دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

استایل پاییزی دخترانه با ست های خاص و لاکچری

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های استایل پاییزی دخترانه شیک و زیبا را اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تیپی متفاوت را در روزهای زیبای پاییزی داشته باشید.

برای داشتن یک استایل پاییزی دخترانه زیبا و خاص بهتر است ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که رنگ هایی مناسب را با یکدیگر در پوشش تان ترکیب نمایید سپس از لباس هایی گرم و در عین حال متفاوت استفاده نمایید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل های استایل پاییزی دخترانه شیک و خاص

پاییز فصل زیبایی ها و رنگ های متنوع است و شما می توانید برای داشتن یک استایل پاییزه از رنگ های متنوع در پوشش تان استفاده کنید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

مدل های تیپ پاییزه دخترانه

در فصل پاییز چگونه تیپ دخترانه متفاوتی داشته باشیم ؟

در فصل پاییز هوا رو به سردی می رود از این رو بهتر است شما از لباس های گرم نظیر ژاکت و بارانی دخترانه و مانتوی پاییزه و هودی و سویشرت و … در پوشش خود استفاده کنید که بعد از پوشیدن هر یک از این لباس ها باید آن ها را به شیوه ای درست با اکسسوری ها و سایر لباس هایتان ست نمایید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از بارانی یا مانتوی پاییزه در پوشش خود استفاده کنید می توانید این طرح لباس ها را به همراه کفش یا بوت ساق دار بپوشید همچنین اگر هودی یا تیشرت را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است طرح سایر لباس هایتان را هم اسپرت انتخاب نمایید تا یک استایل اسپرت پاییزه متفاوت و جذاب داشته باشید علاوه بر این برای تکمیل جذابیت استایل اسپرت می توانید از کفش های کتانی و اسپرت در پوشش تان استفاده کنید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس های پاییزه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید از رنگ های پاییزی نظیر زرد و طیف های مختلف رنگ قهوه ای و نارنجی و قرمز و سایر رنگ های گرم در پوشش تان استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید تیپی جذاب داشته باشید می توانید رنگ های پاییزه نظیر قهوه ای و نارنجی و زرد را در پوشش تان با یکدیگر ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید ست لباس پاییزه تان خاص تر به نظر برسد می توانید در کنارهای رنگ های گرم از رنگ های خنثی نیز استفاده کنید.

استایل پاییزی دخترانه استایل زیبا و دخترانه پاییزی  استایل پاییزی دخترانه  تیپ پسرانه پاییزی مدل های استایل پاییزی دخترانه تیپ دخترانه پاییزی استایل پاییزی دخترانه مدل های تیپ پاییزی دخترانه استایل پاییزی و شیک دخترانه مدل استایل پاییزی مخصوص دختران جوان مدل استایل پاییزه استایل زیبا و پاییزی دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اگر تمایل دارید استایل تان جذاب تر به نظر برسد بهتر است در هنگام انتخاب اکسسوری ها نظیر کیف و کفش و شال گردن و … دقت لازم را داشته باشید. در صورت تمایل می توانید رنگ و طرح کیف و کفش هایتان را با یکدیگر ست نمایید همچنین می توانید رنگ بند ساعت تان را با کیف و کفش هایتان ست کنید.

در انتخاب شال یا روسری پاییزی نیز توجه لازم را داشته باشید. در صورت می توانید از شال و روسری طرح دار در پوشش تان استفاده کنید که این مدل شال و روسری ها برای خانم هایی که پوششی ساده دارند انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر شال و روسری ساده ای را برای پوشیدن انتخاب کرده اید می توانید سایر لباس هایتان را طرح دار انتخاب نمایید.

مدل تیپ پاییزی شیک استایل پاییزی مخصوص دختران جوان ست لباس پاییزی دخترانه ست لباس پاییزی دخترانه استایل زیبا و پاییزی دخترانه استایل زیبا و شیک دخترانه استایل پاییزه استایل پاییزی دخترانه مدل استایل پاییزی دخترانه شیک و زیبا مدل های استایل پاییزی مخصوص دختران جوان استایل زیبا و پاییزی دخترانه استایل پاییزی مخصوص دختران جوان

داشتن یک استایل پاییزه جذاب می تواند روزهای زیبای پاییزی را دوست داشتنی تر کند همچنین اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مکان های مختلف جذاب تر به نظر برسید بهتر است طرح و رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان را با یکدیگر بدرستی ست کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *