دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه برگر چوریتسو خوشمزه و لذیذ با طعم بی نظیر

  • محدثه خاکشور
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

برگر چوریتسو یک فست فود خوشمزه و لذیذ است که جان می دهد برای افراد کم اشتها و سخت پسند. چون که با وجود آسان بودن طرز تهیه برگر چوریتسو، دارای طعمی جذاب و دلچسب می باشد.

به سوسیس پرتغالی، که با گوشت خوک تهیه می گردد, چوریتسو گفته می شود که یکی از فرآورده های کشور اسپانیا می باشد، که دارای مزه ای تند و خوب است. از این نوع سوسیس می توان در ساخت غذاهای گوناگون استفاده کرد. از جمله ی آنها می توان به برگر چوریتسو اشاره داشت. تنها پس از خوردن می توانید تفاوت میان این برگر و سایر برگرها احساس کنید. از شما دعوت می کنیم تا با طرز تهیه برگر چوریتسو همراه باشید.

چوریتسو همان طور که گفته شد سوسیسی است که با استفاده از گوشت خوک تهیه می گردد. در ترکیبات این برگر از گوشت پرچربی و ادویه های بخصوصی مانند فلفل، پاپریکای دودی، نمک و سیر استفاده می شود. که موجب گردیده تا طعم و رنگی منحصر از تند و تیره بودن را دارا باشد. جالب تر اینکه جهت شکل دهید و نگهداری از آن از شیوه قدیمی روده جانورانی مانند گوسفند بهره گرفته می شود. به خاطر طعم جذاب و دلچسب آن موجب گردیده تا بسیاری از فست فودها مانند پیتزا، ساندویچ، برگرها با استفاده از آن تهیه گردد.

آشنایی با طرز تهیه برگر چوریتسو

مواد لازم

  • سوسیس چوریتسو
  • برگر
  • پنیر گودا ورقه ای
  • کاهو
  • گوجه فرنگی
  • خیارشور

طرز تهیه برگر چوریتسو با طعمی منحصر به فرد

ابتدا جهت تهیه این برگر لذیذ، دروت یک تابه کمی روغن بریزید و بر روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. سپس برگرها را درون آن سرخ کنید.

سوسیس های چوریتسو را نیز آماده کرده و درون تابه حاوی روغن سرخ نمایید. (همچنین می توانید به جای سرخ کردن از گریل کردن نیز استفاده نمایید.)

طرز پخت و آماده سازی برگر چوریتسو

دیگر ترکیبات برگر چوریتسو کاهو، خیارشور، پنیر گودا ورقه ای، گوجه فرنگی را روی نان بگذارید. سپس سس مورد نظر را بر روی نان بریزید.

  •  آرون گروپس

بعد هم برگر، و پس از آن پنیر گودا ورقه ای و در نهایت چوریتسو را بیفزایید.

طرز پخت برگر چوریتسو با طعمی لذیذ

ویژگی های چوریتسو یا همان چوریزو

  1. چوریتسو در اصل از گوشت خوک تهیه می گردد که کشورهای مختلف به همین صورت تولید می شود، اما در کشور ایران به دلیل رسمی بودن دین اسلام، و حرام خوردن گوشت خوک در آن گوشت های حلال جایگزین گوشت خوک می گردند.
  2. چوریتسو به جای تهیه شدن درون روکش های پلاستیکی، درون روده گوسفند پر گردیده و تهیه و نگهدای می شود.
  3. این سوسیس دارای بافتی چرب تر نسبت به سایر سوسیس ها می باشد که نسبت به آنها نیز، کمتر نرم می باشد.
  4. چوریتسو دارای رنگی قرمز و تیره می باشد.
  5. به دلیل به کار بردن ادویه های زیادتر دارای مزه ای شدیدتر، بهتر و تندتر است.

آموزش طرز تهیه برگر چوریتسو

در این مطلب شما عزیزان علاقه مند را با طرز تهیه برگر چوریتسو آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه بوده، و مفید و کاربردی واقع شود. امروزه به دلایل مختلف از جمله تغییر در نوع ذائقه، فست فودها اعم از پیتزا، ساندویچ، ناگت، برگر، فلافل و ….. نقش پر رنگی را به خود اختصاص داده اند. برگرها خود نیز دارای تنوع زیادی هستند که جهت آشنایی با انواع برگر می توانید بر روی آن کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *