون داشتن عقدنامه می توانید برای اقامت در این هتل ها اقدام کنید. طبق این قوانین اتاق های دو نفره با قوانین زیر به ارائه می شود:

  • اتاق های توئین با دو تخت مجزا
  • اتاق ها دبل با تخت های دو نفره

قانون های هتل های ترکیه

معرفی انواع هتل ها:

همانطور که می دانید کشور ترکیه دارای هتل های مختلفی است، بنابراین قوانین هتل های ترکیه نیز می تواند ویژه باشد. یعنی ممکن است، هر یک از هتل ها قوانین خاص خود را نیز داشته باشند. شما برای انتخاب هتل مورد نظر خود با انواع امکانات می توانید آن را بر اساس ستاره ها انتخاب نمایید. مهمان پذیر و مسافرخانه ها نیز در این کشور مکان مناسبی برای اقامت خواهند بود.

هتل های بی ستاره که سوئیت های شخصی نیز هستند، در این کشور برای شما عزیزان خدمات اقامتی ارائه می دهند. شما در سفر به ترکیه می توانید تجربه های جذابی داشته باشید و در صورت تمایل می توانید در لینک با دیدنی های استانبول که یکی از شهرهای توریستی است، آشنا شوید. همچنین می توانید سیر تا پیاز سفر به ترکیه را مطالعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *