دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ست بوت و شلوار جین مخصوص شیک پوش ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مدل هایی از ست بوت و شلوار جین مخصوص آقایان امروزی و مشکل پسند را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایلی متفاوت و جذاب برای روزهای پاییزی و زمستانی داشته باشید.

بوت و شلوار لی از انواع پوشش های مناسب برای روزهای سرد سال می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید بهتر است با ایده گرفتن از مدل های ست بوت و شلوار جین استایلی متفاوت را برای خود بسازید.

مدل های ست بوت و شلوار جین مخصوص افراد شیک پوش

بوت و نیم بوت را می توان با شلوار لی راسته و تنگ و دمپا ست نمایید که انتخاب این ست لباس به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد. در ادامه مدل هایی از ست شلوار لی با بوت را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تغییرات مثبتی را در تیپ و ظاهر خود ایجاد نمایید.

ست شلوار جین رنگ تیره با نیم بوت مردانه

مدلهای بوت و نیم بوت با شلوار لی زنانه

ست شلوار لی با بوت یکی از زیباترین گزینه ها برای روزهای سرد زمستان و پاییز به شمار می رود و بهتر است شما با اصول ست کردن بوت با شلوار آشنا باشید تا استایل تان متفاوت و خاص تر به نظر برسد.

اگر تمایل دارید استایلی رسمی تر داشته باشید بهتر است بوتی را انتخاب نمایید که مقداری پاشنه داشته باشد تا قدتان بلندتر به نظر برسد. هیچوقت شلوارتان را روی بوت های خیلی بلند نیاورید زیرا در این صورت استایل تان نامطلوب به نظر می رسد و اگر شلوارتان مقداری بلند است و از نیم بوت در پوشش تان استفاده کرده اید می توانید شلوار را مقداری تا بزنید. اگر تمایل دارید از شلوار دمپا لی در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است بوت را از بین مدل های پاشنه دار انتخاب کنید. اگر تمایل دارید لاغرتر به نظر برسید بهتر است مچ پاهایتان را به نمایش بگذارید.

بوت های دخترانه و زنانه در انواع مدل های بدون بند و بند دار و زیپ دار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است از بوت بند دار در پوشش تان استفاده نمایید. بوت زیپ دار و پاشنه بلند نیز برای خانم هایی که تمایل دارند تیپی متفاوت تر داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

شلوار جین و بوت ست شلوار لی اسپرت با بوت مدلهای ست شلوار لی با بوت مدل ست شلوار آبی روشن با بوت مشکی مدل ست شلوار جین با بوت مشکی رنگ ست شلوار جین زاپ دار با بوت مدلهای ست شلوار لی تیره با قهوه ای روشن مدل ست شلوار جین رنگ تیره با بوت نقره ای مدلهای ست شلوار با بوت ست شلوار جین جذاب با بوت ست شلوار با بوت مشکی مدل ست شلوار جین با بوت خاص ست شلوار جین آبی تیره با بوت قهوه ای ست شلوار آبی با بوت خاص و زیبا ست بوت و شلوار برای افراد خوش سلیقه ست شلوار مشکی با بوت قهوه ای رنگ مدل ست شلوار خاص زنانه با بوت ست شلوار رنگ تیره با بوت قهوه ای روشن

  •  آرون گروپس

مدلهای بوت و نیم بوت با شلوار لی مردانه

اگر شما تمایل دارید استایلی ساده داشته باشید بهتر است از شلوار لی و بوت در پوشش خود استفاده نمایید. با پوشیدن شلوار لی رنگ تیره و بوت رسمی استایلی مردانه تر خواهید داشت که در صورت استفاده از این ست بهتر است کت چرم و پیراهن زمستانه بپوشید. اگر تمایل دارید استایل کژوال داشته باشید بهتر است از هودی یا سویشرت به همراه شلوار جین و نیم بوت در پوشش تان استفاده نمایید.

برخی از آقایان پاچه شلوارشان را درون بوت قرار می دهند که بهتر است در صورت تمایل به انجام این کار از شلوار راسته در پوشش تان استفاده نمایید سپس پاچه های شلوار را درون بوت قرار بدهید همچنین می توانید شلوار کوتاه تری که مماس با بلندی بوت تان است را برای پوشیدن انتخاب کنید.

ست شلوار جین رنگ تیره با نیم بوت مردانه ست شلوار جین با بوت اسپرت ست شلوار جین رنگ تیره با نیم بوت مردانه مدل شلوار و نیم بوت ست با شلوار جین ست با شلوار جین مخصوص آقایان شیک پوش ست لباس مردانه اسپرت مدلهای ست با شلوار جین ست شلوار رنگ تیره با بوت ست نیم بوت قهوه ای با شلوار جین سفید مدل ست شلوار مشکی با نیم بوت برای آقایان خاص ست شلوار با بوت مردانه مدل های ست شلوار جین با نیم بوت مخصوص آقایان خوش سلیقه مدل ست شلوار جین با بوت مردانه رنگ روشن ست شلوار لی با نیم بوت قهوه ای تیره ست شلوار جین برای آقایان ست شلوار جین مشکی با نیم بوت پسرانه

در این مطلب با انواع مدل ست بوت با شلوار لی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *