دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۰ مدل دامن چهارخانه بچه گانه در رنگ های زیبا و شاد

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و خاص از انواع مدل دامن چهارخانه بچه گانه با طرح های متفاوت و زیبا برای شما دوستان گرامی تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

این روزها ویترین مغازه ها و بوتیک های مخصوص لباس کودک و به ویژه لباس های دختراته چشم ها را به خود جذب می کند و دیدن لباس های نوزاد رنگارنگ و بامزه باعث می شود احساس خوب و شور و ذوق در همه افراد ایجاد شود، همه دختران از سنین کودکی تمایل خیلی زیادی برای پوشیدن دامن دارند و وقتی که این دختر بچه های ناز و خوشگل دامن کوتاه می پوشند، شیرین تر و بامزه تر از همیشه می شوند. شاید به همین خاطر است که طراحان لباس، همیشه مدل های زیبا و متنوعی از دامن دخترانه بچه گانه رو طراحی و تولید می کنند تا استایل جذاب و ویژه ای برای دختر بچه ها ایجاد شود و دلنشین تر از همیشه به نظر بیایند. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و شیک از انواع مدل دامن چهارخانه بچه گانه با طرح های متفاوت برای شما دوستان عزیز تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

مدل دامن چهارخانه

مجموعه ای شیک و جدید از انواع دامن چهارخانه بچه گانه

پوشاک دخترانه از تنوع زیادی برخوردار هستند، اکثر لباس های مانند سرهمی، بلور، شلوار میان دختران و پسران کودک مشترک هستند در حالی که بعضی از انها از جمله دامن تنها در میان دختران محبوب هستند، دامن های بچه گانه در طرح و رنگ های زیادی تولید می شوند و قابل ست کردن با انواع ساپورت و بلوز آستین بلند هستند. خوب است بجای استفاده از شلوار ساده از دامن های رنگارنگ و فانتزی زیبا برای دختر بچه های خود خریداری نمایید تا بسیار دوست داشتنی و زیبا تر شوند، حتما در زمان خرید دامن برای فرزندتان سایز مناسب او را خریداری نمایید و دقت داشته باشید که کش آن حتما روی خط کمر باشد، دامن های با طرحهای ساده، چهارخانه، فانتزی و … با رنگ و طرح های مختلف وجود دارند که در ادامه مطلب جدیدترین مدل دامن های چهارخانه را در اختیار شما دوستان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دامنی زیبا برای دخترتان انتخاب کنید.

انواع دامن چهارخانه بچه گانه

نمونه دامن های زیبا بچه گانه

دامن چهارخانه بچه گانه

نمونه دامن های زیبا و شیک بچه گانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نمونه دامن بچه گانه

مدل دامن های زیبا بچه گانه

دامن چهارخانه بچه گانه زیبا و جدید

در دوخت دامن های دخترانه از انواع پارچه ها با طرح و جنس های گوناگون استفاده می شود و شما عزیزان می توانید دامن با طرح و رنگ ست یا متفاوتی را برای فرزند خود انتخاب نمایید. در برخی از دامن ها از تور و مدل های جذابی استفاده می شود که این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برخی دیگر از مدل های دامن ساده بچه گانه استفاده می نمایند.

بهترین دامن چهارخانه کودک

انواع دامن چهارخانه برای کودکان

نکاتی هنگام خرید دامن بچه گانه

رنگ دامن نکته بسیار مهمی است که باید به آن دقت کنید. از رنگ های شاد و زیبا در خرید دامن استفاده کنید. رنگ های سفید، صورتی، قرمز، آبی و … رنگ های مورد پسند دختر خانم ها می باشد که البته این مورد به سلیقه مادران نیز بستگی دارد.

اگر دختر بچه تان کوچک است، بهتر است مدل دامن های کوتاه را برای او انتخاب کنید، زیرا دامن های بلند دست و پا گیر هستند و مانع از حرکتش می شوند. هرچند در حال حاضر اغلب دامن ها کوتاه هستند ولی بهتر است دقت نمایید.

به جنس دامن حتما دقت داشته باشید، جنس های کتان، نخی، حریر، جین و … معمولا جنس های مورد استفاده در تولید دامن های دخترانه هستند. طبیعی است هرچه جنس دامن باکیفیت تر باشد، قیمت آن هم بالا می رود.

دامن های بچه گانه هم مانند دامن های زنانه در مدل های پلیسه، پر چین، کلوش، و از جنس های حریر، تور، جین، کتان، ساتن و …. دوخته می شود. که بسته به مدل ها و جنس های مختلف مورد نظرتان می توان در مدل های مجلسی، اسپرت و یا روزمره مورد استفاده قرار گیرند.

نمونه دامن های شیک و باحال بچه گانه

دامن چهارخانه بچه گانه جدید

نمونه هایی متنوع دامن بچه گانه

دامن بسیار زیبا چهارخانه

دامن چهارخانه بچه گانه زیبا و شیک

دامن زیبا بچه گانه سفید و سیاه

انواع متفاوت مدل دامن چهاخانه بچه گانه

مدل دامن جدید بچه گانه

مدل دامن های بسیار شیک و باحال بچه گانه

نمونه دامن های دیدنی و جذاب بچه گانه

نمونه دامن های جذاب و باحال دخترانه

نمونه دامن های شیک بچه گانه

نمونه دامن های بسیار خاص و جدید بچه گانه

انواع متنوع دامن بچه گانه

نمونه دامن های مختلف بچه گانه

انواع مختلف دامن چهارخانه بچه گانه

مدل دامن زیبا بچه گانه

نمونه دامن های جذاب و باحال بچه گانه

انواع جدید دامن چهارخانه بچه گانه

دامن چهارخانه آبی رنگ

انواع متنوع دامن چهارخانه بچه گانه

انواع شیک دامن چهارخانه بچه گانه

نمونه دامن های شیک مجلسی بچه گانه

سری اول مدل دامن چهارخانه بچه گانه

مدل بلوز دامن بچه گانه جدید

نمونه دامن و نیمه آستین بچه گانه

انواع متفاوت دامن چهارخانه بچه گانه

مدل های جذاب و باحال دامن بچه گانه

نمونه دامن زیبا و ذاب دخترانه

دامن چهارخانه مشکی و خردلی

مدل دامن بچه گانه با پیراهن سفید

مجموعه دامن چهارخانه بچه گانه

دامن چهارخانه جدید و دیدنی بچه گانه

سری جدید مدل دامن بچه گانه

در این مطلب از دنیای مد مجله سرگرمی آرگا، گلچینی جدید و خاص از انواع مدل دامن چهارخانه بچگانه بسیار شیک را ملاحظه نمودید. امیدواریم از تماشای این طرح های جذاب و زیبا لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین برای آشنایی با دیگر لباس های بچگانه از جمله مدل کت بچه گانه، لباس زمستانی نوزاد، کت سارافون بچه گانه، لباس بچگانه سفید و … بر رولینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *