دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نقاشی با اعداد فارسی مناسب یادگیری کودکان پیش دبستانی

  • ندا خوشرو
  • ۷ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب نمونه هایی از نقاشی با اعداد فارسی را برای کودکان دختر و پسر گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم بچه های دوست داشتنی با رنگ آمیزی طرح های اعداد بتوانند عددهای فارسی را به ترتیب حفظ کنند.

همه کودکان به رنگ آمیزی طرح های مختلف علاقه مند هستند و علاوه بر این نقاشی و رنگ آمیزی برای بچه ها دنیای عجیب و هیجان انگیزی می باشد بنابراین بهتر است والدین عزیز برای فرزندتان خود کتاب های رنگ آمیزی با طرح های مختلف را تهیه کنند. یاد گرفتن اعداد برای بچه ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید فرزندتان به راحتی عددهای فارسی را یاد بگیرد و آن ها را بنویسید بهتر است نقاشی با اعداد فارسی را برای او تهیه کنید و از فرزندتان بخواهید به رنگ آمیزی این طرح های ساده و آموزشی بپردازد.

نقاشی با اعداد فارسی برای بچه های پیش دبستانی و اول ابتدایی

یکی از دغدغه های بچه ها در کلاس اول ابتدایی یادگیری عددهای فارسی و الفبا می باشد که امروزه طرح های نقاشی حروف الفبا فارسی و رنگ آمیزی عددها و رنگ آمیزی حروف الفبای انگلیسی، کار حفظ کردن و نوشتن حروف و عددها را برای بچه ها آسان تر کرده اند. در مطلب قبلی نقاشی حیوانات و نقاشی میوه های مختلف را مشاهده کردید در ادامه طرح هایی از رنگ آمیزی عددهای فارسی را پیش رو خواهید داشت.

نقاشی عددهای فارسی

رنگ آمیزی عددهای فارسی برای کودکان در دره سنی مختلف

امروزه به راحتی می توان رنگ آمیزی طرح های مختلف را به کمک کتاب های رنگ آمیزی به کودکان آموزش داد و بهتر است شما در زمان رنگ کردن طرح ها از فرزندتان بخواهید که رنگ آمیزی اش از خطوط اطراف خط بیرون نزند زیرا در صورت بیرون زدن رنگ ها از خطوط طرح پایانی نامطلوب به نظر می رسد و در نتیجه فرزندتان از رنگ کردن طرح های دیگر دلسرد می شود.

ترکیب کردن رنگ های مناسب با یکدیگر برای رنگ آمیزی طرح های آماده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد بنابراین کودکان بهتر است مهارت لازم را برای ترکیب رنگ ها با یکدیگر بدست آورند تا بتوانند در صورت لزوم رنگ های تیره و روشن و خنثی را با یکدیگر ترکیب کنند و به راحتی به رنگ زدن طرح مورد نظر خود بپردازند.

توجه داشته باشید که کتاب های رنگ آمیزی مختلف تجربه بچه ها را در زمینه رنگ آمیزی طرح های متنوع بیشتر می کنند و علاوه بر این کودک با رنگ زدن طرح های بیشتر احساس لذت و اعتماد به نفس بیشتری را بدست می آورد.

رنگ آمیزی عددهای فارسی یکی از انواع طرح های جالب برای رنگ آمیزی بچه ها می باشد و بهتر است شما در زمان رنگ کردن عددها از کودک تان بخواهید که نام عدد را بگوید و علاوه بر این رنگ آمیزی هایی را برای فرزند خود آماده کنید که در آن ها عدد به صورت حروفی و عددی نوشته شده باشد. برای حفظ کردن عدد ها به ترتیب می توانید رنگ آمیزی های اعداد را به ترتیب در اختیار بچه ها قرار دهید و از آن ها بخواهید که توجه لازم را در زمان رنگ کردن طرح داشته باشند تا بتوانند بعد از اتمام رنگ آمیزی ، عددها را به راحتی و به ترتیب حفظ کنند.

  •  آرون گروپس

نقاشی اعداد به فارسی برای کودکان پسر

 

مجموعه نقاشی با اعداد فارسی

نقاشی با اعداد فارسی برای بچه ها۴۴نقاشی عدد فارسی دو

نقاشی اعداد فارسی

نقاشی با اعداد فارسی برای بچه ها

نقاشی عدد فارسی با رنگ آمیزی زیبا

رنگ آمیزی عدد برای بچه هانقاشی زیبا عدد برای بچه هارنگ آمیزی عدد برای بچه هارنگ آمیزی عددهای فارسی مخصوص کودک نقاشی با اعداد فارسی با انواع طرح های بچه گانه

نقاشی عدد 9 فارسی برای بچه ها

 

 

مدل های نقاشی با اعداد فارسی

در این مطلب نقاشی و رنگ آمیزی اعداد فارسی را در اختیار بچه های عزیز و دوست داشتنی قرار دادیم که امیدواریم کودکان از مشاهده این طرح ها نهایت بهره را برده باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *