دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خرید آنی و مطمئن جم بازی و گیفت کارت سایت پرشین گیفت کارت

  • فرهاد هاشمی
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

گیمرها، کاربران اینترنتی، دانشجویان و سایر افراد امروزه و در دنیای اینترنتی و الکترونیکی امروزی بیش از پیش به گیفت کارت ها نیاز پیدا می کنند.

خرید آنی و مطمئن جم بازی و گیفت کارت سایت پرشین گیفت کارت

خرید گیفت کارت و استفاده از آن به کاربران اجازه می دهد که محصولات، برنامه ها و خدمات مورد نظر خودشان را به راحتی خریداری کنند.

به صورت کلی گیفت کارت ها نوعی از کارت های اعتباری هستند که دارای یک اعتبار غیر نقدی و مجازی می باشند. این اعتبار غیرقابل انتقال به اشخاص و حساب های دیگر است.

امروزه تمامی شرکت ها و ارگان های شناخته شده در سراسر جهان برای رفاه و آسایش بیشتر کاربران خود اقدام به عرضه انواع گیفت کارت ها با کاربردهای مختلف می کنند.

این کارت ها می توانند به عنوان بهترین هدیه و کادو برای افراد مختلف استفاده شوند. همچنین خرید جم بازی به گیمرها امکان استفاده از انواع آیتم های ویژه بازی ها و ارتقای سطح را می دهد.

بهترین گیفت کارت ها

محبوبیت بالای گیفت کارت ها باعث شده است تمامی ارگان های مختلف اقدام به عرضه آنها بکنند. این کارت ها می توانند در هزینه ها، زمان و انرژی افراد صرفه جویی کنند به همین دلیل استقبال بی نظیری از آنها شده است.

امروزه کاربران می توانند به گیفت کارت های مختلفی از شرکت های مایکروسافت، اسکایپ، آمازون، نتفلیکس، اسپاتیفای، eBay و … دسترسی داشته باشند. از جمله محبوب ترین و کاربردی ترین گیفت کارت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز از شرکت اپل
  2. گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی بزرگ سونی.
  3. گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل.
  4. گیفت کارت استیم از شرکت VALVE که به کاربران اجازه عضویت در شبکه Steam را می دهد.
  5. گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت.
  6. گیفت کارت ریزرگلد از شرکت Razer .

جم بازی های ویدیویی

خرید آنی و مطمئن جم بازی و گیفت کارت سایت پرشین گیفت کارت

بازی های موبایلی و ویدیویی در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم سراسر جهان پیدا کرده اند و بستر مناسبی برای درآمدزایی شرکت ها و استودیوهای بازی سازی می باشند.

شرکت های بازی سازی معمولا بازی ها را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار داده و با فروش جم بازی ها درآمدزایی می کنند.

استفاده از ارز رایج بازی ها امکان خرید های درون برنامه ای را برای بازیکنان فراهم می کند.

گیمرها می توانند با خرید cp کالاف دیوتی موبایل ، خرید ویباکس فورتنایت ، خرید الماس ایمو ، خرید یوسی پابجی موبایل ، خرید جم فری فایر و … اقدام به خرید درون برنامه ای اندروید و ios کرده و از تمامی آیتم ها و امکانات بازی بهره برده و آیتم های قبلی را آپدیت نموده و در نهایت سطح بازی خودشان را ارتقا بدهند.

خرید جم و گیفت کارت

محبوبیت بالا و کاربردهای متعدد جم بازی و گیفت کارت ها باعث شده است که افراد متعدد به فکر سواستفاده و کسب درآمد باشند بنابراین کاربران در خرید آنها باید به مواردی همچون نوع گیفت کارت و کاربردهای آن، میزان اعتبار و نوع ارز، موارد امنیتی، سابقه و اعتبار فروشگاه عرضه کننده، کارمزدها و مالیات ها، تاریخ انقضا و محل مورد استفاده و … توجه داشته باشند.

PersianGiftCard یکی از بهترین، معتبرترین سایت های فروشگاهی فعال در این حوزه است که جم بازی و گیفت کارت ها را با بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد.

پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، دارا بودن درگاه بانکی مطمئن و داشتن Secure Socket Layer (لایه اتصال امن)، تحویل فوری محصولات، شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید سکه بازی و … از مهم ترین ویژگی های سایت فروشگاهی پرشین گیفت می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *