دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اصول تا زدن شلوار جین و فوت و فن های آن

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با اصول تا زدن شلوار جین مخصوص خانم ها و آقایان شیک پوش آشنا خواهید شد که امیدواریم با توجه به روش های ذکر شده بتوانید تغییراتی متفاوت را در طرح شلوار خود ایجاد کنید.

اغلب افراد همواره به دنبال راهی ساده برای شیک پوش به نظر رسیدن می باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است به کمک ترفندهایی ساده نظیر اصول تا زدن شلوار جین و … در استایل خود تغییراتی مثبت را ایجاد کنید.

اصول تا زدن شلوار جین با روش های مختلف

تا زدن پاچه شلوار لی یکی از ساده ترین روش ها برای بخشیدن جلوه ای جدید به یک استایل قدیمی است و شما می توانید با این کار طرح و رنگ کفش هایتان را به نمایش بگذارید همچنین اگر شلوارتان بلند است می توانید از این طریق پاچه های شلوار را کوتاه تر کنید. در ادامه با نحوه زدن تا زدن شلوار لی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم با روش های ذکر شده بتوانید در استایل خود تغییرات کاربردی را ایجاد کنید.

نحوه تا زدن شلوار جین

سه روش آسان برای تا زدن شلوار لی

قسمت پایینی شلوار جین را می توانید به صورت تای ساده و تای دوگانه و تای پیچشی تا بزنید که هر یک از این روش ها دارای اصول خاص خود هستند.

نحوه تا زدن شلوار لی

۱. تای ساده

این روش یکی از ساده ترین روش ها است و با انواع طرح های شلوار جین تطابق پذیر است. برای تا زدن قسمت پایینی شلوار لی ابتدا یک نقطه حدود یک یا دو اینچ بالاتر از قسمت پایینی پاچه را انتخاب نمایید سپس شلوار جین را یک بار و به کمک انگشت شست از مچ به سمت قسمت بالا تا بزنید. اطمینان حاصل کنید که میزان تا زدن پاچه ها برای هر دو تا پای شما یکسان می باشد همچنین از این مدل تا برای شلوارهای جذب و چسبان استفاده می شود.

نحوه تا زدن شلوار لی تای ساده

  •  آرون گروپس

۲. تای دوگانه

تای دوگانه به این شکل می باشد که باید تای اول را فقط از روی لبه دوخته شده انتهای پارچه به سمت بالا بزنید که این تای اولیه کم است سپس شلوار جین را دوباره به سمت بالا تا بزنید تا تکه ای ضخیم تر ایجاد گردد. مقداری که تمایل دارید تا بزنید بستگی به طول شلوار و قد شما دارد. حالت تای دوگانه علاوه بر این برای شلوار راسته مناسب می باشد. این مدل تا را می توانید با کفش های اسپرت و کتانی ست کنید.

مدل تای دوگانه

نحوه تا زدن شلوار جین با روش های متنوع

۳. تای پیچشی

اگر تمایل دارید قسمت پایین شلوارتان تنگ تر شود این مدل تا می تواند برایتان انتخابی مناسب باشد. از تای پیچشی می توانید برای شلوارها با پاچه های نسبتا گشاد استفاده نمایید. برای تا زدن پایین شلوار به کمک این مدل ابتدا پایین شلوار را به یک طرف و به سمت بیرون بکشید و پارچه اضافه را روی خود شلوار به صورت برگردان تا بزنید. با نگه داشتن این تا دهانه شلوار را یک بار به سمت بالا تا بزنید تا شکل قبلی در جای خودش ثابت شود سپس این تا را بیش از یک بار دیگر تکرار نمایید. توجه داشته باشید که پاچه شلوار را باید در صورت امکان محکم و به نزدیک به پا نگه دارید و این مدل تا برای شلوارهایی که دارای جنسی ضخیم هستند انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین تا باید روی مچ قرار بگیرد.

اصول تا زدن شلوار جین اصول تا زدن شلوار جین با روش های مختلف

نکاتی برای تا زدن شلوار لی

  1. شلوارهایی که گشاد هستند را نباید تا بزنید.
  2. اگر از تا زدن بیش از یک بار استفاده می کنید نباید ارتفاع آن را زیاد در نظر بگیرید زیرا ظاهر شلوار ناخوشایند می شود.
  3. تا شلوار را باید گونه ای بزنید که روی شلوار نیفتد بلکه باید تای شلوار روی مچ یا مقدار بالاتر قرار بگیرد.

اصول تا زدن شلوار جین با روش های مختلف

در این مطلب نحوه تا زدن شلوار جین را به شما آموزش دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *