دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اصول ست کردن جوراب با لباس برای خانم ها و آقایان

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل ست کردن جوراب با لباس را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید جوراب هایتان را در پوشش تان به راحتی با طرح و رنگ سایر لباسها ست نمایید.

جوراب از انواع اکسسوری های ضروری می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته و خاص داشته باشید بهتر است در هنگام ست کردن جوراب با لباس هایتان حساسیت لازم را به خرج بدهید تا شیک پوش تر به نظر برسد.

مدل های ست کردن جوراب با لباس

اغلب افراد به طرح و رنگ جوراب های خود اهمیت زیادی نمی دهند در صورتی که جوراب مانند سایر اکسسوری ها نظیر کراوات و پاپیون تاثیر زیادی روی استایل دارد از این رو بهتر است شما برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف جوراب هایی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

ست کردن جوراب با لباس

ایده هایی برای ست جوراب با لباس ها

جوراب سفید از انواع جوراب های کاربردی و پرمصرف می باشد در صورتی که طراحان مد معتقد می باشند که پوشیدن جوراب سفید فقط مناسب زمان هایی است که شما در حال ورزش کردن می باشید در غیر این صورت پوشیدن این رنگ جوراب شیک و اصولی به نظر نمی رسد همچین از جوراب سفید می توانید زمانی استفاده کنید که کفش و شلوارتان را سفید یا رنگ روشن انتخاب کرده اید.

رنگ جوراب تان را بهتر است در یک طیف رنگی با شلوارتان انتخاب نمایید و علاوه بر این بهتر است این را بدانید که شلوار و جوراب از نظر رنگی باید سایه روشن یا به صورت مکمل یکدیگر باشند از این رو بهتر است برای انتخاب طرح و رنگ جوراب خود ابتدا به طرح و رنگ شلوار خود توجه داشته باشید. اگر شلوارتان طرح دار می باشد بهتر است از جوراب با طرحی ساده در پوشش تان استفاده نمایید همچنین در صورت پوشیدن شلواری ساده می توانید از جوراب طرح دار استفاده نمایید همچنین بهتر است رنگ جوراب هایتان را از بین رنگ های خنثی نظیر کرم و طوسی و … انتخاب نمایید تا به راحتی با رنگ سایر لباس هایتان ست شود.

دختران و خانم های جوان می توانند برای حضور در مهمانی ها و مجالس از جوراب دخترانه یا زنانه ساق بلند استفاده نمایید که این جوراب ها را می توان با دامن یا پیراهن کوتاه ست کرد.

ست جوراب زنانه با لباس ست جوراب با لباس زنانه ست جوراب مردانه با لباس ست جوراب طوسی با لباس ایده هایی برای ست نمودن لباس با جوراب مدل ست لباس با جوراب ست جوراب با کت و شلوار ست کردن جوراب طوسی با لباس ست جوراب زنانه با لباس

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ست کردن جوراب با کفش تلاشی بیهوده است و بهتر است شما رنگ جوراب هایتان را با شلوارتات ست نمایید و علاوه بر این چند رنگ جوراب در کمد لباس خود داشته باشید تا بتوانید در صورت لزوم از آن ها استفاده کنید.

اگر تمایلی به ست کردن جوراب با شلوارتان ندارید می توانید آن را با سایر لباس های خود نظیر پیراهن و کراوات و پاپیون و … ست نمایید.

جوراب ها در انواع طرح های جوراب کالج و جوراب ساق کوتاه و ساق بلند موجود می باشند و بهتر است شما در روزهای سرد سال از جوراب ساق بلند در پوشش خود استفاده نمایید همچنین اگر از شلوار کوتاه در پوشش تان استفاده کرده اید بهتر است اندازه قد جوراب هایتان را کوتاه انتخاب کنید همچنین اگر تمایل دارید استایلی رسمی و کلاسیک داشته باشید بهتر است از جوراب ساق بلند در پوشش تان استفاده نمایید. جوراب های ساق کوتاه مناسب کفش های کالج و کفش های عروسکی زنانه می باشند و شما می توانید آن ها را با شلوارهای نسبتا کوتاه بپوشید همچنین این قانون را همواره باید به یاد داشته باشید که هرگز نباید صندل را با جوراب بپوشید زیرا این امر باعث می شود تا استایل شما نامطوب به نظر برسد.

 مدل ست جوراب با لباسها ست جوراب با لباس شیک مدل های ست جوراب با لباس ست کردن جوراب با لباس دخترانه ست جوراب طرح دار با لباس ست جوراب طرح دار با لباس ست جوراب دخترانه با لباس ست جوراب با لباس

در این مطلب مدل هایی از ست جوراب با شلوار را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *