دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین شربت برای خواستگاری با چند خلاقیت زیبا

  • محدثه خاکشور
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

آرگا در این مطلب ایده های زیبایی از تزیین شربت خواستگاری را به تصویر کشیده است، با توجه به اینکه عروس خانم ها دوست دارند در مراسم خواستگاری به بهترین شکل بدرخشند و جلوه میزبانی خود را همان ابتدا به رخ آقا داماد و خانواده او بکشانند، می توانند از این ایده ها الگوبرداری و بهره ببرند.

علاقه ی انسان به زیبایی ها بر همه محرز و آشکار است، اما زیبایی که نمی تواند خودش با پای خودش در زندگی حاضر شده و جریان پیدا کند. صد البته شکیل و زیبا شدن باید طی یکسری اقدامات به دست بیاید. میوه آرایی، سفره آرایی و چیدمان میز با استفاده از ایده های شیک از جمله این اقدامات می باشد. قطعا همه ی مهمانی ها مهم بوده و دیزاین و میزبانی شیک و به یاد ماندنی مورد توجه بوده و است و خواهد بود، در مراسم خواستگاری این اهمیت دو چندان می گردد. در فصل تابستان یکی از پذیرایی های اصلی و یکی از مراحل پذیرایی با شربت است. در این مطلب آرگا ایده های زیبا و استثنایی از تزیین شربت برای خواستگاری را جمع آوری و ارائه داده است. پس همراه باشید.

ایده هایی زیبای تزیین شربت برای مراسم خواستگاری

خواستگاری مراسم و اتفاقی است که بیشترین اهمیت را در زندگی هر دختر و یا پسری دارد، زیرا پیش مقدمه و زمینه ساز آشنایی آنان به شمار می رود. چه بسا که هر ازدواج و عروسی روزی از این مرحله عبور کرده است و خاطرات به یاد ماندنی و کلی فراز و نشیب های این روزها را پشت سر گذرانده است. و اما اسم مراسم خواستگاری که می آید استرس تمام وجود آن ها به ویژه دختر خانم ها را می گیرد، از سوال های خونه رو چطور دیزاین کنیم؟ چی بپوشم؟ و … بگذریم نوبت می رسد به اینکه چطور پذیرایی کنیم.

تزیین شربت برای خواستگاری

تزیین شربت در مراسم خواستگاری

تدارکات لازم از پیش تهیه شده برای خواستگاری بسیار مهم است که موجب می شود تا شما نبض مراسم را در دست گرفته و کنترل بهتری داشته باشید، در نتیجه دغدغه کمتری نیز دارید. آوردن چای عروس یک سنت دیرینه است که این روزها در روزهای سرد با انتخاب قهوه و نسکافه در حال کم رونق شدن است. البته در برخی مکان ها و از سوی برخی افراد. و اما در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا شربت های سرد و خوش طعم در لیست قرار می گیرند. می گویند چای عروس خانم خوردن دارد، بله همین طور است اما شربت تزیین شده ی عروس خانم هم کمی از آن ندارد. برای آشنایی با ایده هایی زیبا از تزیین شربت برای خواستگاری که آرگا همراه همیشگی شما ارائه می دهد همراه باشید.

دیزاین شربت برای خواستگاری

انواع نمونه های جذاب تزیین شربت برای خواستگاری

  •  آرون گروپس

انواع شربت ها

  1. شربت گل محمدی
  2. شربت خاکشیر
  3. شربت آلبالو
  4. شربت بهار نارنج
  5. شربت آبلیمو
  6. شربت نعنا
  7. شربت زعفران
  8. شربت زنجبیل
  9. شربت تخم شربتی
  10. و …..

همانطور که مشاهده نمودید، تنوع فوق العاده بالایی از شربت ها دارا هستیم که می توانید برای مراسم خواستگاری بهره ببرید. این شربت ها به راحتی در منزل قابل تهیه هستند که می توانید پس از تهیه، تزیین نمایید.

انواع ایده های متنوع و متفاوت تزیین شربت برای خواستگاری

سه روش تزیین شربت خواستگاری

۱ – استفاده از گل های خشک مانند گل خشک شده محمدی، گل رز و ….

نمونه های بینظیر دیزاین شربت برای خواستگاری

۲ – تزیین یخ با استفاده از شاخه سبزی عطردار همچون نعنا و ریحان، قطعه های میوه که پس از قالب گرفتن، می توانید آن را درون لیوان خود بیندازید و با این کار هم شربت خود را خنک نموده و هم زیبای بینظیری به آن ببخشید.

ایده های زیبایی از تزیین شربت برای خواستگاری

۳ – نی های مورد استفاده شما نیز ایده های خوبی برای تزیین می باشند که جلوه ی چشمگیری به شربت ما می دهند.

ایده هایی بی نهایت زیبا از دیزاین شربت برای خواستگاری

و چند ایده ی زیبای دیگر:

ایده های زیبای تزیین شربت در خواستگاری

ایده هایی متنوع و زیبا از تزیین شربت برای خواستگاری

انواع نمونه های تزیین شربت در خواستگاری

انواع نمونه های دیزاین شربت برای خواستگاری

انواع ایده های زیبای تزیین شربت برای خواستگاری

ایده های خلاقانه دیزاین شربت برای خواستگاری

طرح های شیک و زیبای تزیین شربت برای خواستگاری

انواع نمونه های خاص تزیینات شربت برای خواستگاری

ایده هایی متفاوت از تزیینات شربت برای خواستگاری

انواع ایده های زیبا و تو دل بروی تزیین شربت برای خواستگاری

ایده هایی خاص و متفاوت از دیزاین شربت برای خواستگاری

انواع ایده های زیبای تزیینات شربت برای خواستگاری

تزیین شربت در مراسم خواستگاری

طرح هایی فوق العاده و کاربردی از دیزاین شربت برای خواستگاری

از اینکه تا این لحظه با ما همراه بودید، بی نهایت سپاسگزار و متشکریم. اگر دختر خانمی هستید که در فکر تدارکات برای مراسم خواستگاری و مهمترین بخش آن چگونگی پذیرایی می باشید، می توانید با الگوبرداری از ایده های ارائه شده شربت را به بهترین و شیک ترین شکل زیبا نموده و به وسیله ی آن از مهمانان خود پذیرایی نمایید. برای آشنایی با تزیین سینی چای خواستگاری، تزیین شیرینی خواستگاری، تزیین میز خواستگاریتزیین، ظرف میوه خواستگاری بر روی لینک ارائه شده کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *