دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی کفش های مناسب شلوار جین

  • شقایق ایران دوست
  • ۷ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قرار است انواع مختلفی از کفش های مناسب شلوار جین را برایتان بررسی کنیم و نکاتی مهم آن ها را در حین بررسی برایتان بیان خواهیم کرد.

یکی از دغدغه های افراد این است که چه کفشی را می توانند با جین ها ست کنند و استایل بهتری برای خود بسازند. امروزه جین ها با رنگ های متنوعی ساخته می شوند و همین امر می تواند راحتی ست کردن کفش ها را از شما بگیرد. برای پیدا کردن کفش های مناسب شلوار جین همراه ما باشید تا آن ها را برایتان بررسی کنیم.

کفش های مناسب شلوار جین

کفش های مناسب شلوار جین

همانطور که می دانید پوشیدن شلوار تنگ برای همه افراد توصیه نمی شود زیرا این شلوار ها می توانند عوارض بسیار زیادی با خود به همراه داشته باشند با این حال اگر انتخاب شما شلوار جین می باشد می توانید چهار مدل کفش متفاوت را با آن ها ست کنید. این چهار مدل کفش را برایتان در ادامه بررسی خواهیم کرد. در واقع برای این که بتوانید کفش های متناسب با جین پیدا کنید باید به چند نکته ساده توجه کنید و این نکات عبارت اند از :

  • نوع سبک انتخابی
  • انتخاب نوع جین متناسب با هیکل

کفش رسمی

یکی از انتخاب هایی که دارید این است که به همراه شلوار جین از کفش های رسمی استفاده کنید. این سبک بسیار هوشمندانه و مدرن می باشد و می تواند منجر به بهبود استایل شما شود. برای استفاده از این کفش ها با شلوار جین باید به چند نکته ساده دقت کنید که در ادامه آن ها را برایتان بیان می کنیم.

  1. از جین های رسمی استفاده کنید زیرا استفاده از کفش های رسمی با شلوار هایی که دارای پارگی هستند و یا سنگشور شده می باشند جلوه خوبی ندارد.
  2. حتما سعی کنید از شلوار لی های قد ۹۰ استفاده کنید و یا شلوار های خود را تا بزنید زیرا قرار گیری شلوار روی کفش های رسمی نیز جلوه خوبی به استایل شما نمی دهد.
  3. در کنار استفاده از این دو مورد می توانید از یک کت اسپرت نیز کمک بگیرید تا ظاهر شما رسمی تر شده و بتوانید ظاهر بهتری برای خود بسازید.

کفش های کالج با جین

کفش نیمه اسپرت

معمولا بسیاری از افراد کفش های نیمه اسپرت را با نام کالج می شناسند. استفاده از کالج ها به همراه شلوار لی بسیار جذاب می شود و می تواند برای شما ظاهری بسیار متفاوت تر بسازد. اگر از تیپ های اسپرت خوشتان می آید و نمی توانید کفش های کتانی بپوشید می توانید از این کفش ها کمک بگیرید. برای این که استایل جذاب تری داشته باشید به همراه استفاده از کفش های کالج بهتر است از شلوار های تنگ و ساده استفاده کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کفش اسپرت

رایج ترین و پر کاربرد ترین کفش هایی که به همراه شلوار جین به کار می رود کفش های اسپرت می باشد. کتانی ها معمولا کفش های مناسب شلوار جین به حساب می آیند و شما می توانید به همراه آن ها از انواع متفاوتی از کفش ها کمک بگیرید. به همراه کفش های کتانی می توانید از جین های زاپ دار، سنگشور شده، جذب و جین های دمپا استفاده کنید. تنها نکته مهمی که باید در اینجا رعایت شود این است که رنگ کتانی خود را متناسب با شلوار جین خود انتخاب کنید.

نیم بوت ها

نیم بوت ها به همراه شلوار جین ها بهترین گزینه ای می باشد که شما می توانید برای استایل زمستانی و یا پاییزه خود از آن استفاده کنید. برای این که بتوانید کفش های خود را با شلوار جین ست کنید قدرت انتخاب بالا تری خواهید داشت و می توانید از هر نوع شلواری که دوست دارید استفاده کنید و تنها کافی است یک نکته را در این میان رعایت کنید و آن هم این است که شلوار لی شما نباید روی بوت هایتان را بپوشاند و بهتر است از شلوار لی های کوتاه برای این استایل خود کمک بگیرید.

نیم بوت و شلوار لی استایل جذابی برایتان می سازد.

در ادامه می توانید سایر مطالبی که در زمینه دنیای مد نوشته شده است را مانند ست بوت و شلوار جین و اصول تا زدن شلوار جین با کلیک بر روی لینک های داده شده مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *