دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب ستاره های کم نور و فروزان

  • شقایق ایران دوست
  • ۲ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما را تعبیر خواب ستاره آشنا می کنیم و دیدگاه چندین معبر بزرگ را در این زمینه برایتان مورد بررسی قرار خواهیم داد بنابراین اگر خوابی مربوط به ستاره ها دیدید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بسیاری از افراد خواب هایی که می بینند را نادیده می گیرند و فکر می کنند که اهمیتی ندارد و به راحتی از روی آن ها می گذرند. با این حال افرادی هم هستند که به تعبیر خواب علاقه دارند و دوست دارند خوابی که دیده اند را معنا کرده و نشانه های آن را پیدا کنند و با استفاده از آن نشانه ها زندگی خود را بهبود بخشند. در ادامه تعبیر خواب ستاره را برای شما بیان خواهیم کرد.

دیدن رویای ستاره در آسمان

تعبیر خواب ستاره به روایت معبران نامی

تعبیر خواب آبشار، تعبیر خواب خورشید و تعبیر خواب باران را در مطالب قبلی برایتان بیان کردیم و در ادامه قصد داریم دیدن ستاره در خواب را برای شما بیان کنیم. این خواب را معبران بسیار زیادی تعبیر کرده اند که یک به یک تعابیر آن ها را با زبانی ساده برایتان شرح می دهیم.

منوچهر مطیعی تهرانی

  • اگر فردی در خواب خود ستاره ای بر سینه خود ببیند بدین معنا می باشد که در سنین بزرگی خود می تواند اعتماد مردم را به دست بیاورد و مردم نیز به او احترام خواهند گذاشت.
  • شمردن ستاره ها در خواب خوب است و نشان دهنده این است که کار بسیار بزرگی را انجام می دهید که نسبت به دیگران برتری خواهید یافت.
  • به دست گرفتن ستاره در خواب می تواند معنای خوبی داشته باشد و به شما نشان می دهد که موفقیتتان نزدیک است و با کمی تلاش و پشتکار بیش تر می توانید به همه خواسته هایتان برسید.
  • اگر ستاره ای از دست شما رفت و در آسمان نا پدید شد بدین معنا می باشد که در زندگی خود با یک شکست مواجه می شوید و باید خود را برای این شکست آماده کنید.

تعبیر خواب ستاره از دیدگاه مغربی

مغربی

این معبر تنها یک معنا برای این خواب بیان کرده است و معتقد است که اگر در خواب ببینید که ستاره های مقابل شما بسیار آشفته هستند و حرکت آن ها نا منظم می باشد بدین معنا است که فرزندی برایتان می آید که ادامه دهنده نسلتان است.

دانیال نبی (ع)

این پیامبر هم یک معنا برای خواب ستاره ها در نظر دارد و بیان کرده است که این خواب نشانه ای از بزرگی یافتن می باشد و در صورتی که فردی چنین خوابی را ببیند بدین معنا است که به زودی آفتاب خوشبختی برای وی طلوع خواهد کرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

امام صادق (ع)

ایشان تعابیر مختلفی برای این خواب در نظر دارند و معتقد اند اگر فردی در خواب خود ستاره ببیند خواب او به همین تعابیر معنا می شود. این تعابیر عبارت اند از :

  1. فقیه بزرگ و دانا
  2. علما و دانشمندان
  3. قاضی های بزرگ
  4. حاکمان
  5. وزیران
  6. دبیران و نویسندگان
  7. خزانه دار ها
  8. مردم مبارز
  9. شاگردان

لیلا برایت و تعبیر مهم دیدن ستاره در خواب

لیلا برایت

این معبر غربی سه تعبیر برای این خواب در نظر دارد که عبارتند از :

  • دیدن ستاره های روشن نشانه بسیار خوبی می باشد و بیان کننده خبر های خوش است.
  • اگر فردی در خواب خود یک ستاره در آسمان ببیند بدین معنا می باشد که به زودی در کسب و کار خود موفقیت های بسیار بزرگی بدست خواهد آورد.
  • اگر فردی در خواب دید که ستاره ای در آسمان وجود دارد که پشت ابر ها پنهان شده است بدین معنا می باشد که به زودی شکست سختی می خورد که باید آن را بپذیرد.

آنلی بیتون

  • افتادن ستاره ای از آسمان و خوردن آن به شما نشان می دهد که گرفتاری کوچکی در خانه و خانواده شما ایجاد می شود که با کمی تحمل و شکیبایی می توانید به راحتی از آن رهایی یابید.
  • اگر در خواب ستاره های کم نور را مشاهده کردید و نور آن ها به قرمزی می زد معنای خوبی ندارد و به زودی دچار دردسر خواهید شد بنابراین بهتر است بیش تر مراقب کار ها و رفتار های خود باشید.
  • اگر شهاب سنگی را در آسمان دیدید که از کنار ستاره ها می گذشت چنین تعبیر می شود که غم و اندوه در زندگی شما راه خواهد یافت.
  • چرخیدن ستاره ها دور زمین اصلا معنای خوبی ندارد و اگر چنین خوابی دیده اید بهتر است با صدقه دادن اتفاق های بد را از خود و زندگی خود دور کنید.

تعبیر خواب ستاره

لوک اویتنهاو

این معبر چندین تعبیر برای این خواب در نظر دارد که تعابیر او بیش تر به نوع ستاره و کم نوری و پر نوری آن بستگی دارد.

  • اگر فردی در خواب خود ستاره بسیار پر نوری را ببیند بدین معنا می باشد که در زندگی خود خوشبخت می شود و می تواند راحت و در رفاه زندگی کند.
  • اگر فردی در خواب خود یک ستاره کم نور را دید بدین معنا است که مانعی بر سر راه او وجود دارد.
  • اگر فردی در خواب خود ستاره تیره رنگی را مشاهده کرد نشانه ای از غم و غصه ای می باشد که درون خانه او وجود دارد و برای ندیدن دوباره این خواب باید سعی کند شادی را دوباره به خانه باز گرداند تا افراد خانه نیز رضایت کافی را از این فرد داشته باشند و از او بدگویی نکنند.

یونگ

همانطور که می دانید یونگ یکی از بهترین روانشناسان معاصر می باشد و کتاب های بسیاری درباره روانشناسی نوشته است. در واقع او معتقد است که خواب ها منشاء درونی دارند و آن ها را از دیدگاه روانشناسی بررسی می کند و بیان می کند که در گذشته به افرادی که دارای علم بیش تری بودند ستاره می گفتند و امروزه نیز این خواب ها را شما درباره افرادی می بینید که بدست آوردن آن ها سخت است و قدرت هایی که آن ها دارند بسیار شگفت انگیز می باشد.

معنای رویای ستاره از دیدگاه روانشناسی به نام یونگ

کتاب تفسیر رویا

این کتاب یکی از معتبر ترین کتاب ها در زمینه تعبیر خواب می باشد و شما می توانید برای تعبیر خواب های خود از آن استفاده کنید. در این کتاب بیان شده است که دیدن این خواب نشانه ای از نیک بختی و رسیدن به آرزو ها می باشد بنابراین اگر به دنبال تعبیر خواب ستاره هستید باید همین معنای نیک را در نظر بگیرید تا بتوانید با حفظ امید ها و آرزو های خود به خوشبختی و موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کرده و کیفیت زندگی خود را افزایش دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *