دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل دستبند گل عروس با انواع گل های مختلف

  • محدثه خاکشور
  • ۸ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب آرگا سوپرایزی از به تصویر کشیدن مدل دستبند گل عروس را همراه دارد. از شما عروس خانم های سخت پسند دعوت می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

دستبد و مچبندها یکی از اکسسوری ها و زیورآلات عروس هستند که دارای تنوع بالایی می باشند. یکی از این تنوع ها مچبند گل طبیعی است که جذابیت خاصی دارد. این دستبندها قابل به کارگیری در مراسم هایی همچون نامزدی، عقد، بله برون هستند. در ادامه گالری زیبایی از مدل دستبند گل عروس را ورق می زنیم.

انواع مدل دستبند گل عروس زیبا و خاطره انگیز

دستبد عروس کریستالی، دستبند عروس تور و دستبند گل عروس از جمله تنوع های دستبندهای عروس و اکسسوری ها آن به حساب می آید. اگر شما نیز قصد تهیه برخی امور را دارا هستید. باید به آن توجه ویزه ای داشته باشید. دستبندهای گل عروس علاوه بر دارا بودن زیبایی خیره کننده، جلوه ای شیک و لاکچری به دلیل سایز کوچک بودن و فیکس گشتن بر روی مچ دست می تواند جایگزین خوبی برای دسته گل عروس محسوب گردد. این دستبند به اطراف مچ عروس که به بیانی دسته گل گرد مچ عروس هم می شود عنوان کرد، که گاهی از ۱ نوع گل و اغلب از ترکیب چند گل ساخته می شود.

انواع مدل دستبند گل عروس

نمونه هایی فوق العاده زیبا از دستبند گل عروس

مدل دستبند گل عروس ترکیبی از چند گل

و اما نکاتی که باید هنگام انتخاب دستبند گل عروس توجه کنیم!

هارمونی یکی از نکاتی است که در هر زمینه ای قابل توجه می باشد. هارمونی به معنای ست شدن و هماهنگی داشتن بین اجزا می باشد که در هر زمینه ای از جمله طراحی منزل، استایل و شیک پوشی، آرایش و از جمله مراسم عروسی و دستبند گل عروس مورد استفاده قرار می گیرد.

۱ -هارمونی دستبند گل عروس با لباس عروس و سایر اکسسوری ها

توجه داشته باشید تا لباس عروس و دستبند گل هماهنگی داشته باشند. همچنین پیشنهاد می کنیم از تاج گل عروس استفاده کنید و اینکه تاج عروس و گل سینه داماد حتما با دستبند گل هارمونی داشته باشند. رعایت اصل هماهنگی برای دستبند گل عروس و دستبند ساقدوش ها نیز یکی دیگر از نکات قابل توجه می باشد.

  •  آرون گروپس

انواع الگوهای جذاب دستبند گل عروس

انواع مدل دستبند گل عروس

یکی از موارد مهم ست شدن رنگ لباس است، معمولا سفید رنگ غالب انتخاب ها برای لباس عروس می باشد. خوشبختانه در صورتی که لباس عروس شما دارای رنگ سفید است می توانید به راحتی با هر یک از این اجزا ست نمایید. ولی در صورتی که لباس عروس انتخابی شما رنگی به جز سفید دارد، باید توجه بیشتری در ست کردن دستبند با لباس و سایر اکسسوری ها داشته باشید.

انواع نمونه های ایده آل دستبند گل عروس

نمونه هایی تو دل برو از دستبند گل عروس

۲ -فصل برگزاری مراسم

با در نظر گرفتن این موضوع که در هر فصل گل های گوناگونی موجود است، بسته به فصلی که مراسم عروسی شما برگزار می گردد، می توانید از گل های متفاوتی استفاده کنید. به عناون مثال:

  • فصل بهار : گل ارکیده، گل لیسیانتوس، گل کوکب، گل مینیاتوری
  • فصل تابستان : گل صد تومانی، گل آلاله، گل نرگس، گل رز
  • فصل پاییز : گل داوودی، گل زبان در قفا، گل آلسترومریا
  • فصل زمستان : گل شیپوری، گل یاسمن

نمونه های زیبایی از دستبند گل عروس

مدل دستبند گل عروس

۳ – قد و قامت

چگونگی قد و قامت در انتخاب گلها بسیار مهم می باشد. به این صورت که چنانچه عروس خانمی با قد و قامت کوچک و ظریف هستید، بهتر است از گل های ریز مثل گل نرگس، گل یاسمن بهره ببرید. از استفاده گل های بزرگ مثل گل شیپوری اجتناب نمایید.

انواع مدل دستبند گل عروس

انواع نمونه های زیبای دستبند گل عروس

۴ – نوع گل (گل های طبیعی و مصنوعی)

گل ها به دو نوع طبیعی و مصنوعی بخش می گردند. که در انتخاب گل برای دستبند بهتر از گل های طبیعی که دارای زیبایی و بویی فوق العاده هستند، بهره ببرید. در ادامه باید گفته شود که بهتر است هنگام استفاده از گل های طبیعی با گلبرگ های کوچک استفاده کنید. در این زمینه همچنین دقت کنید که گلبرگ های گل شما قرار است برای زمانی طولانی استفاده شوند، پس نباید سریع ریخته و یا پژمرده گردند. از گل هایی با گلبرگ های بزرگ، گل هایی دارای عطر غلیظ و تیز نیز پرهیز نمایید.

مدل مچبند زیبای گل عروس

تصاویر زیبایی از مدل دستبند گل عروس

انواع مدل جدید دستبند گل عروس

۵ – رنگ گل

علاوه بر نوع گل، خوب است به رنگ گل نیز توجه داشته باشید. در انتخاب رنگ گل لازم است به سبک جشن و دیگر موارد توجه گردد. به عنوان مثال رنگ سرخ رنگی ایده آل برای مراسم عروسی محسوب می شود، اما جدای از مناسب بودن به هماهنگ بودن تم مراسم با رنگ گل دقت کنید. یعنی در صورتی می توانید رنگ قرمز را انتخاب کنید که در تزیین ماشین عروس، تزیینات جایگاه عروس و داماد، تزیین کیک عروسی و …. از این رنگ استفاده شده باشد.

انواع نمونه های تو دل بروی دستبند گل عروس

مدل دستبند گل عروس برای عروس خانم های سخت پسند

۶ – مدل شنیون و گریم عروس

برای آرایش صورت عروس از وسایل آرایشی مختلفی نظیر رژگونهف رژ لب، سایه چشم استفاده می شود که بهتر است رنگ آنها با رنگ لباس عروس و در نهایت رنگ گل های انتخاب شده برای دستبند عروس هارمونی داشته باشد. با توجه به این موضوع که سادگی و طبیعی بودن در همه ی زمینه ها از جمله آرایش صورت (گریم عروس)، مدل مو (مدل های ساده باز و نیمه باز) مد شده است، بهتر است از دستبندهای گل طبیعی بهره ببرید تا این زیبایی همراه با سادگی را به اوج برسانید.

انواع نمونه های لاکچری دستبند گل عروس

 

۸ – مدل و رنگ کفش و کیف عروس

اغلب در سایر مطالب به هارمونی کفش و کیف با رنگ و مل لباس عروس اشاره شده است. اما این بار می خواهیم نکته ی ظریف دیگری را عنوان کنیم؛ ایجاد هارمونی میان تاج گل عروس و نیز دستبند گل عروس از دیگر موارد قابل توجه می باشد.

الگوهای شیک و بینظیر دستبند گل عروس

سخن پایانی

  • در صورتی که ساقدوش ها نیز ا دستبند گل بهره می برند، لازم است دستبند البته تنها از نظر رنگ و نوع گل با شما هماهنگ شود. داشتن تزیینات و زرق و برق بیشتر در دستبند شما به عنوان دستبند عروس الزامی است.
  • با در نظر گرفتن این موضوع که دست های عروس در عکاسی و جشن در مرکز توجه بوده و خیلی مهم می باشد, دستبند گل عروس ایده ی جالبی است که در عین زیباییف جدید و جذاب هم است.
  • دستبند گل می تواند جایگزین خوبی برای دسته گل های عروس به شمار رود. این دستبندها راحتی عروس خانم ها را افزایش می دهند.
  • درست است که زیبایی و شیک بودن گل طبیعی زیاد است و استفاده از آن برای دستبند عروس پیشنهاد می شود. اما در صورتی که می خواهید دستبند گل عروس خود را به عنوان یادگار و خاطره سازی بیشتر از زیباترین و مهم ترین لحظات زندگی خود در سال های بعدی زندگی همراه داشته باشید. می توانید از گل مصنوعی بهره ببرید.

نمونه های شیک و لاکچری دستبند گل عروس

مدل دستبند گل عروس

الگوهای منحصر به فرد دستبند گل عروس

انواع الگوهای زیبای دستبند گل عروس

الگوهای شیک و تو دل بروی دستبند گل عروس

نمونه های دستبند گل عروس و اصول ست آن

آشنایی با مدل دستبند گل عروس

الگوهای زیبای دستبند گل عروس

انواع نمونه های ایده آل دستبند گل عروس

مدل دستبند گل عروس شیک و زیبا

نمونه های جذاب دستبند گل عروس

انواع مدل های دستبند گل عروس

مدل دستبند گل عروس

انواع الگوهای دوست داشتنی دستبند گل عروس

انواع الگوهای زیبای دستبند گل عروس

انواع نمونه های زیبای دستبند گل عروس

انواع الگوهای دستبند گل عروس

مدل مچبند گل عروس

انواع مدل دستبند گل عروس

انواع مدل دستبند گل عروس

انواع مدل دستبند گل عروس

نمونه های فوق العاده دستبند گل عروس

انواع نمونه های زیبای دستبند گل عروس

نمونه های ایده آل دستبند گل عروس

نمونه های شیک دستبند گل عروس

انواع الگوهای زیبای دستبند گل عروس

نمونه های زیبای دستبند گل عروس

انواع نمونه های بینظیر دستبند گل عروس

از اینکه تا انتهای مطلب اختصاص داده شده به مدل دستبند گل عروس همراه ما بودید بی نهایت متشکریم. از شما دعوت می کنیم تا برای آشنایی بیشتر با دستبند عروس مرواریدی بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *