دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل ماسک عروس و داماد با چند طرح زیبا و دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل ماسک عروس و داماد را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید ماسک با طرح و رنگی مناسب را برای حضور در جشن عروسی تان انتخاب نمایید.

تا قبل از شروع زمستان ۱۳۹۸ ماسک جزء استایل عروس و داماد به شمار نمی رفت ولی با شروع بیمار کووید ۱۹ استفاده از این اکسسوری در بین زوجین برای حضور در جشن عروسی رواج پیدا کرده و بهتر است شما از مدل ماسک عروس و داماد با طرحی مناسب استفاده کنید تا سلامت خود و مهمان هایتان به خطر نیفتد و علاوه بر این تغییرات مثبتی در استایل شما ایجاد شود.

مدل ماسک عروس و داماد با طرح هایی زیبا

تنها راه برگزاری جشن عروسی حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک می باشد و شما می توانید با استفاده از ماسک تا حدود زیادی از مبتلا شدن به این بیماری در امان ماند. در مطالب قبلی تصاویری از طرح های ماسک گلدوزی شده و اکسسوری های مردانه را مشاهده کردید در ادامه با انواع طرح های ماسک مخصوص زوجین جوان آشنا خواهید شد.

مدل ماسک گلدوزی شده برای عروس و داماد

طرح های ماسک برای زوجین خوش سلیقه

امروزه ماسک مخصوص زوجین جوان در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشند و داشتن ماسکی زیبا و متفاوت برای عروس و دامادها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و می تواند روی استایل آن ها تاثیرگذار باشد.

توجه داشته باشید که بهتر است طرح و رنگ ماسک را با توجه به طرح و رنگ پیراهن عروس انتخاب نمایید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید همچنین می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از ماسک ساده یا ماسک کار شده استفاده کنید.

برای تزیین ماسک عروس از وسایل تزیین کننده مختلف نظیر نگین و سنگ و پارچه های دانتل و گیپور و … استفاده می شود و بهتر است شما تزیینات ماسک را با توجه به تزیینات لباس عروس و نگین و سنگ های به کار رفته روی زیورآلات تان انتخاب نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید همچنین می توانید برای تزیین ماسک اول اسم خود و همسرتان را روی آن هک کنید.

طرح ماسک برای عروس و داماد   مدل ماسک شیک برای عروس و داماد ماسک مشکی و سفید برای عروس و داماد مدل ماسک تزیین شده برای عروس و داماد مدل ماسک ساده عروس و داماد ماسک تزیین شده برای عروس و داماد  مدل ماسک شیک برای عروس و داماد ماسک سفید و مشکی برای عروس و داماد ماسک زیبا برای عروس و داماد ماسک شیک برای عروس و داماد مدل ماسک جذاب برای عروس و داماد ماسک شیک و ساده برای عروس و داماد ماسک زیبا و جذاب برای عروس و داماد ماسک ساده برای عروس و داماد ماسک کار شده برای عروس ماسک زیبا برای عروس و دامادهای خوش سلیقه

  •  آرون گروپس

انتخاب رنگی مناسب برای ماسک زوجین جوان از اهمیت زیادی برخودار می باشد و اغلب رنگ ماسک برای عروس از بین رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و طوسی روشن و … انتخاب می شود و ماسک برای داماد را نیز می توانید از بین رنگ های تیره نظیر مشکی و … انتخاب نمایید همچنین اگر ماسک داماد را مشکی انتخاب کرده اید بهتر است برای تزیین آن از رنگ های طلایی یا سفید استفاده نمایید همچنین ماسک مخصوص داماد را می توانید به شکل کت تزیین کنید که این مدل تزیین فانتزی و جذاب می باشد و استفاده از آن باعث می گردد تا استایل شما منحصر به فرد به نظر برسد.

با توجه به اینکه قسمت زیادی از صورت توسط ماسک پوشیده می شود از این رو بهتر است عروس ها برای میکاپ چشمان خود دقت لازم را به خرج بدهند تا ظاهر آن ها زیباتر به نظر برسد.

 مدل ماسک زیبا و متفاوت برای عروس و داماد ماسک شیک و متفاوت برای عروس و داماد ماسک جدید برای عروس و داماد ماسک زیبا و جذاب برای عروس و داماد ماسک عروس و داماد ماسک زیبا برای عروس و داماد ماسک شیک و کار شده برای عروس و داماد ماسک شیک برای عروس و داماد مدل ماسک سفید و سیاه برای عروس و داماد ماسک تزیین شده برای عروس و داماد مدل ماسک ساده برای عروس و داماد ماسک جدید برای عروس و داماد ماسک عروس و داماد ماسک نگین کاری شده برای عروس ماسک کار شده برای عروس مدل ماسک فانتزی برای عروس و داماد ماسک برای عروس و داماد ماسک سفید برای عروس و داماد مدل ماسک و شید برای عروس مدل ماسک برای عروس و داماد

در این مطلب با انواع طرح های ماسک مخصوص عروس و دامادهای خوش سلیقه و مشکل پسند آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *