دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استایل اسمارت کژوال و ویژگی های آن + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های استایل اسمارت کژوال زنانه و دخترانه را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از این سبک پوشش ها بتوانید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

امروزه اغلب افراد تمایل دارند از سبک پوششی خاص برای داشتن استایلی جذاب استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است در انتخاب استایل مورد نظرتان حساسیت لازم را به خرج دهید. استایل اسمارت کژوال از انواع سبک پوشش های متفاوت می باشد و شما می توانید با الگوبرداری از این سبک پوشش تغییرات مثبتی را تیپ و ظاهر خود ایجاد نمایید.

مدل استایل اسمارت کژوال مخصوص افراد شیک پوش

استایل های کژوال و اسمارت کژوال از انواع استایل های راحت و پرطرفدار در بین خانم ها و آقایان جوان می باشد و امروزه اغلب افراد تمایل دارند برای داشتن ظاهری جذاب و متفاوت از این سبک ها در پوشش خود استفاده نمایند. در مطالب قبلی مدل هایی از تیپ هنری زنانه و تیپ اورسایز را مشاهده کردید در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل های تیپ اسمارت کژوال را پیش رو خواهید داشت.

مدل های اسمارت کژوال برای خانم های شیک پوش

تیپ اسمارت کژوال زنانه و دخترانه

برای داشتن سبک پوشش کژوال باید حواس شما به آیتم های اصلی این تیپ ظاهری باشد. آیتم های اصلی در یک سبک پوشش عبارتند از :

  • کفش
  • کتانی ها
  • تیشرت
  • شلوار
  • مانتو
  • هودی
  • شال ساده
  • لباس با رنگ خنثی و …

توجه داشته باشید که شما می توانید با برای ساختن این سبک پوشش دو یا سه آیتم را انتخاب کنید و بهتر است سعی کنید که در در بین آیتم های انتخابی تان تعادل را هم برقرار کنید. اگر شلوار و کفش هایتان را ساده انتخاب کرده اید بهتر است تیشرت و پیراهن یا مانتو و … را طرح دار و رنگی انتخاب کنید همچنین اگر از شال و روسری ساده در پوشش تان استفاده می کنید بهتر است کیف یا سایر اکسسوری هایتان را طرح دار انتخاب نمایید.

برای داشتن تیپ اسمارت کژوال باید دو آیتم از سبک پوشش کژوال را با یک لباس نیمه رسمی در پوشش تان ترکیب نمایید. این تیپ ظاهری برای حضور در کافه و دورهمی دوستانه و … مناسب می باشد. توجه داشته باشید که برای داشتن این سبک پوشش باید یک لباس و یک اکسسوری زنانه رنگ تیره داشته باشید.

طرح کفش هایتان را نیز می توانید از بین کفش های پاشنه بلاک و کفش پاشنه تخت و کفش Mules انتخاب کنید. در انتخاب طرح و رنگ کیف نیز دقت داشته باشید زیرا تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری شما دارد. کیف دستی معمولی و کیف خمره ای از انواع کیف های مناسب برای تیپ اسمارت کژوال هستند و اگر شما در پوشش تان از کیف و کفش تزیین شده استفاده می کنید باید ساعت مچی و سایر اکسسوری هایتان ساده باشند.

  •  آرون گروپس

با استفاده از کمربند می توانید استایل تان را جذاب تر کنید. اگر شما در پوشش تان از دامن یا پیراهن کوتاه استفاده کنید بهتر است از کمربند زنانه باریک نیز استفاده کنید و اگر پیراهن یا دامن تان بلند هستند می توانید از کمربند پهن در پوشش تان استفاده کنید.

 اسمارت کژوال زنانه و دخترانه اسمارت کژوال مخصوص خانم ها و دختران جواناسمارت کژوال برای خانم ها و دختران جوان استایل زنانه کژوال مدل های اسمارت کژوال مخصوص خانم ها

اسمارت کژوال زنانه و دخترانه

مدل های اسمارت کژوال مخصوص خانم ها مدل استایل زنانه و دخترانه استایل کژوال خاص و متفاوت  استایل اسمارت کژوال دخترانه استایل کژوال خاص و متفاوت استایل اسمارت کژوال دخترانه شیک و زیبا استایل کژوال برای خانم های مدگرا استایل اسمارت کژوال برای مهمانی تیپ اسمارت کژوال برای خانم های متفاوت تیپ کژوال خاص و امروزی تیپ اسمارت کژوال اکسسوری های مخصوص تیپ اسمارت کژوال

تیپ اسمارت کژوال مردانه و پسرانه

با پوشیدن کت تک اسپرت و تیشرت و شلوار جین می توانید سبک پوشش اسمارت کژوال داشته باشید. بهتر است رنگ کت تک را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید همچنین برای داشتن این سبک پوشش نباید از شلوار اسلش و زاپدار و گرم کن استفاده کنید. از تیشرت های اورسایز و کتانی های رنگی و اکسسوری های عجیب و غریب نیز می توانید فقط در تیپ کژوال استفاده کنید.

در تیپ اسمارت کژوال هدف درست چیده شدن لباس ها در کنار یکدیگر است و این سبک ظاهری برای آقایان از تکنیک دو به یک استفاده می کند و شما می توانید در قسمت بالاتنه از تیشرت به همراه کت و سویشرت و … استفاده کنید همچنین شلوارتان را هم بهتر است از بین طرح های جین یا کتانی انتخاب نمایید

استایل اسمارت کژوال برای آقایان مدگرا استایل اسمارت کژوال برای پسران شیک پوش مدل استایل مردانه و پسرانه استایل اسمارت کژوال برای آقایان شیک پوش استایل کژوال شیک و مردانه اسمارت کژوال تیپ استارت کژوال برای آقایان جذاب و خاص پسند تیپ اسمارت کژوال برای افراد جذاب تیپ مردانه کژوال استایل خاص مردانه تیپ مردانه شیک و امروزی استایل زیبا اسمارت کژوال استایل اسمارت کژوال مردانه و پسرانه مدل تیپ اسمارت کژوال برای آقایان

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های تیپ اسمارت کژوال را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *